۸۰۸۵۰۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

زبیدی: شانسی؟ کاملا تاکتیکی تراکتور را بردیم

هافبک تهاجمی تیم فولاد پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت که سرخپوشان اهواز در نیم فصل دوم مدعی لیگ خواهند شد.

ورزش سه: در دیدار جذاب تیم های تراکتورسازی و فولاد که با برتری شاگردان افشین قطبی به پایان رسید، مهدی زبیدی ستاره میدان بود. او با یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی نقش بسیار مهمی در شکل گرفتن اولین پیروزی قطبی در اولین حضورش روی نیمکت فولاد داشت.

این هافبک تهاجمی فولاد پیرامون بازی دیروز اظهار داشت: بازی بسیار خوب ولی سختی بود. با تلاش بچه ها و بعد از دو هفته ای که خیلی خوب با آقای قطبی تمرین کرده بودیم، توانستیم سه امتیاز را بگیریم. اصلا هم این سه امتیاز شانسی نبود و ما کاملا تاکتیکی تراکتور را شکست دادیم. به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعفشان را می شناختیم.

او درباره جو ورزشگاه یادگار امام نیز گفت: آنجا بازی خیلی سخت است و هواداران هم ورزشگاه را پر کرده بودند که کار را برای ما سخت می کرد. اما ما بازیکنان باتجربه ای داریم که سال های اخیر زیاد بازی کرده بودند و همین مسئله کمک کرد به خوبی از زیر فشار خارج شویم.

وی در مورد اینکه تیم های قطبی همیشه بازی ها را خوب شروع می کرده اند، افزود: بله این برنامه ما بود که حمله کنیم و از وسط ببندیم. تاکتیک ما اینطور بود که خدا را شکر نتیجه هم داد.

زبیدی درباره کار با افشین قطبی اظهار داشت: کار کردن با او خیلی خوب و ساده است چون که چیز سختی از بازیکن نمی خواهد. فقط به ما می گوید که راحت بازی کنید و تا رسیدن به دروازه حریف هم هیچ کار عجیبی نیاز نیست بکنید. او تاکید می کند که فوتبال را برای خودمان سخت نکنیم. ما همین کار را انجام دادیم و با ضدحمله گل اول را زدیم. در نیمه دوم هم تا قبل از اینکه به خودشان بیایند، پنالتی گرفتیم و گل دوم را زدیم.

هافبک فولاد در مورد اینکه بردن یک مدعی انتظارات را از فولاد بالا می برد، گفت: تراکتور تیم خوب و پر مهره ای است ولی ما هم فولاد هستیم و بازیکنان خوبی داریم. همه اینجا خوب هستند اما از نظر روحی روانی ضعیف بودیم که با آمدن آقای قطبی همه چیز عوض شده و انگیزه پیدا کرده ایم. چرا نتوانیم مدعی شویم؟

الان پارس جنوبی ۲ امتیاز از ما بیشتر دارد و یک رتبه بالا تر از ما است. اتفاقا بازی بعدی ما با این تیم است و می توانیم با غلبه بر آنها جایشان را در رده ششم بگیریم. در ادامه هم می توانیم بالاتر برویم و برای سهمیه بجنگیم. همچنین در نیم فصل دوم چند بازی با مدعیان در زمین خودمان داریم که تعیین کننده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکم دقت میکردن فولادیا حداقل دوگل دیگه میزدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج