۸۱۵۱۹۸
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

نماینده تهران: دغدغه وزیر بهداشت، بودجه است

یک نماینده مردم تهران با اشاره به استعفای وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت ضرب‌الاجلی تعیین کرده که اگر آن مسائل مورد نظر رفع شد در وزارت خواهد ماند و اگر حل نشود نخواهد ماند و رئیس‌جمهور هم دارد تصمیم می‌گیرد که چه‌کار کند.

خبرگزاری ایلنا: یک نماینده مردم تهران با اشاره به استعفای وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت ضرب‌الاجلی تعیین کرده که اگر آن مسائل مورد نظر رفع شد در وزارت خواهد ماند و اگر حل نشود نخواهد ماند و رئیس‌جمهور هم دارد تصمیم می‌گیرد که چه‌کار کند.

ابوالفضل سروش درباره جزئیات استعفای سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: من فکر می‌کنم آقای هاشمی بیشتر سر بودجه سلامت و تجهیزات داروها استعفا داده است.

وی تاکید کرد: وزیر بهداشت احساس می‌کند اگر بودجه به حوزه سلامت و تجهیزات دارو اختصاص نگیرد، نمی‌تواند وزارت‌خانه خود را هدایت کند. اختلافی با سازمان برنامه و بودجه دارد و گفته مشکلات من را حل کنید که بمانم و اگر حل نکنید، نخواهم ماند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بررسی این موضوع که آیا این کار درست است یا نیست جای تحقیق دارد، عنوان کرد:‌ الان در شرایط تحریمی قرار داریم، در شرایط تحریمی نظام بودجه‌بندی کشور هم فرق می‌کند. با توجه به ۵۰۰ میلیون یورویی که از صندوق توسعه ملی برای دارو و تجهیزات پزشکی گرفته‌اند، در نوع پرداختی که می‌خواهد به وزارت بهداشت انجام شود، بین سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت اختلاف‌نظر وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این استعفا از سوی رئیس‌جمهور پذیرفته شده یا نه؟، گفت: خبر ندارم، اما ظاهرا این استعفا به صورت کتبی ارائه شده است و هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند. آن‌طور که من شنیده‌ام وزیر بهداشت یک ضرب‌الاجلی مشخص کرده که تا دیروز و امروز بوده یا تا امروز و فردا هست که اگر آن مسائل مورد نظر رفع شود، در وزارت خواهد ماند و اگر حل نشود نخواهد ماند و رئیس‌جمهور هم دارد تصمیم می‌گیرد که چه‌کار کند.

سروش در پاسخ به سوالی درباره نام کسانی از جمله باقر لاریجانی و دیگران که برای این پست مطرح می‌شود، اظهار کرد: این اسامی همه گمانه‌زنی است و جدی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساشا

      بودجه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش رو باید 10 برابر کنند...
      این دو موضوع از همه مهمتره .

    • بدون نام

      تنها دغدغه ای که وزیر بهداشت نداره ، مردم است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      وزیر میدونه اگه پول گزاف به پزشکا نده، طرح تحول سلامت که پزشو میده پابرجا نمیمونه

    • بدون نام

      وزیر میدونه اگه پول گزاف به پزشکا نده، طرح تحول سلامت که پزشو میده پابرجا نمیمونه

    • بدون نام

      اصلاح طلبان یادگرفتن وقتی میخواهن استیضاح کنن فرارکرد‌معلوم نیست تووزارتش چه خبر

    • بدون نام

      کاش کاش کاش وزیر رفاه هم مثل وزیز معزز بهداشت چنان دفاع میکننددرحداستعفا ، البته کاش وزیر رفاه آ قای شریعتمداری راهکار میدادن تا معلولین شدید چطورباماهیانه 100 وهشت تومن که زجرمیکشند از حداقل رفاه برخوردار شوند با افزایش پله پله پله کانی 20 درصد غلط حقوق تا یک قرن دیگر معلولین بدترازدیروز با تدبیر اقتصاد دانان درمجلس مردم ،قضاوت با هموطنان وحقوق دانان وجامعه شناسان درهرکجای دنیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج