جاباما
۸۰۶۴۲۶
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

«خندوانه» تذکر گرفت!

گویا کفگیر رامبد جوان در «خندوانه» به ته دیگ خورده است که در فصل جدید خود از خوانندگان و کمدین هایی دعوت به همکاری می کند که چهره های شناخته شده ای برای مخاطبان این برنامه نیستند.

بانی فیلم: گویا کفگیر رامبد جوان در «خندوانه» به ته دیگ خورده است که در فصل جدید خود از خوانندگان و کمدین هایی دعوت به همکاری می کند که چهره های شناخته شده ای برای مخاطبان این برنامه نیستند. همین موضوع باعث شد تا این برنامه از جانب محمد باقر معلم مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما تذکراتی را دریافت کند.

«خندوانه» تذکر گرفت!

محمد باقر معلم در گفت و گویی که با تسنیم داشته در این باره بیان کرده: «خندوانه» و «دورهمی» به دلیل حضور برخی خوانندگان از جانب دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما تذکراتی را دریافت کرده اند».

«خندوانه» شاید در فصل های نخست جزو برنامه های پربیننده تلویزیون محسوب می شد و در نوع خود برنامه ای متفاوت و با رویکرد و تفکری نو بود، اما در ادامه به دلیل کمرنگ شدن خلاقیت و جذابیت در کلیت برنامه و اضافه شدن برخی آیتم ها نتوانست مخاطبان بسیاری را که از ابتدا با خود همراه کرده بود، برای خود نگه دارد.

در صورتی که این برنامه با آیتم استندآپ کمدی و حضور کمدین هایی که بیننده با بازی آنها خاطرات بسیاری داشت و چهره های شناخته شده ای بودند، توانسته بود نگاه مخاطبان بسیاری را به خود معطوف کند. اما در ادامه با دعوت از کمدین های نوپا و تازه کار و خوانندگانی که چندان چهره شناخته شده ای برای مخاطبان این رسانه نیستند، طرفداران خود را تا حدودی از دست داده است.

حال آنکه رامبد جوان حتی در بخش مهمان نیز سعی کرده تا از برگزیدگان «خنداننده شو» که در فصل های گذشته حضور داشتند، دعوت کند که نشان از برخی اتفاقات در پشت پرده این برنامه دارد. گرچه اتفاقات این برنامه برای رامبد جوان به قدری خوشایند بوده که باعث شده تا تهیه کنندگی فیلم های سینمایی را هم تجربه کند.

اما نکته ای که در این باره حائز اهمیت است، این است که شبکه نسیم چه اصراری به ادامه برنامه ای دارد که حتی رامبد جوان هم گویا علاقه و حوصله ای به ادامه آن ندارد. چرا که با دیدن اغلب قسمت های فصل جدید این برنامه این تصور برای مخاطب پیش می آید که رامبد جوان مانند گذشته رغبتی به ایجاد جذابیت برای این برنامه ندارد و صرفا «خندوانه» به برندی برای شبکه نسیم تبدیل شده که مدام باید روی آنتن باشد.

بدون اینکه در اتاق فکری که اغلب برنامه سازان در شبکه های مختلف مدعی می شوند(!) اتفاق تازه و ایده ای نو شکل بگیرد. حال آنکه رمز دوام و بقای برنامه هایی از این دست تفکر و ایده های نو و تازه و جذاب است که مدتی است این اتفاق در برنامه های تلویزیون و به خصوص «خندوانه» نمی افتد. از این رو بهتر است که سازندگان «خندوانه» فکری به حال جذابیت از دست رفته آن کنند. چون در غیر این صورت این برنامه دیگر نمی تواند از همراهی طرفداران خود بهره بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقاله کاملا مغرضانه نوشته شده

      پاسخ ها

      • حمیدرضا

        موافقم

    • میلاد

      خداییش برنامه خندوانه و 90 رو از تلویزیون بگیرین ببینین دیگه چی واسش میمونه؟ شما که انتقاد میکنین از ادامه داشتن خندوانه، دوتا برنامه به درد بخور دیگه رو مثال میزدین تا ببینیم استانداردتون از برای برنامه جذاب چیه.

    • reza

      تا همینجاشم شاهکارکردن با این اوضاع تلویزیون

    • راشا

      واقعاً متاسفم برای خودم که در تلویزیون ملی کشورم برنامه های سخیفی مثل خندوانه پخش می شود. البته از حق نگذریم قبلاً جذاب بود.

    • بدون نام

      چه مطلب پر از بغض و کینه ای بود.. هر جمله ش پر ایرادهای بنی اسراییلی .... خندوانه شاید خیلی ایراد و مشکل داشته باشه ولی با فاصله زیادی از لحاظ کیفیت از خیلی برنامه ها و سریالای تلویزیون بالاتره...شمایی که فرق انتخاب بین خوب و خوبتر یا بد و بدتر رو نمیفهمین شاید بهتر باشه به جای یک برنامه خاص کلا در تلویزیون رو ببندین...

    • بدون نام

      اتفاقا خیلی هم برنامه خوبیه و رامبد هم بسیار موفقه و عالی اجرا میکنه همین یک برنامه شاد رو هم جلوش رو میخوان بگیرن احمقها

    • بدون نام

      از این دست برنامه ها در تلویزیون و شبکه های مختلف باید وجود داشته باشد ولی هرفصلش باید جذاب و دیدنی باشد . وقتی بر نامه دورهمی تمام شد تلویزیون هیچ چیز جایگزین ان نگذاشت . ما در کشورمان کمدین کم نداریم ولی همه اینها برنامه ریزی دقیق و حساب شده میخواهد .متاسفانه وقتی برنامه ای مخاطب دارد اوایلش خوب است ولی بر اثر تکرار زیاد و عدم ایده های جدید و نو مخاطبش کم میشود . تلویزیون هر شبکه اش باید شومن داشته باشد و بین هر برنامه یا سریال به جای این همه تبلیغات باید موسیقی پخش شود. فعلا تلویزیون عیر از خندوانه و عبدی شو چیز دیگری ندارد . برنامه‌عبدی شو هم چنگی به دل نمی زند و نتواتسته مثل دورهمی مخاطب خاص خود را داشته باشد.وقتی این همه کانال ماهواره و شبکه های اجتماعی وجود دارد و متاسفانه مردم با دیدن اینها ذائقه شان عوض شده کیفیت برنامه های تلویزیون باید خوب باشد اینکه فقط شبکه نسیم بار همه اینهارا به دوش بکشد چندان جالب نیست همه شبکه ها به خصوص شبکه ۳ و ۲ و شبکه ملی باید پررنگ ک لعابتر باشد

    • بدون نام

      برنامه ای با سطح کیفی مزخرف !!!!!!

    • بدون نام

      برنامه ای با سطح کیفی مزخرف !!!!!!

    • شهرام

      کفگیر این برنامه سالهاست که به ته دیگ خورده و فقط خزعبلات‌ پخش میکنه . برن دعا کنن بجون جناب خان والا .............

    • ستایش

      برو بابا.چقدر دلشون خجستس.تا یه برنامه ای میگیره شروع میکنن.زنده باد حاشیه که تفکرات الکی دیگران رو مشخص میکنه هه

    • مهدی

      خواننده هایی به مزاج مدیران صدا وسیما سازگاره که طرفداران کمی بین جوانان ایرانی داره،اگر از اون ها دعوت بشه اونوقت تذکر که هیچی قدردانی هم ازشون میشه.

    • بدون نام

      ما که راضی هستیم دمش گرم هنوز هم جالبه همین قسمت قبل که مسابقه گذاشته بود بین کمدینها از خنده روده بر شدیم
      تو این بازار خراب تلوزیون اگه این برنامه و دوسه تا برنامه دیگه نباشه که در سیما تخته میشه
      کاش یه نظر سنجی کلی و غیر گزینشی میزاشتن تا بفهمن اغلب برنامه ها اصلا بیننده نداره

    • بدون نام

      اگر شبهای برره را نشان بدن از این برنامه چرت بهتر است

    • بدون نام

      خیلی برنامه بی محتوایی شده است بخصوص قسمت های اخیر باید گفت حیف وقت مردم و برق مصرفی . خواهشا این هزینه را برای ساخت دورهمی بزارید .

    • روژين

      بجاي استفاده از بعضي از خنداننده شوهاي بي مزه كه باچرنديات خود حوصله مردم سر ميبرند از كارشناسان خوب و با تجربه دعوت كنيد لا اقل براي وقتي كه مردم براي اين برنامه ميگذارند ارزش قائل شويد اين سبك سري و بي ادبي كه در جامعه رواج پيدا كرده ناشي از بي تدبيري تلويزيون ميباشه حداقل از كشورهايي مانند ژاپن الگو برداري كنيد چه جوري با نداشتن دين مردمانشان بهم احترام ميگذارند و دنبال كار و فعاليت هستندحيف پولي كه رسانه ملي به اين برنامه سازان ميده

    • مری

      میشه یکی برا من توضیح بده از کجا میفهمن ما از اول خندوانه می دیدیم الان دیگه نمی بینیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج