جاباما
۸۰۸۲۲۵
۶۱۰۲
۶۱۰۲
پ

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی

در این مطلب به ۵ اپلیکیشن ویرایش عکس نگاه می‌اندازیم که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی قابلیت‌های جالب توجهی را ارائه می‌دهند.

مجله دیجی کالا - یوسف اسفندیاری: طی سال‌های گذشته، بسیاری از دانشمندان از قابلیت‌های هیجان‌انگیز هوش مصنوعی صحبت می‌کردند و حالا روزبه‌روز تعداد زیادی از قابلیت‌های مربوط به این حوزه را می‌توانیم ببینیم و حتی از آن‌ها استفاده کنیم. در همین رابطه، در ادامه به ۵ اپلیکیشن ویرایش عکس نگاه می‌اندازیم که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی قابلیت‌های جالب توجهی را ارائه می‌دهند.

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی

Cartoonify (وب) - خط‌خطی‌های بچگانه یک هوش مصنوعی

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی

سایت Cartoonify، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌تواند عکس‌های شما را به خط‌خطی‌های ساده و بچگانه تبدیل کند. اگرچه عملکرد این سیستم آن‌چنان هم شگفت‌انگیز نیست، ولی باز هم جالب توجه است. سیستم هوش مصنوعی این سایت، ابتدا عکس موردنظر را آنالیز می‌کند و در نهایت مهم‌ترین عناصر آن را به شکل خط‌خطی‌های بچگانه تحویل کاربر می‌شود.

DeepAngel (وب) - حذف اشیاء از تصاویر

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی

اگرچه نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ در زمینه حذف موارد مختلف از تصاویر حرف زیادی برای گفتن دارند، ولی باز هم آن‌ها تا حد زیادی وابسته به کاربر هستند ولی سیستم DeepAngel به‌صورت کاملاً خودکار این کار را انجام می‌دهد. این سیستم در حال حاضر فقط مواردی مانند انسان، سگ، گربه، فیل و تعداد انگشت‌شماری از دیگر موارد را می‌تواند تشخیص دهد و برای حذف آن‌ها وارد عمل می‌شود. به دلیل کاملاً خودکار بودن این فرایند، این اپلیکیشن ویرایش عکس در بیشتر اوقات عملکرد قابل توجهی ندارد ولی روزبه‌روز کارایی آن بهبود می‌یابد.

Polarr Deep Crop (iOS) - کراپ هوشمند عکس‌های مختلف

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی

ترکیب‌بندی یکی از مهم‌ترین بخش‌های عکاسی محسوب می‌شد. بسیار از عکاسان، بعد از ثبت عکس، در اپلیکیشن ویرایش عکس موردنظر خود، با کراپ عکس ترکیب‌بندی آن را با توجه به سلیقه خود تغییر می‌دهند. اگر می‌خواهید کراپ کردن حرفه‌ای را یاد بگیرید یا این کار را یک هوش مصنوعی برای شما انجام دهد، اپلیکیشن ویرایش عکس Polarr Deep Crop را امتحان کنید.

این اپلیکیشن که توسط توسعه‌دهندگان اپلیکیشن ویرایش عکس محبوب Polarr عرضه شده، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی ابتدا عکس موردنظر را بررسی می‌کند و در نهایت برای کراپ کردن آن، گزینه‌هایی را ارائه می‌دهد. اگرچه بر روی کاغذ چنین قابلیتی بسیار ساده به نظر می‌رسد، ولی اگر می‌خواهید عکس‌های ثبت شده خود را در زوایای جدیدی مشاهده کنید، این اپلیکیشن را نصب کنید.

دانلود: iOS (۰.۹۹ دلار)

GoArt (وب،iOS، اندروید) - تبدیل عکس به سبک‌های معروف نقاشی

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی

در بین اپلیکیشن‌های تبدیل عکس به نقاشی، GoArt طرفداران بسیار زیادی دارد که به غیر از نسخه اندروید و iOS، از نسخه تحت وب آن هم می‌توان استفاده کرد. در این زمینه اگر از اپلیکیشن‌هایی مانند Prisma یا Pikazo استفاده کرده باشید، احتمالاً دیده‌اید که در این اپلیکیشن‌ها تبدیل عکس به نقاشی تقریباً مدت زیادی به طول می‌انجامد. اما اپلیکیشن GoArt، به‌خصوص نسخه وب آن، از سرعت بسیار زیادی بهره می‌برد و خیلی سریع عکس مذکور را به سبک نقاشی مطابق سلیقه کاربر تبدیل می‌کند.

نسخه رایگان این اپلیکیشن ویرایش عکس از سبک‌های نقاشی مختلفی پشتیبانی می‌کند و با پرداخت مبلغ موردنظر، می‌توانید از تمام سبک‌های موجود در سرویس استفاده کنید و در نهایت عکس تغییریافته موردنظر را دانلود کنید تا بتوانید آن را مثلاً در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود: اندروید و iOS (رایگان)

Visionist (iOS) - کنترل گسترده برای تبدیل عکس به نقاشی‌های مختلف

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی

Visionist هم یک اپلیکیشن دیگر برای تبدیل عکس به نقاشی محسوب می‌شود ولی دست کاربر را بازتر می‌گذارد و کاربر مذکور تا حد زیادی می‌تواند تغییرات موردنظر خود را لحاظ کند. به‌عنوان مثال، از آنجایی که آیفون‌ها از حالت پرتره بهره می‌برند و می‌توانند پس‌زمینه را از سوژه جدا کنند، در این ویرایش‌ها می‌توانید فوکوس و مات بودن نقاشی‌های ایجاد شده را دست‌کاری کنید. برای هرکدام از سبک‌ها هم سه حالت انتزاعی مختلف وجود دارد که باعث می‌شود نتایج نهایی تکراری نباشند. از همه جالب‌تر، این است که می‌توانید دو سبک موردنظر خود را ترکیب کنید تا یک سبک جدید ایجاد شود. نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن از ۱۰ سبک بهره می‌برد و با پرداخت مبلغ موردنظر، می‌توانید از ۷۰ سبک موجود بهره ببرید.

دانلود: iOS (رایگان)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج