۸۰۷۳۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترابی در راه امیری؛ گزینه جذاب در خط حمله

وینگر تخصصی پرسپولیس، شاید گزینه جذابی برای حضور در خط حمله این تیم باشد تا دوران کم گل آن‌ها به پایان برسد.

وب‌سایت نود: بعد از حضور مهدی شیری و سروش رفیعی حالا سومین خرید پرسپولیسی‌ها هم هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شود تا پرسپولیس بعد از مدت‌ها با یک تیم کامل و پر از ستاره تمرین کند.

بازیکنی که برخلاف گزینه‌های دیگر در بهترین شرایط و آمادگی به سرخپوشان می‌پیوندد و می‌تواند عنوان بهترین خرید برانکو را از آن خود کند. ترابی آنقدر آماده است که با حضور در هر پستی می‌تواند برگ برنده برانکو باشد و سوال اصلی این است که برانکو از او در چه پستی استفاده خواهد کرد؟

ترابی در اولین مصاحبه‌اش در آستانه پرسپولیسی‌شدن در مورد پست تخصصی‌اش گفته که هر جایی برانکو بخواهد بازی می‌کند. پست تخصصی ترابی در سال‌های اخیر وینگر چپ بوده و او این فصل ۹ بازی از ۱۱ بازی‌اش در ترکیب اصلی را در این پست به میدان رفته است.

با این حال شاید این پست برای او در پرسپولیس با تغییراتی مواجه شود و سرمربی این تیم بخواهد از شاه‌مهره‌اش برای رفع ضعف خط حمله استفاده کند. همان اتفاقی که پیش از این در مورد وحید امیری افتاد.

امیری به عنوان وینگر چپ به پرسپولیس پیوست اما جدایی موقت طارمی و اعتقاد نداشتن برانکو به ساسان انصاری باعث شد تا او زوج علیپور- امیری را در خط حمله تشکیل دهد و تا پیدا نکردن آلترناتیو مناسب از آن استفاده کند. اتفاقی که بعید نیست با مهدی ترابی که توانایی گلزنی بالایی دارد و نارضایتی برانکو از منشا، تکرار شود.

حضور سروش رفیعی در میان خریدهای جدید پرسپولیس هم این احتمال را بیشتر می‌کند. با اضافه شدن سروش رفیعی و بودن بازیکنانی مانند بشاررسن و سیامک نعمتی که کیفیت خوبی داشته‌اند و امید عالیشاه که به روزهای خوبش نزدیک می‌شود برانکو بیشترین دغدغه‌اش در خط حمله است.

جایی که اگر احتمال بازگشت طارمی که از آن صحبت می‌شود به وقوع نپیوندد و مهاجم دیگری هم جذب نشود، ترابی تنها گزینه موجود برای تحول در آن است.

مهدی شریفی، مهاجم جدید قرمزها هم با توجه به دوری طولانی مدت از میادین به مدت زمان زیادی برای آمادگی و هماهنگی با بازیکنان نیاز دارد و نمی‌تواند مهره گمشده سرمربی برای تیمش باشد. با این شرایط گزینه جذاب ترابی مهاجم می‌تواند گزینه مطمئن و شیرینی برای برانکو باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج