۸۰۶۳۱۸
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

رفعتی: فغانی با بازیکنان تند و بی‌ادبانه حرف نمی‌زند

رئیس دپارتمان داوری گفت: وقتی بازیکنی به خودش اجازه می‌دهد سر داور داد بزند، با عکس‌العمل داور روبه‌رو خواهد شد اما فغانی تند حرف نمی‌زند.

خبرگزاری تسنیم: داود رفعتی درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار سپاهان و پرسپولیس و اعتراض سپاهانی‌ها به پنالتی پرسپولیس اظهار داشت: داوری‌ها از هفته دوازدهم به بعد بهتر شده و اشتباهات تأثیرگذار نداشتیم. برای داوران کلاس‌های داوری یک روزه گذاشتیم و قرار است این کلاس‌ها باز هم برگزار شود.

داور انسان است و اشتباه می‌کند. فغانی هم انسان است و نمی‌توان با یک اشتباه جلویش را گرفت. باید بازی را کامل مشاهده و سپس درباره صحنه‌های آن صحبت کنم.

وی در مورد اینکه بازیکنان سپاهان از ادبیات تند فغانی ناراحت بودند، گفت: با فغانی سال‌ها قضاوت کرده‌ام و هم دوره من بوده است. وقتی بازیکن به خودش اجازه می‌دهد داد بزند، تند رفتار یا با جسارت با داور صحبت کند، مطمئنا داور عکس‌العمل نشان می‌دهد.

اینکه فغانی بخواهد بی‌ادبانه صحبت کند، رد می‌کنم و چنین چیزی ندیده‌ام. فغانی بر اساس قانون تصمیم می‌گیرد. شاید در گذشته جوان بوده و تند صحبت کرده باشد و آن را به الان ارتباط بدهند، اما امروز تند صحبت کردن او را رد می‌کنم. من خیلی از بازی‌ها با فغانی به زمین رفتم و او خیلی از بازیکنان را به اسم‌شان صدا می‌زند.

رئیس دپارتمان داوری در خصوص بیانیه مدیران باشگاه‌ها و و صحبت‌های سرمربیان علیه داور عنوان کرد: آن روزی که سپاهان بیانیه داد، به امیر قلعه‌نویی گفتم این کار درست نیست. پس از آن تراکتورسازی شروع کرد و قبل از بازی با پیکان بیانیه داد.

علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را دیدم و از او به خاطر بیانیه‌ای که داده بودند، گله کردم. پس از تراکتورسازی، پرسپولیس بیانیه داد. برانکو و مصطفی قنبرپور از دوستان من هستند، اما این رفتارها درست نیست. هر چقدر بیانیه بدهید، داور کار خودش را می‌کند.

رفعتی در خصوص اظهارات برانکو سرمربی پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان گفت: کمیته داوران، بر اساس شرایط مسابقه، داور را تعیین می‌کند. فغانی جز ۵ داور برتر دنیاست. دیدار سپاهان - پرسپولیس جزو سخت‌ترین بازی‌های چند هفته اخیر بود.

دیدار نساجی مازندران و سپیدرود رشت نیز سخت بود، چون دو تیم شمالی بودند و حساسیت‌های خاص خودش را داشت، به همین دلیل برای این بازی نیز، فغانی را انتخاب کردیم. دوستان اجازه بدهند داوران با آرامش قضاوت کنند، بیانیه دادن، صحبت کردن یا هر چیز دیگری، کار درستی نیست. همه تیم‌ها از داوری سود و ضرر کرده‌اند. آیا تیمی بوده که از داوری فقط سود برده باشد؟

وی در خصوص محرومیت سه ساله تورج حق‌وردی توسط کمیته اخلاق تصریح کرد: از محرومیت حق‌وردی تعجب کردم و نمی‌دانم علت محرومیتش چه چیزی بوده است. حق‌وردی سال گذشته و پیش از شروع فصل، به دلیل اینکه ۴۵ سالش تمام شده بود، دیگر قضاوت نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس اینا دوست ورفیق هات هستن که دستور میدی هر از چند گاهی داور یه سمت شون غش کنه تاراضی شن؟ آخه گفتم چرا یه بار داور تو بازیهای مهم به نفع استقلال اشتباه نمیکنه پس جریان دوست ورفیق های رییسه ¡

    • بدون نام

      بله داوران اصلا تند و بی ادبانه صحبت نمی کنند، فقط با ادب و احترام به نفع تیم پشکل لیس نتیجه را تغییر می دهند. نجات پشکل لیس از باخت در بازی با تراکتور و سپاهان
      ابر و باد و مه و خورشيد و فلک و داور و فدراسیون و دولت و وزیر ورزش و صدا و سیما در کارند تا تو جامي به دست آري و در حسرت نمانی

    • شهرام

      از دیروز تا حالا صدتا کارشناس پنالتی رو مردود اعلام که شما هنوز خوابی برادر . ما که توی خونه بازی رو میبینیم کاملا میفهمیم که فغانی تندخو و خشن هستش چطور شما انکار میکنی . مردم رو بچه فرض نکنین .

    • بدون نام

      همه تیم ها از داوری سود و ضرر کردن ، تیم حکومتی با حمایت وزیر فقط سود !!!!

    • بدون نام

      تنها تیمی که فقط سود برده لنگه ، از همه بازیهاش ، جالبه طلبکارم هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس کبیر محبوب دلها وکابوس تیمهای پرمدعا ۰

    • بدون نام

      اونایی که تو زمین و یکی دو متری دوار هستند نظرشون با شما متفاوته شما از تلوزیون به این نتیجه رسیدید استااااد

    • جعفر

      بیشتر ما ملت کور خود هستیم و بینا مردم و کنار گود نشستیم و میگویم لنگش کن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج