جاباما
۸۰۶۶۰۴
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

سناریو علیه سپاهان را کجا می‌نویسند؟

سپاهان بهترین شرایط و وضعیت را نسبت به سالهای اخیرش دارد. از یک طرف با جذب بازیکنان خوب در اول فصل شرایط بسیار خوبی از این نظر دارد و از طرف دیگر یک مربی پخته و با تجربه روی نیمکت دارد، که در برابر بسیاری از حواشی به خوبی از پس هدایت تیمش بر می آید.

ایران ورزشی: سپاهان بهترین شرایط و وضعیت را نسبت به سالهای اخیرش دارد. از یک طرف با جذب بازیکنان خوب در اول فصل شرایط بسیار خوبی از این نظر دارد و از طرف دیگر یک مربی پخته و با تجربه روی نیمکت دارد، که در برابر بسیاری از حواشی به خوبی از پس هدایت تیمش بر می آید.

اما انگار مدیرعامل سپاهان حسابی از رسیدن تیمش به قهرمانی لیگ هجدهم ناامید شده است. اما این ناکامی احتمالی تیمش را از الان به سناریویی ربط می دهد که نمی گوید کجا این سناریو نوشته می شود.

مسعود تابش مدیر ناپخته و کم تجربه ای در فوتبال کشورمان نیست و او به خوبی می داند که چطور باید گلیم تیمش را از آب بیرون بکشد. اما با اظهارات این مدیرعامل در طی ماه ها و هفته های گذشته باید کمی در این عقیده تجدیدنظر شود. همین چند هفته پیش بود که اختلاف تابش و امیر قلعه نویی به اوج خود رسید تا جایی که اگر مدیرعامل سپاهان کوتاه نمی آمد شاید امروز قلعه نویی روی نیمکت سپاهان نبود و یا اینکه تابش مدیرعامل نبود تا دوباره حرفهای عجیب و غریب بزند.

سناریو علیه سپاهان را کجا می‌نویسند؟

مدیرعامل سپاهان بارها و بارها در صحبت هایش از قهرمانی این تیم در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال حرف زد و صحبت هایش طوری بود که انگار نیمکت سپاهان قهرمانی را تضمین کرده است که با واکنش تند امیر قلعه نویی و تکذیب شدید او همراه شد، اما به هر حال مدیرعامل سپاهان چنین اعتقادی داشت و اتفاقاً تا قبل از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس همین نظر را داشت و سپاهان را شایسته ترین تیم برای قهرمانی می دانست و همچنان با قاطعیت از قهرمانی تیمش حرف می زد.

اما حالا مسعود تابش حرفهای دیگری دارد، او که انگار از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس بیشتر از باخت سپاهان مقابل تیم های دیگر آشفته است و با وجود اینکه هنوز هم سپاهان صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها است، به مسئولان فوتبال تاخته و می گوید:« وقتی هفته‌ها خطاهای داوران برای ما تکرار می‌شود مسلم است که برای ما شبهه ایجاد می‌شود ما به این نتیجه رسیدیم که سایر رقبا و تیم‌های دیگری که در لیگ هستند و رقابت بین همه سنگین است دست از رسیدن به مقام اول برداریم و همه برای مقام دوم بجنگیم چون ظاهرا سناریوی قهرمانی برای تیم دیگری نوشته شده است. »

باید بدون تعارف گفت حرفهای تابش مدیرعامل سپاهان آنقدر بی اساس است که حتی به نوعی متهم کردن خودشان است. در وهله اول باید از ایشان پرسید این سناریو کجا نوشته شده است؟ قطعاً دو جای احتمالی بیشتر برای نوشتن این سناریو وجود ندارد، یا فدراسیون فوتبال و یا وزارت ورزش و جوانان. حالا باید پرسید کدام یک از این دو سازمان این سناریو را نوشته و یا مدنظر تابش است؟

بر کسی پوشیده نیست که این روزها چه بسا اختلاف نظرهایی نیز بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وجود دارد و حداقل اینکه آنقدر هماهنگی بین این دو سازمان مرتبط با فوتبال وجود ندارد که بخواهند سناریویی برای قهرمانی تیم خاصی بنویسند. پس همکاری فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای اثبات ادعای تابش منتفی است.

اما اگر مدیرعامل سپاهان قصد متهم کردن یکی از این دو سازمان، یعنی فدراسیون فوتبال و یا وزارت ورزش را دارد، باید این دوسازمان پاسخ تابش را بدهند تا افکار عمومی بیش از این نسبت به مسائل و اتفاقات فوتبال بدبین نشوند.

ناگفته نماند که بیشتر منظور مدیرعامل سپاهان مربوط به داوری ها نسبت به بازی های سپاهان بخصوص بازی با پرسپولیس است که در این صورت باید وزارت ورزش را هم برای نوشتن سناریو مورد ادعای تابش کنار گذاشت چرا که فدراسیون فوتبال مسئول انتخاب داوران است به ترتیب این فدراسیون فوتبال است که متهم اصلی مدیرعامل سپاهان خواهد بود که متاسفانه فدراسیون فوتبال این روزها درگیر موضوعاتی مهمتری از اینطور ادعاهای مضحک است و به طور حتم اهمیتی برای این موضوع قائل نخواهد شد و این هم به حاشیه ها و نقطه های تاریک فوتبال اضافه خواهد شد.

باید به نکته مهمی نیز اشاره کرد و آن اینکه در صورتی که بپذیریم چنین سناریوهای در فوتبال نوشته می شود، اولین متهم سپاهان است، چرا که سپاهان یکی از تیم های است که بیشترین قهرمانی را در این فوتبال داشته و از کجا معلوم که برای آن قهرمانی های سپاهان هم سناریوی نوشته نشده باشد.

ظاهرا مدیرعامل سپاهان بعد از اختلافی که با امیر قلعه نویی در خصوص قهرمانی سپاهان در لیگ هجدهم داشت، حالا پرونده جدیدی را باز کرده که هویت طرف مقابل کاملا شفاف نیست و یک دشمن فرضی است که هیچ کد و آدرسی هم ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن الخاص پور

      خوب معلومه نیم فصل دوم هیچ غلطی نمیتونن بکنند دیگه دستشون رو شده از الان داره فرار رو به جلو میکنه

    • بدون نام

      خدا را چی دیدید شاید رییس اصفهانی فوتبال امسال مثل گذشته سپاهان را قهرمان کرد

    • بدون نام

      مردک دیونست ...داوری ها تا اینجا اگه ب سود سپاهان بیشتر نبوده کمتر نیس ...بازی قبلشون با ماشین سازی ۵۰ دقیقه حریف و ده نفره کردن

    • بدون نام

      تاوزیر هست غیر پرسپولیس تیمی قهرمان نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از دکل کاشیما بالا برید

    • بدون نام

      تاوزیر هست غیر پرسپولیس تیمی قهرمان نیست

    • بدون نام

      سپاهان مثل سابق روی باند اصفهانی فدارسیون حساب کرده بود با رفتن ساکت دیگر نفوذش در فدراسیون کم شده حقدداره ناامید بشه خخخخ

    • بدون نام

      آقای تابش ، خیلی بزرگتر از دهانت حرف مفت میزنی !

    • بدون نام

      این آقا خوب میدونه با تقویت پرسپولیس تو نیم فصل دوم چه بلائی قراره سرشون بیاد

    • بدون نام

      در یک کلام باید گفت: دم نویسنده گرم!
      این حرفها همه لندن بازی است. برای اینکه اگر پرسپولیس قهرمان شد، از الان آن را لوث کنند و به زعم خود شیرینی آن قهرمانی احتمالی را به کام هواداران پرسپولیس تلخ کنند، اما زهی خیال باطل! به جان خودم قهرمانی امسال پرسپولیس اگر اتفاق بیفتد، یکی از شیرین ترین قهرمانی های این تیم محبوب و مردمی خواهد بود. بخواهند یا نخواهند، حداقل ۶۰ درصد مردم ایران هوادار و دوست دار این تیم هستند. اگر چشم دیدن این محبوبیت را ندارید، بروید به ....ک!!

    • مرتضی

      جوگیر شدین یا فرافکنی میکنید!!!!

    • rira

      چیزی غیر این انتظار نمیره.طرف با 100 میلیارد تیم بسته،یه مربی هم آورده داور بخره بازیکن حریف رو بخره،بازم نگاه میکنه با نصف پرسپولیس 2امتیاز فرق داره.زور بهش میاد.جای خوشحالیه که رفتن فینال پرسپولیس اینقدر فشار آورده به تراکتور و سپاهان و استقلال.واقعا قابل ترحمن

    • سید امین موسوی

      اتفاقا خیلی هم بجا گفته معلومه بازم میخوان لنگیا را قهرمان کنن .. چرا فردی که چن ماه پیش پیشنهاد تدریس در دانشگاه پرسپولیس بهش شد یه هویی بیاد بشه داور حساسترین دیدار نیم فصل اونم پرسپولیس....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر میخوان همچین کاری بکنن (قهرمان کردن پرسپولیس) ، باید گفت، دمشون گرم. خوب کاری میکنن!! وظیفه شونه. تیمی باید نماینده‌ی ایران در آسیا باشه که نره شیش تا شیش تا از تیمهای عربی بخوره و برگرده! حداقلش اینه که تو آزادی خودمون سه تا نخوره. چون بعدش هواداراش افسار پاره میکنن و میگن چون اون یکی تیم با اینکه فقط نصف تیم ما بازیکن داشته نباخته، پس فیفا هم می‌خواد اون تیم قهرمان بشه!!! یعنی حسادت و خودانفجاری در این حد!!
        ایشالله بترکین از حسادت.
        ضمناً، مخلص همه هواداران پاک، معقول، منطقی، بی غلط و غش و سالار استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و غیره هستیم. کسایی که در بازیهای بین المللی پرسپولیس، پرسپولیسی بودند. و در واقع ایرانی بودن. دم همه تون گرم. این رو بدونید که تو بازی‌های بین‌المللی تیمهاتون، حمایت ما پرسپولیسی های وطن دوست رو هم دارین.
        باقی بقایتان.

    • مریانج

      خونه ما.شما هم تشریف بیارین.خوشحال میشیما.به این مدل رفتارا میگن فرار رو به جلو.

    • محند

      اقای تاباش باید اینطور حرف بزنه اخه تماشاگرای پرسپولیس با لگد زدن به خودی با سنگ خودشون خودشون رو زدن اب مسموم هم خودشون اوردن خجالت بکش تابش ناسیونالیست کثیف

    • امید

      نویسنده خوب داری ماست مالی میکنی افرین.
      نویسنده سناریو شک نکن در هر دوجا با نظر هم با تبانی دقیق نوشته و دقیقا داره اجرا میشه و تو هم جزء نویسنده های این سناریو هستی. در اخر نویسنده
      ِِِِخودتی

    • بدون نام

      قلم فروش لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج