۸۰۶۶۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۵
پ

۱۵ میلیون تهرانی یارانه می‌گیرند

سرپرست استانداری تهران: در تهران حدود ۱۵ میلیون نفر یارانه‌بگیر ماهیانه در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان یارانه نقدی از دولت می‌گیرند که نه یارانه‌بگیر راضی است و نه یارانه‌دهنده علاوه بر آن باری بردوش جامعه تحمیل می‌شود.

خبرگزاری فارس: شکرالله حسن‌بیگی سرپرست استانداری تهران در همایش آموزشی بخشداران استان تهران که در بخشداری احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر برگزار شد، اظهار داشت: در جنگ روانی که بر علیه کشور و نظام ما به راه افتاده، دشمن، امیدآفرینی را مورد هدف قرارداده و تلاش می‌کند انسجام ،وحدت ملی، همدلی و همگرایی موجود بین مردم و مسؤولین را از بین ببرد.

وی با اشاره به وظایف و مسؤولیت‌های بخشداران افزود: بخشداری یک پست سیاسی است و بخشدار باید مسلط به قوانین، مقررات و برنامه‌های دولت باشد تا بتواند سیاست‌ها را در منطقه پیاده کند.

سرپرست استانداری تهران ادامه داد: متأسفانه بخشداران بیش از اینکه پست حاکمیتی سیاسی باشند در انجام کارهای عمرانی افتاده‌اند ام در صورتی که ما جایگاه اصلی بخشدار را رعایت کنیم تا همکاران ما نیز تسلط کامل به قوانین و مقررات داشته باشند، بسیاری از مسائل و مشکلات در منطقه برطرف می‌شود.

وی بیان داشت: در جامعه کنونی کشور و از نگاهی دیگر در جامعه بین‌المللی در دو جنگ ناخواسته اقتصادی و جنگ روانی قرار داریم که جنگ روانی از جنگ اقتصادی بدتر است، دشمنان و معاندان نظام جنگ روانی طوری صحنه‌سازی می‌کنند که به نفع خودشان است.

حسن‌بیگی با اشاره به تجربه ملت در برابر دشمن در ۸ سال جنگ تحمیلی، تاکید کرد: همانطوری که در برابر جنگ نظامی دشمن آرایش گرفتیم امروز هم باید در برابر جنگ اقتصادی و روانی علیه کشورمان آرایش مناسبی گرفته شود.

وی ادامه داد: آرایش ما در مسائل اقتصادی، مناسب جنگ نیست در حالی که اثرات جنگ اقتصادی به مراتب بیش از جنگ نظامی بوده و درآن باید به گونه ای برنامه‌ریزی شود که فشاری از تحریم‌های اقتصادی بر ملت وارد نشود.

سرپرست استانداری تهران با تاکید بر وجود وحدت و همدلی در جامعه تصریح کرد: باید با حفظ انسجام و وحدت ملی که سرمایه ماست و دشمن آن را هدف قرارداده، توطئه‌های دشمن را خنثی نموده و در جهت توسعه و آبادانی کشور گام برداریم.

وی با اشاره به نقش و وظیفه بخشداران، گفت: بخشداران و کارگزاران نظام باید در منطقه حاکمیتی خود با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده از سوی دولت و با ایجاد روحیه در بین اقشار جامعه روزبه‌روز به امید مردم افزوده و وحدت را در زندگی آن‌ها تقویت کنند.

حسن‌بیگی خطاب به بخشداران تاکید کرد: با پرهیز از کارهای زودگذر و بی‌اثر به کار توسعه‌ای بیندیشید که اگر دیدگاه بخشدار و دهیاران توسعه‌ای باشد در آینده نتیجه آن‌ها راضی کننده و در جهت رفع مشکلات جامعه خواهد بود.

وی با انتقاد از نحوه اجرایی شدن مفاد قانون هدفمندی یارانه‌ها، تصریح کرد: در تهران حدود ۱۵ میلیون نفر یارانه‌بگیر ماهیانه در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان یارانه نقدی از دولت می‌گیرند که نه یارانه‌بگیر راضی است و نه یارانه‌دهنده علاوه بر آن باری بردوش جامعه تحمیل می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه سالانه بودجه استان تهران برای کارهای عمرانی در بهترین حالت جذب ۲۳۰ میلیارد تومان است در حالی که می‌توان با هزینه یارانه‌های تهران هزاران شغل برای جوانان ایجاد و پروژه‌های عمرانی را تکمیل کرد.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، خاطرنشان کرد: باید بخشداران برای اشتغال روستایی وقت بیشتری بگذارند، امروز ایجاد یک شغل یعنی امیدوار کردن یک خانواده و به طبع آن تشکیل خانواده که کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

حسن‌بیگی گفت: اجرای سیاست‌های دولت وظیفه ما است چراکه با اجرای سیاست‌ها و بیان عملکرد دولت، امیدآفرینی در جامعه افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اهمیت بزرگداشت چهل سالگی انقلاب و ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: با توجه به توطئه‌ها و تبلیغاتی که دشمنان انقلاب برای کمرنگ نشان دادن چهل سالگی انقلاب می‌کنند باید برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی به‌گونه ای باشد که به‌دست مردم اجرا شود.

سرپرست استانداری تهران با اشاره به ضرورت پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، خاطرنشان کرد: باید قبل از احداث از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کرد چراکه معضلی برای بخشداران و فرمانداران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      چرا خالی میبندی اصلا تهران پانزده میلیون جمعیت داره ما که هر کی رو که می‌بینیم یارانه نمگیره اصلا وزارت اطلاعات باید ورود کنه ببینه قصه چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط کردی سال 94 من که بیکار شدم یکماه بعد یارانه من را هم قطع کردن تا الان

    • حسن

      چرا خالی میبندی اصلا تهران پانزده میلیون جمعیت داره ما که هر کی رو که می‌بینیم یارانه نمگیره اصلا وزارت اطلاعات باید ورود کنه ببینه قصه چیه

    • بدون نام

      لعنت خدا به کسیکه.یارانه منو قطع کرد الان دوسال نیمه که یارانه من مستمری بگیر یک ملیون دویستی راقطع کردن دستم بجایی بند نیست فقط میگم لعنت خدا بربی عدالتی.

    • بدون نام

      لعنت خدا به کسیکه.یارانه منو قطع کرد الان دوسال نیمه که یارانه من مستمری بگیر یک ملیون دویستی راقطع کردن دستم بجایی بند نیست فقط میگم لعنت خدا بربی عدالتی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه ۴۵ تومن چیه که میگی تهران ۱۵ میلیون یارانه میگیره که چی حالا خجالت بکشید

    • MMIISSSEEE

      شما مثل اینکه ناراحتی که مردم ۴۵۵۰۰تومان میگیرند
      بهتر بود می گفتی در دولت ۱۵۰ هزار نفر هستن که بالای ۲۰۰ میلیون حقوق میگیرند تازه بدون حق ماموریت.

    • بدون نام

      12 میلیون جمعیت داره 15 میلیون یارانه میگیرند؟

    • بدون نام

      بیشتر از ده میلیون نفر از تهران درراه کامل و میلیاردر هستند

    • بدون نام

      راست میگه

      مردم از گرفتن رایانه صرف نظر کنید

      تا بچه های مسئولین شغل داشته باشند

    • هدیه

      فکر کنم فقط دور و بریا منن ک یارانه نمیگیرن.حرف مفت.خواهرم اینا کارمندن.ماهی با هم دوتومن درامد فقط ماهی یک و نیم قسط دارن بعد حذف شده یارانشون.اس ام اسم دادن انگار نه انگار.اونوقت حتما اونکه فقط ماهی صد میلیون سود بانکی میگیره یارانم میگیره.چاخانه همش.در کل دولت به پنج میلیون نفرم یارانه نمیده.

    • بدون نام

      الان این امارو از کجات در اوردی بعد تو چکاره ای که از زبون مردم حرف میزنی چطور کمک دویست تومانی خیلی با ارزشه ولی هر ماه مردم دویست سیصد هزار تومان یارانه میگیرن ارزش نداره بس دیگه حالمونو به هم میزنین

    • حسن

      آقای حسن بی کی مگر از جیب بابات میدهی یا را نه چهل پنچ تومان فقط یک نهار میدهند بتو چه مگر آن ها ایرانی نیستند خوب خودشان میداند چکار بکند در کشورها یی که نفت گاز ندارند بیشتر از این مبلغ میدهند هیچگونه منت هم میگذارند چرا آنهایی که میلیاردها اختلاس میکنند چیزی نمی‌گویی ویا نماینده مجلس که مبلغ بیست میلیون از شرکت نفت میگیرد نمی‌گویی این یارانه چهل و پنچ تومان شده منت خوب البته آن را هم بگویم تا انسانهای مثل تو در دولت باشد درد بلا برای مردم هست

    • بدون نام

      آره دیگه به اسم تخصیص یارانه به عمران قشنگ هاپولی کنید واقعا خیلی رو دارید خب چند ساله 45هزار تومان میدید ولی تورم وهر سال افزایش حامل های انرژی وکالا و بنزین فقط به جیب دولت میره کجا توجیب وزرا و مجلس و آقازاده ها بیچاره مردم ایران خیلی بدبختن که گیر شما ها افتاده خدا به دادشان برسه

    • شبرین

      بخدا اینقدر ادمهای‌‌فقیر وبیکا ر هستند با خونهای خراب کل زندگی اشون یک میلیمون نیست ابر وممدد جایی هم سبت نام نکردند اگه یارانه قطع بشه این‌افراد چیکار کنن‌وا قعا نون شب ند تد ا رن اینها چیکار کنن نه حقو ق نه چیزی

    • احمد

      سلام پس اگر15ملیون درتهران یارانه بگیر باشه ......
      وچندملیون نمیگیرن بگفته نماینده پس جمعیت تهران بایدحدود20ملیون باشه
      بنظرشما راسته یا دروغ

    • شهریار

      همیشه صحبت اقایون اینه که با اینقدر پول میشه اونقدر شغل ایجاد کرد، ولی ازونجاییکه همه میدونن اگر یارانه ها قطع بشه، یک شغل جدید هم ایجاد نمیشه و فقط اختلاسا بیشتر میشه، کسی حاضر به نگرفتنش نیست.

    • بدون نام

      دروغه

    • بدون نام

      مرده شور خودتون و یارانتون

    • بدون نام

      میگیرن که میگیرن به تو چه مربوط؟

    • بدون نام

      باید یارانه تهرانیها قطع شود یارانه بقیه شهرها اضافه شود پول نفت جنوب و برنج شمال و آب غرب را میدهند به تهرانیها گردن کلفت تا بقیه ایران را بچاپن.

    • بدون نام

      میخواهید هیچکس نگیرد همشو بدن به شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج