۸۰۶۳۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سردرگمی اکران گریبانگیر «بهت» شد

فیلم سینمایی «بهت» به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی محمدنشاط با گذشت مدت زیادی از تولید آن همچنان در بلاتکلیفی اکران مناسب به سر می برد.

خبرگزاری صبا: فیلم سینمایی «بهت» به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی محمدنشاط با گذشت مدت زیادی از تولید آن همچنان در بلاتکلیفی اکران مناسب به سر می برد.

سردرگمی اکران گریبانگیر «بهت» شد

محمد نشاط؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «بهت» که مدتی است در انتظار اکران است؛ درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی عنوان کرد: پخش فیلم بر عهده هدایت فیلم است و برای خود من هم جای سوال است که با گذشت زمان طولانی که در انتظار اکران است و پخش کننده فیلم که برعهده یکی از بزرگ ترین پخش کنندگان است، چرا «بهت» همچنان باید در بلاتکلیفی اکران به سر ببرد؟

وی در ادامه افزود: همچنان در تلاش هستیم که بتوانیم فیلم را به اکران برسانیم ولی نمی دانم در نهایت چه خواهد شد. ما در حال حاضر با دو مشکل مواجه هستیم؛ اگر بخواهیم در اسفندماه فیلم را اکران کنیم اتفاق خوبی در انتظار فیلم نیست و پیش از آن هم که قرارداد فیلم ها بسته شده و با جشنواره تداخل پیدا می کند. در سال آینده هم با ترافیک فیلم های جدید مواجه خواهیم شد و واقعا نمی دانم چه باید کرد و دلیل اکران نشدن فیلم برایم روشن نیست.

گفتنی است، «بهت» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط است که در آن مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی، محمدرضا رهبری و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج