۸۰۶۱۴۶
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

کپی‌برداری چین به محصولات ایرانی هم رسید‍!

دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل از ارسال محصولات تقلبی چینی با برند ایرانی به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل از ارسال محصولات تقلبی چینی با برند ایرانی به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان خبر داد.

امیرحسن کاوه در گفت‌وگویی با تاکید بر نیاز کشورهای همسایه به محصولات ایرانی اظهار کرد: برخی از محصولات چینی با برند ایرانی، به عراق، پاکستان و افغانستان فرستاده می‌شود، چراکه محصولات ایرانی در این کشورها جا افتاده است، اما سازوکار مناسبی برای صادرات از سوی ایران تعریف نشده است.

وی در ادامه با بیان این‌که میزان واردات و صادرات نباید تنها معیار سنجش سازمان توسعه و تجارت باشد، گفت: سازمان توسعه تجارت باید صادرات و واردات را بر اساس میزان ارزش افزوده، میزان اشتغال‌زایی وتامین نیاز داخلی ارزش‌گذاری کند.

کاوه ادامه داد: هر صادراتی خوب و هر وارداتی بد نیست؛ بنابراین سازمان توسعه تجارت باید کارت توبیخ صادرات و تشویق واردات نیز داشته باشد.

به گفته دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل، واردکننده مواد اولیه که اشتغال و ارزش افزوده ایجاد می‌کند، باید تشویق و درعوض صادرکننده مواد اولیه که صنایع تکمیلی را محتاج نگه می‌دارند، باید توبیخ شود.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی سازمان توسعه تجارت برای صادرات محصولات نهایی، اظهار کرد: با توجه به این‌که محصولات خام در حجم زیاد و قیمت پایین به فروش می‌رسند، صادرات آن‌ها راحت‌تر است.

کاوه هم‌چنین از مشکل کارخانه‌ها برای واردات موقت مواد اولیه خبر داد، چراکه گمرک برای ورود مواد اولیه سهمیه تعیین کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطمئنم باشید ما نمی توانیم به چین اعتراض کنیم چون ریش ما خیلی وقته در گرو این کمونیست های چشم بادومی است .حا لا متوجه می شویم که چرا امریکا با انها دست به یقه شده اگر تمام دنیا زودتر نجنبه باید در اینده همه کارخانه هایش را تعطیل کنه و بشینه تا چینی ها تصمیم بگیرند .

    • بدون نام

      ما با چه کشور متقلبی هم پیمان شده‌ایم .
      البته ما هم دست کمی از چین متقلب نداریم .
      خدا تخته تراش نیست ولی به هم انداز هست ‌.
      کبوتر با کبوتر باز با باز کند هم جنس با هم جنس پرواز .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج