۸۰۵۳۳۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

رکورد بی‌نظیر بغداد بونجاح در لیگ ستارگان

ستاره الجزایری السد در شب برتری تیمش برابر الشحانیه مثل همیشه خوش خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند.

ورزش سه: در یکی از مسابقات هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر تیم الشحانیه که مثل سه بازی اخیرش رامین رضاییان را به‌عنوان مدافع راست در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه بزرگ حمد میزبان تیم رده دومی السد و حریف پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بود.

حسن الهیدوس که در هفته‌های اخیر جزو نفرات تاثیرگذار السد بوده، در دقیقه ۲۲ روی یک ریباند دروازه الشحانیه را باز کرد ولی در فاصله سه دقیقه به پایان نیمه اول لوسیانو کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با یک گل راهی رختکن شوند.

تنها چهار دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که روند گلزنی‌های بغداد بونجاح شروع شد و او پاس در عرض حسین الهیدوس را در مقابل دروازه خالی الشحانیه تبدیل به گل کرد.

بغداد بونجاح که تا پیش از دیدار امشب برابر یاران رضاییان ۲۶ گل در این فصل به ثمر رسانده و تنها یک گل با رکورد کلمرسون، ستاره فصل ۰۸-۲۰۰۷ الغرافه که در طول یک فصل ۲۷ گل زده بود، فاصله داشت، در دقیقه ۷۶ بازی با الشحانیه توانست دومین گل خود را روی پاس کات‌بک اکرم عفیف به ثمر رساند تا با ۲۸ گل زده در تاریخ لیگ ستارگان قطر جاودانه شود.

رکورد بی‌نظیر بغداد بونجاح در لیگ ستارگان

حسین الهیدوس در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده بار دیگر با شوت زمینی دروازه الشحانیه را باز کرد تا السد قطر در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی ۴ بر یک مقابل یاران رضاییان دست پیدا کند، ۳۵ امتیازی شود و با توجه به دومین تساوی متوالی الدحیل برابر قطر اس. سی، به یک امتیازی این تیم صدرنشین برسد و امیدوار به قهرمانی بماند.

رامین رضاییان همانند سه مسابقه گذشته‌اش برای الشحانیه، در دیدار با السد نیز حضور کامل در ترکیب تیمش داشت و در دقیقه ۶۹ اولین کارت زرد خود در لیگ ستارگان قطر را دریافت کرد.

بغداد بونجاح، ستاره الجزایری السد و آقای گل فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا، با رکورد فوق‌العاده‌ای که امشب به ثبت رساند و طی ۱۴ بازی ۲۸ گله شد، حالا به طور متوسط در هر مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر دو گل زده و با توجه به فاصله ۱۱ گله‌ای که با یوسف العربی دارد، به نظر می‌رسد بتواند به راحتی عنوان آقای گلی را از آن خود کند؛ البته اگر جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی تغییری در جدول گلزنان به وجود نیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای بوناج واقها فراتر از اسیا هستن درسته لیگ قطر انچنان قوی نیست ولی شمع گلزنی و هوش بالایی دارد بعید میدونم برای فصل جدید لیگ قهرمانان بمونه تو السد

      پاسخ ها

      • کامران

        شمع گلزنی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شم گلزنی مجید جااااااان

      • عشقپولیس

        خخخخخ شمع گل زنی نه داداش شم گل زنی

      • ابی غفاری

        کاملا درست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج