۸۱۴۶۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رجایی به کدخدایی: آن فیلم معروف را پخش کن

غلامعلی رجائی مشاور آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگویی با «آرمان» به موضوع ردصلاحیت هاشمی پرداخته است.

غلامعلی رجائی مشاور آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگویی با «آرمان» به موضوع ردصلاحیت هاشمی پرداخته است.

شما از نزدیکان آيت‌ا...هاشمی بودید. اخیرا دوباره آقای کدخدایی مطرح کردند که آیت‌ا... هاشمی در انتخابات رد صلاحیت نشدند.

من با آقای کدخدایی تاکنون در فضاهای مکتوب و مجازی بحث‌هایی داشتیم که پاسخ روشنی در مقابل برخی صحبت‌ها نداشتند. بارها او را به انصاف دعوت کرده‌ام. آقای کدخدایی اخیرا بحث جدیدی درباره واجد صلاحیت بودن افراد مطرح کردند. خبرهایی که ما از جلسات داریم و در گفت‌وگوهای گذشته هم گفته‌ایم، آقای کدخدایی چند مدل صحبت کرده است. اول اینکه منکر حضور آقای مصلحی در جلسات شورا برای تایید صلاحیت افراد در انتخابات شدند.

نکته‌ای وجود دارد که آقای مصلحی در جلسه شورای نگهبان برای پرداختن به موضوعات امنیت منطقه‌ای صحبت کرده است. من به ایشان گفتم هنگامی که در گذشته مسائلی را به درستی مطرح نکردید. شما جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت آیت‌ا... هاشمی برگزار کردید که متاسفانه در آن جلسه مرحوم آیت‌ا... شاهرودی هم به دلایلی غیبت کردند که این موضوع به ضرر آیت‌ا... هاشمی تمام شد.

اطلاعاتی درباره آن جلسه دارید؟

این جلسه ویژه بود چرا که آقای مصلحی به همراه معاونین‌شان آمده بودند که طبق شنیده‌هایم سابقه نداشته که مقامات اطلاعاتی در این سطح در چنین جلساتی حضور یابند، چرا که اگر بنا به درخواست استعلام افراد باشد به صورت کتبی هم می‌توان به موضوع پرداخت. «پس از توافق قرار بود که وزیر در جلسه بماند، سپس آقای حیدر مصلحی به مسائل مربوط به پسر آیت‌ا... یعنی آقا مهدی پرداخته است. یکی از اعضای شورا که حقوقدان است عنوان می‌کند که اینجا پرونده آقای اکبر هاشمی است نه مهدی هاشمی!» فیلم این جلسه موجود است. در آن زمان به آقای کدخدایی گفتم انکار می‌کنید که آقای مصلحی در جلسه حضور داشته؟ اگر می‌خواهید، بگوییم آقای مصلحی در جلسه کجا نشسته بود.

آنها سپس مطرح کردند که به جهت شئونات افراد نمی‌توانیم فیلم جلسه را پخش کنیم که در مقابل من نوشتم نگران حرمت آیت‌ا... هاشمی نباشید و فیلم را پخش کنید. در اینجا تناقضی وجود دارد که آقای مصلحی درباره منطقه در چنین جلسه‌ای صحبت کرده باشد، سپس مطرح کنند که فیلم به جهت شئونات افراد پخش نمی‌شود. نکته آنجاست که مسائل منطقه چه ارتباطی به حرمت آيت‌ا... یا افراد دارد؟

پیشنهاد شما به آقای کدخدایی چیست؟

دوباره برای آخرین بار اگر در این موضوع صحبتی کند به ایشان پیشنهاد می‌کنیم که فیلم مذاکرات را برای افکار عمومی پخش کنند و گفته شود که مصلحی چه گفته است؟ اگر این افراد هراسی ندارند و معتقدند که آقای مصلحی درباره مسائل امنیتی منطقه صحبت کرده که واقعا ربط این موضوع به شورای نگهبان و جلسه ویژه بررسی صلاحیت‌ها چیست؟ فیلم را منتشر کنند. سخنانی که آقای کدخدایی مطرح می‌کنند بازی با الفاظ است و آیت‌ا... هاشمی واجد شرایط بودند.

در پایان سخنی با آقای کدخدایی دارید؟

آقای کدخدایی! دلیل «خاص» را بگویید و به سخنان غیرموثق نپردازید. مجددا از ایشان می‌خواهم که فیلم جلسه مذکور را پخش کنید. همچنین به آیت‌ا... جنتی پیشنهاد می‌کنم تا به جهت تکرار صحبت‌های اخیر آقای کدخدایی صلاحیت ایشان را رد کنند(باخنده).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج