۸۰۶۰۴۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

ماجرای تنبیه دانش آموز همدانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان درباره سرانجام دانش‌آموز تنبیه شده پایه هفتم یکی از مدارس همدان، از ارجاع پرونده مدیر، معاون و معلم خاطی به هیئت بدوی این اداره‌کل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان درباره سرانجام دانش‌آموز تنبیه شده پایه هفتم یکی از مدارس همدان، از ارجاع پرونده مدیر، معاون و معلم خاطی به هیئت بدوی این اداره‌کل خبر داد.

محمد پورداود ضمن ابرازتأسف از اتفاق رخ داده بیان کرد: از رسانه‌ها گله‌مند هستیم چرا که قبل از هر گونه اقدام از سوی آموزش و پرورش به پخش گسترده این خبر پرداختند.

وی ادامه داد: در کشور بیش از یک میلیون فرهنگی مشغول به آموختن علم به دانش‌آموزان هستند و در این بین ممکن است عده‌ای بسیار اندک نیز وجود داشته باشند که چنین اعمالی از آنها سر بزند و نباید این قبیل اتفاقات به اسم جامعه فرهنگیان نوشته شود.

پورداود با اشاره به پیگیری جدی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در احقاق حق دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: مدیر و معاون دبیرستان شهید مقصودی همدان از سمت خود برکنار شدند و معلم خاطی نیز تا پایان رسیدگی به پرونده و مجازات خود از کار تعلیق شده است.

وی اظهار کرد: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع شخصا به منزل دانش‌آموز مراجعه کرده و به نمایندگی از تمامی فرهنگیان از او و خانواده‌اش دلجویی کردم و در همانجا پدر این دانش‌آموز از سایر معلمان مدرسه ابراز رضایت کرده و خطای یک نفر را به پای سایرین نگذاشت.

پورداود ضمن تأکید بر نقش الگویی معلمان برای دانش‌آموزان بیان کرد: بسیاری از فرهنگیان در سرتاسر کشور از حقوق خود به دانش‌آموزان کم‌بضاعت کمک کرده و حتی برای آنها کلاس‌های تقویتی رایگان در ساعات غیرکاری برگزار می‌کنند اما متأسفانه این موارد اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

وی دو عنصر معلم و دانش‌آموز را دو عنصر اصلی و تشکیل‌دهنده بدنه آموزش و پرورش دانست و گفت: در تمامی شرایط حامی این عناصر هستیم و هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد حقی از آنها ضایع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان از رسانه‌ها خواست اخبار مثبت و ایجابی استان را نظیر دریافت لوح تقدیر دانش‌آموز نخبه کبودراهنگی از دستان رئیس جمهور در سمنان را که متأسفانه پوشش مناسبی نداشته است، به مردم مخابره کنند.

رئیس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان نیز در تشریح این اتفاق گفت: نام یکی از دانش‌آموزان پایه هفتم دبیرستان شهیدمقصودی همدان توسط مبصر کلاس به عنوان فرد بی نظم به دبیر علوم داده می‌شود که دبیر مربوطه نیز به جای برخورد تعلیم و تربیتی به دانش‌آموزان می‌گوید که مجاز هستند همکلاسی خود را تنبیه کنند که یکی دو نفر از دانش‌آموزان این کار را به صورت سطحی انجام می دهند و پس از این اتفاق مسئولان آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با دعوت از اولیاء از آنان دلجویی می‌کنند.

محمد سهرابی خاطرنشان کرد: اقدامات قانونی لازم درباره خطای معلم در تنبیه دانش‌آموز در دبیرستان شهیدمقصودی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه قاطبه معلمان استان افرادی دلسوز و متعهد هستند و ممکن است به ندرت اینگونه موارد حادث شود، ابرازامیدواری کرد در آتیه هیچ معلم و دانش‌آموزی دچار مخاطره نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      واقعالیاقت مدیریت نداری
      خیلی بی انصافی که باهمکارات اینطوری بخاطر یه دانش آموز بی ادب رفتارکردی
      مطمینم تو اصلامعلم نبودی که درد یه معلمو تو کلاس بفهمی با این دانش آموزایی که بعضی از اونا حکم یه جانی رو دارن
      خاک توسر این صداوسیمام که گیرش فقط رومعلمه

      پاسخ ها

      • بی نام

        دقیقا. بچه های لوس و ننر امروزی فقط با کتک آدم می شن

    • بدون نام

      نگو معلم بگو حیوان وحشی

    • بدون نام

      عجب معلم زرنگی خودش اقدام نکرد مثله ساواکی ها دستور داد بزنند عجب مارموزز هستند زرنگ بودند ایشان

    • بدون نام

      خوبش کرده
      دانش آموز بی ادب رو باید ادب کرد
      اجازه نداریم بندازیم بیرون
      اجازه نداریم که...
      ما چغندریم احیانا؟

    • سانسور بی سانسور

      بخاطر یه دانش اموز؟؟؟؟؟؟؟
      ادم نفهم به کسی چه مربوطه معلم مشکل داره ؟
      مگه همه صنوف تو ناز و نعمت زتدگی میکنن؟
      یکی با بچه خودت همچین رفتاری میکرد چه حالی میشدی؟
      معلم اگه طاقت و تحمل سر و کله زدن با دانش اموز رو نداره غلط میکنه بیاد سر کلاس

    • م.ح

      معلم ها اول باید خودشون تربیت بشن بعد دانش اموزان را تربیت کنند.

    • اریا

      اولا خاک تو سر صدا وسیمای میلی
      دوم هیچ معلمی از دانش آموز خودش بدش نمیاد
      سوم بعضی دانش آموزان که تعدادشون کمه برای درس به مدرسه نمیان با زور و اجبار خانواده میان و برای بقیه مزاحمت ایجاد میکنند
      درضمن اقای مدیر کل برای خودت ترسیدی خلع بشی معلم بدبختو فدا کردی ‌. شجاعت خیلی خوبه که هرکس نداره مطمعن باش این فرهنگی عزیز قصدشوخی داشته .
      صدا وسیما انگار فقط کارش شده مچگیری فرهنگیان .
      ایا تو این کشور دزدی اختلاس بی عدالتی رانت بیکاری اعتیاد خودکشی و هزاران برنامه دیگر نیست ؟ نمیشه اینا را ریشه یابی کنید ؟ نمیشه تصویر اختلاسگران و بچه های اقایون که تو امریکا خوش میگذرونن را هم نشون بدید .؟معلم بایه اشتباه کوچک خودشو جدابادش را نشون میدین .
      یه کم شجاعت داشته باشید
      فردای قیامت باید جواب پس بدین چون شجاعت پخش یکسری حقایق را ندارید .

    • بدون نام

      این معلمان هم این دنیا و هم آن دنیا باید جواب بدهند .
      امروز معلمی تجارت شده فساد نشر سوالات با پول فقط روی ایرانیان سیاه شده .

    • بدون نام

      برای این اموزش وپرورش باید سنگ قبر درست کرد .جناب مدیر کل اگر شجاعت و شرافت داشتی خودت استعفا میدادی نه اینکه معلم ویا مدیر رو برکنار کنی.اگه میتونستی یک روز تو این دبیرستان سر کلاس بری اونوقت معلم بودی.یه مشت ارازل و اوباش رو به عنوان دانش آموز به هر قیمت تو مدارس جمع میکنید و توقع آوزش یا بدتر پرورش را دارید. واقعا سنگ قبر آماده کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج