۸۰۵۳۶۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

بُرد پرگل در رشت، استقلال را فریب ندهد

استقلال در رشت بازی روانی به نمایش گذاشت، ولی نباید ضعف و اشتباهات دفاعی سپیدرود در این بازی را فراموش کرد. استقلال هنوز مشکل گلزنی دارد و آمار بازیکنان هم این را نشان می‌دهد.

ایران ورزشی: استقلال بعد از برد پرگل در رشت می‌تواند ادعا کند که تعطیلات نیم‌فصل برایش اتفاق خوبی نیست. تیم شفر برای اولین بار در این فصل به سه برد متوالی رسیده. در این سه بازی هشت گل زده که از تعداد گل‌های زده در یازده بازی شروع فصل تنها دو گل کمتر است. این یعنی مشکل گلزنی تا حدودی حل شده و تیم می‌تواند فوتبال روان و سریع فصل قبل را دوباره اجرا کند.

استقلال حالا در بهترین شرایط با پدیده روبرو می‌شود و اگر در تهران این بازی شش امتیازی را ببرد، نیم‌فصل را با موقعیت خوبی در بالای جدول به پایان می‌رساند. این سه برد متوالی نشان داد که استقلال به سطح یک تیم مدعی برگشته، ولی برای این که فاصله را با سایر مدعیان کم کند، در بازی‌های بعدی حق اشتباه ندارد.

برد پنج بر صفر مقابل سپیدرود بهترین برد شفر روی نیمکت استقلال است. این تیم در لیگ هفدهم چهار برد چهار گله داشت، ولی هرگز نتوانسته بود در یک بازی پنج گل بزند. استقلال با این برد توانست تفاضل گلش را به شدت ارتقا دهد، با این حال این شفر و مدیریت باشگاه باید هوشیار باشند و فریب این نتیجه را نخورند.

استقلال در رشت بازی روانی به نمایش گذاشت، ولی نباید ضعف و اشتباهات دفاعی سپیدرود در این بازی را فراموش کرد. استقلال هنوز مشکل گلزنی دارد و آمار بازیکنان هم این را نشان می‌دهد. فرشید باقری که در این بازی دو گل زد همراه وریا غفوری با سه گل زده بهترین گلزنان این فصل استقلال در لیگ برتر هستند. یک مدافع کناری و یک هافبک دفاعی. در جمع بهترین گلزنان خبری از مهاجمان نیست، همانطور که در برد پنج گله رشت هم سهم مهاجمان تنها یک گل بود.

بُرد پرگل در رشت، استقلال را فریب ندهد

نه روح‌الله باقری نه جانشینش تبریزی در رشت گلی نزدند.

خطر بزرگ برای استقلال این است که این برد روی سیاست نقل و انتقالات نیم‌فصل تیم اثر بگذارد. استقلال برای موفقیت در ادامه مسیر به یک گلزن تمام‌عیار نیاز دارد. اگر در بازی با سپیدرود اکثر بازیکنان فرصت داشتند در گلزنی مشارکت کنند، در بازی‌های نزدیک‌تر فرصت‌های گل انگشت‌شمار خواهد بود و تنها یک مهاجم آماده می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.

عملکرد ضعیف گرو او را در آستانه جدایی قرار داده و استقلال نباید تصور کند که با همین بازیکنان می‌تواند به نتایج دلخواه برسد. هواداران هنوز خاطره بازی‌های تیام را فراموش نکرده‌اند و کاملا به یاد دارند که این مهاجم در بازی‌های بزرگ لیگ برتر و لیگ قهرمانان چقدر موثر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

      دقیقا ، استقلال در بازی های سخت موقعیت گل کمتر گیرش میاد و نیاز به یک مهاجم قهار داره ، حتی تو بازی امروزم متاسفانه دیدیم نه تبریزی گل زد و نه باقری ، به قطع یقین استقلال به مهاجم نیاز داره و حتی میتونه دو مهاجم خیلی خوب خارجی داشته باشه که مقابل تیمهای بزرگ کم نیاره همچنین به یک بازیساز و مدافع چپ خوب نیازمنده

    • بدون نام

      چقدر نگران استقلال هستی رفیق کیسه کش

    • بدون نام

      نترس تا وزیر هست استقلال قهرمان نقل و انتقالات هست و با پول یا مفت بیت المال همچنان در خرید های چند میلیاردی آزمون و خطا خواهد کرد و الحاجی گرو و نیومایر هم چندین میلیارد میگیرن و لیست را خالی میکنن روز از نو پول وزارت ازنو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر ورزش گه پدر پرسپولیسه چه رویی دارین خدایش شما لنگیا

    • بدون نام

      خرج که ازکیسه وزارت ورزش بود /خرید چندصد هزار دلاری آسان بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج