۸۱۵۴۰۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ورزشگاه مورد علاقه بیل؛ از اولین تا صدمین گل

با زدن دو گل دیگر، گرت بیل در پیراهن رئال مادرید ۱۰۰ گله خواهد شد.

وبسایت نود: بعد از وقفه ای ۱۲ روزه رقابت های لالیگا پنجشنبه شب از سر گرفته می‌شود و در نخستین بازی سال ۲۰۱۹ میلادی لالیگا، ویارئال در ورزشگاه خانگی خود، سرامیکا (ال مادریگال سابق) میزبان رئال مادرید خواهد بود؛ ورزشگاهی که مورد علاقه بازیکن شماره ۱۱ کهکشانی هاست و او می‌تواند در همین دیدار خود را سه رقمی کند.

گرت بیل که در تابستان ۲۰۱۳ به عنوان گرانترین بازیکن جهان از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، در نخستین بازی رسمی خود برای رئال مادرید در همین ورزشگاه به میدان رفت و در جریان تساوی ۲-۲ دو تیم ویارئال و رئال مادرید، نخستین گل خود را برای کهکشانی ها به ثمر رساند.

ورزشگاه مورد علاقه بیل؛ از اولین تا صدمین گل

در ششمین فصل حضور در رئال مادرید، آمار بیل با پیراهن سفید این باشگاه به 98 گل در 211 مسابقه رسیده و او با به ثمر رساندن تنها 2 گل دیگر، تعداد گل های خود را در این تیم سه رقمی خواهد کرد. سابقه بیل در سرامیکا نشان می‌دهد گلزنی دوباره او اتفاق شگفت انگیزی نخواهد بود.

در بازی فصل 17-2016 دو تیم در این ورزشگاه، رئال مادرید با نتیجه 2-0 از ویارئال عقب افتاده بود تا این که بیل در دقیقه 64 یکی از گل ها را جبران کرد و سرآغاز کامبک رویایی شاگردان زیدان شد. با دو گل دیگر از رونالدو و موراتا، رئال مادرید در این مسابقه با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید. در بازی فصل 18-2017 که در هفته پایانی رقابت ها برگزار شد، رئال با گل بیل در دقیقه 11 از زیردریایی های زرد پیش افتاد اما در نهایت به تساوی 2-2 قناعت کرد.

بیل در فصل جاری با فاصله گرفتن از مصدومیت های همیشگی فرصت های بیشتری برای بازی داشته و با انتخاب به عنوان برترین بازیکن جام جهانی باشگاه ها، با روحیه ای مناسب به لالیگا بازخواهد گشت. 2303 روز بعد از به ثمر رساندن نخستین گل، بیل امیدوار است در همین ورزشگاه صدمین گل خود را جشن گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج