جاباما
۸۰۶۴۸۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فنونی‌زاده: تساوی سپاهان و پرسپولیس عادلانه بود

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم پرسپولیس، نتیجه رقم خورده در دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس را عادلانه خواند.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی فنونی‌زاده درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سپاهان در بازی عقب افتاده هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پرسپولیس در آن شرایط میزبانی سپاهان، خیلی خوب بازی کرد. بازی می‌توانست به سود پرسپولیس به پایان برسد، اما تساوی عادلانه بود.

وی در مورد اعتراض سپاهانی‌ها به پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس تصریح کرد: درست می‌گویند، چون قبل از خوردن توپ به دست بازیکن سپاهان، گادوین منشا روی خالد شفیعی مرتکب خطا شد و تصاویر تلویزیونی آن را به خوبی نشان داد، اما یک بار هم داوری به سود پرسپولیس باشد، چه اشکالی دارد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مطرح شدن نام‌هایی همچون نبی، عرب و ... برای جانشینی حمیدرضا گرشاسبی گفت: مدیریت گرشاسبی در یک سال و نیم اخیر، بدون تنش بوده اما او به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها باید جایش را به فردی دیگر بدهد.

بسیاری از طلبکاران از جمله خودم، با بخشیدن بخشی از طلب، تسویه کردیم، اما زمان علی اکبر طاهری، بدهی‌های انباشته شد. در مجموع، مدیریت گرشاسبی خوب بود. نبی فردی تحصیل کرده و دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال بوده اما ایرج عرب را نمی‌شناسم.

فنونی‌زاده ادامه داد: باشگاه پیشکسوتان تحصیل کرده زیادی دارد و نیازی نیست یک نفر از کارکنان باشگاه جانشین گرشاسبی شود. از مسعود سلطانی‌فر می‌خواهیم یک نفر از پیشکسوتان پرسپولیس که تحصیل کرده است را به عنوان مدیر پرسپولیس انتخاب کند. در این بین البته علی پروین هم می‌تواند گزینه خوبی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      کدام عادلانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج