۸۰۶۶۲۹
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

حجاریان: در قضیه کوی دانشگاه و قضایای ۸۸، پلیس قانون‌شکنی کرد

حجاریان: وقتی پلیس قانون‌شکن باشد، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد، در قضیه کوی دانشگاه هم پلیس قانون‌شکنی فراوان کرد. در جریان حمله به سفارت‌های انگلیس و عربستان هم پلیس نظاره‌گر بود و عملاً راه را برای خودسرها باز گذاشت. در قضایای سال ۸۸ هم همچنین.

خبرگزاری فارس: سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح طلب عصر امروز در برنامه « بازگشت به دانشگاه» که توسط انجمن اصلاح طلب این دانشگاه مدرس برگزار شد، شرکت کرد و یکی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس متن سخنرانی وی را قرائت کرد.

حجاریان یادآور شد: نمی‌دانم نام عسگر گاریچی را شنیده‌اید یا نه؟ وی، فردی خودسر بود و در همان گردنه - که در راه قم و تهران است - به ناموس و اموال مردم تعرض می‌کرد. در پی این اتفاق‌ها، سیدین سندین به شاه نامه نوشته و ضمن درخواست برای تأسیس عدالت‌خانه، برکناری علاءالدوله، تغییر موسیو نوز و اجرای قوانین اسلام، برکناری عسگر گاریچی را هم خواستار شدند.

وی افزود: اول بار که نامه را خواندم، به‌نظرم خنده‌دار رسید که در میان خواسته‌های بلند بالا، خواسته‌ای به این کوچکی هم از طرف مرحومین بهبهانی و طباطبایی مطرح شده است اما، اکنون فکر می‌کنم شاید مسئله خودسرها - که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند - دست‌کمی از مصائب عمده کشور نداشته باشد.

حجاریان گفت: امروزه کار خودسرها به جایی رسیده است که دست به هر عملی می‌زنند و دست و پای دولت را در پوست گردو می‌گذارند و دولت هم باید پاسخگوی رفتار آن‌ها باشد، از دوم خرداد به این سو، حضور خودسرها پررنگ‌تر از قبل شد تا جایی که حتی دست به قتل‌های زنجیره‌ای زدند.

در همین ماجرای ۱۶ آذر افرادی که برخلاف قانون، مسلحانه وارد دانشگاه شدند و سه‌ تن از دانشجویان را به قتل رساندند، اعضای گارد شاهنشاهی بودند. به یاد دارم، هر سال در سالگرد این واقعه، یکی از شعارهای دانشجویان به‌هنگام ورود گارد به محوطه دانشگاه چنین بود: مرگ بر این پلیس قانون‌شکن.

وی تصریح کرد: وقتی پلیس قانون‌شکن باشد، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد، در قضیه کوی دانشگاه هم پلیس قانون‌شکنی فراوان کرد. در جریان حمله به سفارت‌های انگلیس و عربستان هم پلیس نظاره‌گر بود و عملاً راه را برای خودسرها باز گذاشت. در قضایای سال ۸۸ هم همچنین.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: یاد روزهای گذشته بخیر. من چند سالی در این دانشگاه تدریس کردم؛ گروه خوبی بود؛ هم آقای موسوی بودند، هم آقای بهشتی و من اولین استادی بودم که از دانشگاه اخراج شدم. فکر می‌‌‌کنند یک بار در ایران انقلاب فرهنگی شده است چراکه در دنیای معجزه هم انقلاب فرهنگی شد؛ هم اخراج دانشجو و هم اساتید بود و هم ماجرای بورسیه‌‌‌ها پیش آمد. نباید گذاشت اینها فراموش شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیل

      آفرین به کسی که شما را خوب شناخته وبه عنوان عنصر فتنه گر از دانشگاه بیرون انداخت توهنوز از تحریک وفتنه دست بر ننی داری وعبدالله دابن ابی زمانه هستی

    • بدون نام

      معلوم ازفسادطلبان خاین بیشترازاین توقع نیست

    • بدون نام

      معلوم ازفسادطلبان خاین بیشترازاین توقع نیست

    • بدون نام

      حجاریان ملعون یادش رفته که با همدستی فتنه گران کشور را در سراشیبی نابودی قرار داد حالا طلبکار هم هست.

    • بدون نام

      زمان امام که دوستای شما خودسر بودن و سفارت آمریکا رو گرفتن چیز بدی نبود! حالا هم یک گروه دیگه خودسر شدن! البته جدیدا اسمش شده آتش به اختیار!

    • بدون نام

      شما شناخت از مردم ایران داشتی واسم اصلاحات را به نام زدید در حالی که باید توضیح میدادید اصلاحات فردی نبود و باید در سیستم اول مردم را براشون میگفتید تا کوی دانشگاه و فیلم اون گروه دست نماینده ها رسید !

    • علی

      کسانی که خود بیشترین خیانت رو به ملت ایران کرده اند چه راحت از قانون شکنی دیگران حرف می زنند تا خیانت های خودشون و بپوشونند

    • بدون نام

      حنای امثال شماها دیگه رنگی ندارد

    • junior

      شما اصلاح طلبا قانون شکنی کردید به پلیس چه ربطی داره!!!

    • بدون نام

      برو بمیر.مردم رو علاف کردید فقط

    • بدون نام

      چرا آن موقع حرف نزدین حالا چه فایده دارد مطمئن باشید باز اتفاق میافتد

    • بدون نام

      هر وقت اشتباهات امثال شما مشکلی برای مملکت پیش میاره شروع می کنید به جنجال درست کردند. خودسری امثال شما در امضای همه توافقات پیشنهادی خارجی ها و اجرای آنها قبل از تصویب یا قطعی شدن قرارداد چه فایده ای برای ایران داشت؟ الان ما از برجام تحریم های بانکی را برداشتیم که دنبال توافق بعدی برای رفع تحریم بانکی هستیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج