۸۱۱۷۳۸
۲۰ نظر
۵۰۱۲
۲۰ نظر
۵۰۱۲
پ

ماجرای تیراندازی در امام حسین (ع)

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه درخصوص جزئیات تیراندازی مأموران این کلانتری در محدوده امام حسین (ع) و همچنین دستگیری موبایل‌قاپان این محدوده خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه درخصوص جزئیات تیراندازی مأموران این کلانتری در محدوده امام حسین (ع) و همچنین دستگیری موبایل‌قاپان این محدوده خبر داد.

در پی ارجاع شکایت‌هایی مبنی بر وقوع موبایل‌قاپی و زورگیری در منطقه مجیدیه تهران، تیم کلانتری ۱۹۰ مجیدیه پاکسازی نقاط آلوده را در دستورکار خود قرار داد.

بر این اساس ۵-۴ تیم به صورت محسوس و نامحسوس مناطق آلوده را زیر نظر قرار داد تا اینکه در ۲۵ آذرماه حوالی ظهر ماموران گشت کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در مقابل مجتمع تجاری دنیای نور به یک دستگاه موتور سیکلت تیزروی فاقد پلاک با دو سرنشین که کلاه نقاب‌دار داشتند برخورد کرد.

سرنشینان موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرارکرده و در ادامه از بزرگراه امام علی (ع) وارد خیابان دماوند شدند.

در ادامه تعقیب وگریز و با توجه به عدم توجه سارقان به دستور ایست پلیس، افسر کلانتری مجیدیه با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک ۳ تیر هوایی کرد اما سارقان به تیرهای هوایی نیز اعتنایی نکرده و به فرار خود ادامه دادند.

نهایتا ۵ گلوله به عقب موتور سیکلت شلیک شد و لاستیک موتور مورد هدف قرار گرفت که در ادامه به علت سرعت بالای موتور سیکلت، موتور واژگون شد و سارقان با رهاکردن موتور هرکدام به یک سمت فرار کردند.

ماموران نیز به ادامه تعقیب خود ادامه داده و درنهایت راکب ۲۲ ساله موتورسیکلت را که در حین فرار در لابه‌لای خودروها به چند ماشین و موتور نیز برخورد کرده بود دستگیرکردند؛ البته راکب موتور سیکلت قمه‌ای را در لباس خود جاسازی کرده بود که با آن به مامور پلیس حمله ور شدکه مامور پلیس نیز با مهارت سلاح متهم راگرفته و سارق را زمینگیرکرد.

بعد از دستگیری سارق دوم که فردی ۱۹ ساله بود و انتقال آنها به کلانتری، مشخص شد که متهمان از سارقان سابقه‌دار هستند.

از سارقان یک دستگاه تبلت، چند کارت بانکی مسروقه و ۶ تا ۷ عدد گوشی موبایل کشف و ضبط شد؛ نکته قابل توجه آن است که سارقان از کاپشن دو رو استفاده می‌کردند تا بعد از سرقت بتوانند با تغییر رنگ لباس خود مالباختگان را به اشتباه بیندازند.

سرهنگ علی نعمتی رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مالباختگان به کلانتری فراخوان شده و سارقان را مورد شناسایی قرار دادند؛ سارقان نیز در نهایت به گوشی‌قاپی‌های دو ماهه اخیر در محدوده مجیدیه تهران اعتراف کردند.

سرهنگ نعمتی گفت: دو سارق همراه با پرونده به پایگاه چهارم آگاهی پایتخت فرستاده شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر چند روز پیش بود برتر

      پاسخ ها

      • مسعود

        نه داداش دقیقا دیشب 97/10/2 بود. من ساکن خیابان دماوندم.

    • s

      باید قانون به پلیس اجازه بده که سارقان و باشلیک مستقیم مورد هدف قرار بدن واقعا دزدی تو مملکت بیداد میکنه

    • بدون نام

      تشکر

    • بهروز

      دستتان درد نکند,وظیفه شما هم اجر دنیوی دارد هم اخروی,,نگاه مردم به جایگاه پلیس صد درصد تغیر کرده است, وپلیس نقش واقعی خود را پیدا کرده است

    • بدون نام

      هر جفتشون اعدام کنید بی شرفارو

    • بدون نام

      اعدامشان کنید. یا دستشان راقطع کنید این جز ازار اذیت مردم‌کاری دیکه بلد نیستن

    • بدون نام

      فقط اعدام. یا دستشان راقطع کنید خواهشنا

    • بدون نام

      بچه بازی چیه اعدام اعدام ! همون حد که در قانون گفته شده اجرا شود دزدی خیابانی کم میشود . از انگشت ...تا پای دزد مرحله به مرحله به تربیت سابقه تکرار دزد باید اجرا شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با تشکر فراوان از پلیس خدمتگزار .امیداست سارقان را به اشد مجازات برسانند تا درس عبرتی برای مجرمان دیگر باشد .

    • بدون نام

      با تشکر و سپاس خواستار برخورد سریع و قاطع با این افراد بدون اغماض وچشم پوشی .

    • بدون نام

      دورد به نیروهای قدرمند انتظامی
      خسته نباشید

    • بدون نام

      دزدی که جرات میکنه رو پلیس قمه بکشه باید همانجا با یه تیر خلاصش کرد

    • بدون نام

      اخه احمق الان چیکارمیکنن اعدام زندان این شد راه حل وقتی بالا۴۰ملیون فقیرداریم وکشورثروتمندعواقبش این میش وخودسازمان زندانهاگفته بالا۸۰درصدازبیکاری وفقرمیفتن زندان حالا برین بودجه ومنابع شغل ایران وایرانی هزینه۲۰ملیون افغانی کنید خسته باشیددلاورپهلوان وفقط امسال توبودجه مجلس به هرایرانی ۱۱ملیون سوبسیدیارانه اب وبرق گاز گذاشتن کناروخوب همین ضربدر۲۰ملیون افغان کنید ببنیدچه بودجه میش حالا به جز بهداشت وتحصیل وحمل ونقل وشغل وگفتیم خودتون تااخرببنیدچه بودجه هنگفتی جبران ناپذیرمیزنن ووبرای شغل هرفرد۱۵۰تا۳۰۰ملیون هزینش وهمین تعدادصربدراین ۱۰ملیون شاغل کنید۱۸تاصفرجلوعددهابزاری۱۰۰صدهامیلیاردهادلارواین خرج خودمون بش این مشکلات نمیش وبه گفته نمایندگان مجلس یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط تگکارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه وقاچاقی بایداخراج بشن بااینکه توهرخانه۱تا۲نفربیکارچراکشورهایی اروپایی با۲۰ملیون جمعیت درسال۲نفرزندانی ولی ایران ساعتی۵۰نفرزندانی طبق اماروهر۴نفر۱نفرروانی

    • بدون نام

      وقتی اشتغال ایجاد نکنی بچه ۱۹ و ۲۲ ساله دزد میشه

    • خلیل

      با تشکر از زحمات جان بر گفان نیروی انتظامی ...و آرزوی تشدید مجازات سارقان مربوطه...

    • خلیل

      با تشکر از زحمت کشان نیروی انتظامی... و آرزوی مجازات سارقان در اسرع وقت...

    • تهرانی

      البته دزدی در هر جای دنیا و در هر دینی کاری زشت و ناپسند است،این همه نظر داده اند و عده زیادی نظرشان اعدام و یا قطع ید دزد بود،ولی آیا به این فکر بوده ایم که یک جوان ۲۳ ساله چطور به چنین جایگاهی میرسد که دست از جان شسته،ای کاش کمی بیشتر فکر کنیم

    • بدون نام

      نه اول باید دست اونایی قطع بشه که باعث شدن این بدبختا از سر ناچاری برن دزدی کنن دست اون آقایی قطع بشه که میلیاردها قاپید و رفت دست اون مدیر و مسئولی قطع بشه که به فکر ریاست و شهرتشه تا به فکر مردم فقیر این مملکت غنی واقعا چرا یک انسان باید دزدی کنه دلیلش چی میتونه باشه آیا اعتیاد میتونه باشه خیر اعتیاد هم خودش دلیل داره منشا همه اینا بیکاریه دلیلش بسته شدن در کارخونه های کشوره و اهای تویی که داری میگی اعدام اعدام من نمیگم دزدی کار خوبیه و شغل شریفیه ولی نمیگم همشون اکثر اونها دزدی رو دوست ندارن و از سر ناچاریه آقا فکر میکنی اینارو چکار میکنن میبرن یه سال دو سال زندون بعد دوباره روز از نو روزی از نو بجای اینکه اون چند سالی که تو زندونن یه حرفه ای یادشون بدن و یه حقوقی بهشون بدن

    • آوا

      درود بر مامورین نیروی انتظامی مخصوصا سروان غنی زاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج