۸۰۶۳۹۹
۲۹ نظر
۵۰۰۷
۲۹ نظر
۵۰۰۷
پ

همسرکشی در سن ۸۰ سالگی

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از وقوع یک خانوادگی در خیابان جمال زاده خبر داد که طی آن مردی ۸۰ ساله همسرش را به قتل رساند.

عصر ایران: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از وقوع یک خانوادگی در خیابان جمال زاده خبر داد که طی آن مردی ۸۰ ساله همسرش را به قتل رساند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت ۲۲:۳۰ شانزدهم آذراز طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره فوت مشکوک در خیابان جمال زاده شمالی به کلانتری ۱۴۸ انقلاب اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد خانم ۸۰ ساله ای در حالیکه از ناحیه سر دارای آثار ضرب و جرح می باشد ، فوت نموده است ؛ همسر متوفیه در اظهارات اولیه مدعی شد همسرش به علت کهولت سن تعادل خودش را از دست داده و از ناحیه سر با مبلمان برخورد و فوت کرده است.

با بررسی صحنه فوت و با توجه به تناقض گویی های همسر متوفیه ، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران انجام و همسر متوفیه به نام "عزت" ( ۸۰ ساله) جهت انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به اعتراف صریح همسر متوفیه به ارتکاب جنایت و قتل همسرش به کارآگاهان گفت : با آغاز تحقیقات از همسر متوفیه این شخص بارها همان اظهارات اولیه ی خود را تکرار می کرد تا نهایتا به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : جهت ویزیت به پزشک مراجعه کرده بودم که پزشک پس از مشاهده مدارک پزشکی عنوان داشت که جهت درمان قطعی نیاز به جراحی دارم ؛ زمانیکه به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم ، بر خلاف انتظار ناگهان همسرم عنوان کرد که حوصله ی مریض داری ندارد.

از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه ای به سر همسرم وارد کرده و او روی زمین افتاد ؛ [تا فردای روز جنایت کنار جسد همسرم باقی ماندم ] تا اینکه در مورخه با ۱۱۰ تماس گرفته و خبر مرگ همسرم را به پلیس اطلاع دادم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران انجام و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      بیچاره خانمش حق داشته آدم دراین سن مگه میتونه پرستاری کنه .خودشم نیاز به مراقبت داشته.اینم کوتاهی وبیتوجهی نهادهای دولتی به بیماران هست دربسیاری از کشورها دراین مواقع پرستاران کاربلد جهت مراقبت از بیمار به منزل اومیروند

      پاسخ ها

      • علی

        در جواب خانم مریم:
        ازیک پیرمرد 80 ساله مریض چه کسی باید پرستاری و مراقبت کنه ؟ کسی بجز همسر خودش؟ مگه آدم همسر را فقط برای روزهای شادی و سلامتی می خواد؟ برعکس این موضوع هم صادقه، اگر یک خانم مریض بشه اولین کسی که باید در کنارش برسه وکمکش کنه همسرشه... خواهش می کنم وقتی می خواهید درباره موضوعی نظر بدهید احساساتی نشوید.

      • واقع بین

        بهترین حرف حسابی که تو برترینها خوندم
        در واقع باید سیستم تامین اجتماعی چنان با مدیریت عالی و کاملا" تخصصی و با بودجه های فراوان کار کنه کم چنین امکاناتی به مردم ارائه بشه و هم تمام آسیب های جسمی و روانی و اجتماعی مردم تحت نظارت و درمان و کنترل باشه تا آمار بزهکاری، بیماریهای روانی، بیچارگی زنان و کودکان بی سرپرست و هزاران معضل دیگه پایین بیاد و جامعه ای سالم داشته باشیم بدون فقر و جنایت و خشونتی که هر روز در اخبار همین سایت شاهدش هستیم

      • بدون نام

        جناب آقای علی خانم این مرد 80ساله خود هم 80سال سن داشته آقای محترم این زوج روزهای خوشی و ناخوشی خودشون رو گذرونده بودن بله جناب یک زن 80 ساله نمیتونه از یک بیمار حتی اگر شوهرش باشه پرستاری کنه چون خودش نیاز به پرستار و کمک داره
        تا کی قراره منطق رو بذارین کنار و از روی جهل قضاوت های کوته فکرانه داشته باشین

    • فرشته

      متوفیه؟!!!!

      پاسخ ها

      • MMIISSSEEE

        زن ها درک نمیکنند و همیشه طلب کار هستن از شر زن راحت شدی
        البته زنها همه این شکلی هستن.

    • بدون نام

      ببینید روحانی با زندگی مردم چه کرده که این مرد یک پیرزن را کشته.

    • شش ساله شمال

      چ خبره خدایاخودت برسان.

    • جان سینا

      از شما بعیده ،پیریو معرکعه گیری.عمرتم قد نمیده تو زندان بمونی

      پاسخ ها

      • راز

        سینابینا جان مگر تو نوزادی که ایطور نظردادی. خجلت کمی بدنیست.

    • سهیل.سبحان.

      دمت گرم..کاش بابچهات درمیان میذاشتی..ازپلهی پرتش میکردی دیونه..

      پاسخ ها

      • علیرضا بابائی

        دست مرده دردنکنه انتقام ۶۰ سال زندگی راگرفته

      • بدون نام

        شما مرد ها همگی بیمار روانی هستین یه عده دیوانه زنجیری که متاسفانه ازادانه دارین جنایت می کنین جای تعجب نداره دنیا به اینجا رسیده چون به دست شما مرد های هار وحشی اداره میشه

    • بدون نام

      اون مرد به جای جراحی باید در تیمارستان بستری شود

    • زهرا

      بدبخت پیرمردازبس پیرزنه نق زده صبرش سراومده خدابیامرزتش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتماً تو یکی از اون زنها هستی که خانواده ات رو جون به لب کردی
        کافر همه را به کیش خود پندارد

    • بدون نام

      اگر محبت داشت با دل وجون ازش مراقبت می کرد پس بنا بر این نشان داده که آدم خوبی نبوده خودخواه و از خود متشکر بوده حالا اگر خانمش احتیاج به عمل داشت آیا اصلا اورا عمل می کرد مراقبت پیشکشش باید زود اعدامش کنند تا بقیه بفهمند که اینجا جنگل آمازون نیست که طرف تا به تریش قباش برخورد دست به قتل یک انسان بی گناه بزند چه زجری کشیده تو زندگی با این جانی این زنها بخاطر آبروشون زندگی میکنند

    • بدون نام

      حال ادمو بهم نزنید با دمش گرم و بقیه مزخرفات برید دکتر درمانی لازم دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جای رسیده که دیگه جنگ تن به تن شده

      • م۵

        پیرزه۸۰ساله خودش مرده نیازبه کشتن نداره روحش شاد

    • بدون نام

      یعنی دقیقاً یک عده بیمار روانی کامنت گذار یه سایت هستن

    • بدون نام

      چقدر بعضی ها زود نظر گفتن!!!!!
      لطفا کمی دقت شود
      خداوند رحمت کند

    • بدون نام

      اینم شیرینی چندین سال مشترک

    • مریم

      علی جان من خودم هم یک زن بزرگسال هستم وازروی واقع بینی نظردادم.اکثر خانمها درمواقع سختی کمک شوهر وفرزندانشون هستند .اما ازیک انسان 80 ساله که شاید خودش هم دچار مشکلات جسمی بوده نباید انتظار زیادی داشت .مثلا ای آدم میتونسته شوهر بیمارش رو بلند کنه وبه توالت ویا حمام ببره ؟ درضمن این پیشداوری های ما مردم درمورد همدیگه که فوری حکم صادرمیکنیم کار بسیار اشتباهی است .

      پاسخ ها

      • چشمه یاقوت

        خداوند رحمتش کند متاسفم برای کسانی
        که باکامنت خود به همه بزرگ سالان توهین
        می کنند واحترام کردن رافراموش نموده اند.
        ازخدابترسید که به بهانه نوشتن چندخط حر
        مت وحریم بزرگان را می شکنند

      • رجب علی پیرهادی

        مریم خانم بنده هم ۸۷ساله ام این اقا نبایستی بخاطر چند
        جمله همسرش مرتکب قتل می شد.بهرحال عذاب وجدان و
        خاطرات این همه سال نابودش خواهد کرد.

      • علی

        در جواب مریم خانم :
        من حرف شما را قبول دارم . ولی خودتون قضاوت کنید یک زوج که 80 سالشونه و پنجاه شصت سال با هم زندگی کردندنباید این طور با هم مثل جوون بیست ساله رفتار کنن... وآیا این صحبت این خانم را قبول می کنید که بگه من حوصله مریض داری را ندارم؟... این خانم می تونست با حوصله وبا مهربونی با شوهرش صحبت کنه و اگه لازم بود با بچه هاشون صحبت می کردند ... در ضمن اصلا من رفتار این آقا اصلا تایید نمی کنم و معتقدم حتما باید باهاش برخورد بشه... در نهایت من فکر می کنم این زوج مسن حتما مشکلات زیادی در زندگیشون داشتند وباهم رابطه خوبی نداشته اند که در این جا و در این سن با هم جنگ و دعوایی داشته اند که منجر به قتل شده... ای کاش هر کدوم از ما هر وقت بخواهیم کاری را انجام بدیم قبلش فقط چند ثانیه فکر کنیم ...

    • علی

      در جواب کاربر بدون نام:
      به نظر شما اگه این خانم 80 ساله مریضه میشد وشوهرش بهش می گفت : من حوصله مریض داری را ندارم بازهم شما می گفتید که یک پیرمرد 80 ساله خودش احتیاج به مراقبت داده وباید یه پرستار باید بیاد این کار را بکنه... در ضمن من هیچ وقت برخورد این آقا را با این خانم بیچاره را تایید نمی کنم و معتقدم به خاطر کاری که انجام داده حتما باید جوابگو باشه... من حرفم این بود اولین کسی که باید در زمان مریضی در کنار شخص باشه همسرشه ، در ضمن لطفا کمی هم ادب داشته باش و دیگران را به جهل و نادانی و بی منطقی خطاب نکنید...

    • از زندگی سیرم

      من خودم یه دختر جوونم پدرم نود سالشه ازش مراقبت میکنم واقعا سخته تنهایی .کهنسالان مراقبت ویژه میخان اون پیرزن هم گناه داره واقعا نتونسته .من که هنوز جوونم روزی هزار بار آرزوی مرگ میکنم که بابام و اینجور میبینم .باید دولت واسه بازنشسته ها توجه بیشتری کنه و حقوقشو نو زیاد کنه ما با ماهی پونصد تومن چه جوری از پس هزینه ها بر بیایم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج