۸۰۶۰۶۶
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کاهش قیمت سکه و طلا دوباره شروع شد

با وجود افزایش قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته، بازار امروز آن‌ها آرام است و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سکه دوباره روند کاهشی خود را از سرگرفت و هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون ۷۸۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: با وجود افزایش قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته، بازار امروز آن‌ها آرام است و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سکه دوباره روند کاهشی خود را از سرگرفت و هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون ۷۸۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

چند روز گذشته بازار طلا و سکه دوباره روند افزایشی به خود گرفته بود و نوسان داشت، اما امروز این روند دوباره مانند هفته‌های اخیر برعکس شد و شاهد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار بودیم.

ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت سکه تمام بهار طرح جدید و طرح قدیم به ترتیب سه میلیون و ۷۸۵ هزار تومان و سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: نیم‌سکه، یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی، ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۴۴ هزار تومان و هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار به ترتیب و یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است. هم‌چنین هر انس طلای جهانی نیز ۱۲۴۸ دلار قیمت دارد.

محمدولی درباره دلیل این کاهش قیمت در بازار داخلی، با وجود افزایش قیمت‌های جهانی، گفت: یکی از دلایل کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز این است که دلار در بازار به اندازه نیاز تامین شده و افزایش قیمت نداشته است و موضوع دیگر به مسائل جهانی پیرامونش برمی‌گردد و احتمالا خرید چین و روسیه از بازار طلا و سکه کم یا قطع شده است.

وی تاکید کرد که مسلما انتظار کاهش قیمت در بازار هم‌چنان وجود دارد و همین مساله سبب می‌شود تا تقاضا برای خرید سکه و طلا نیز در حالت انتظار باقی بماند و کاهش پیدا کند و با این وضعیت، هم‌چنان انتظار می‌رود روند ارزانی سکه تا واقعی شدن بازار و قیمت ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      به نظر من هنوذ باید ارزانتر بشه مردم بیچاره گناه دارن جونان نمیتوانن با این مشکلات ازدواج کنن بااین گرونی لطفا به مردم هم باشید

      پاسخ ها

      • مژی

        بله دقیقا

      • بدون نام

        از شما مسئولین تمنا میکنم هزینه های زندگی رو کاهش بدید، دیگه من مثل خیلیای دیگه وقت ازدواجم ماه به ماه دیر تر میشه.

    • بدون نام

      قیمت واقعی سکه یک میلیون تومان هست.
      قیمت واقعی پسته ۶۰ هزار تومان است ولی عرب ها تا ۲۰۰ هزار تومان می خرند . قیمت واقعی تخمه کدو ۱۰ هزار تومان هست ولی تا ۲۰ هزار ت معامله می شود . قیمت یک عدد تخم مرغ ۵۰۰ تک تومان هست ولی ۹۰۰ تک تومان معامله می شود .
      نظارت مرد . کنترل گرانی افسانه قدیمی هست .

    • بدون نام

      چشم حتما

    • ممم

      اگه بیان گرمی 200 هزار بازهم برا مردم فقیر گرونه الان اصلا کسی ازدواج نمیکنه دولت ما اصلا به فکر مردم نیستن که چگونه با این همه گرانی کنار بیان نه یه جنس هست تمام جنسها و کالاها گرون شدن

    • بدون نام

      ۳۴۴ هزار تومان هم گرونه .باید قیمت رو مثل قبل باشه گرمی ۱۲۰ هزار تومان چون خیلی از جوونا دوست دارن ازدواج کنند .لطفا به داد مردم برسید

    • امیر

      واااااااای از این گرووووونی... خداااااایا خستههههههه شدیممممم

    • اقتصاددان

      هر ساله به خاطر کریسمس (افزایش سفرهای خارجی) افزایش نرخ دلار داریم

    • بدون نام

      هر قطعه سکه بهار آزادی در دامغان تا دو هشت صد معامله شد.

    • بدون نام

      بشنویم همیشه ازاین خبرها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج