جاباما
۸۱۷۱۱۲
۵۰۹۴
۵۰۹۴
پ

رپورتاژ آگهی

فروش ویژه مدرن ترین دستگاه‌های پزشکی زیبایی

ویواسه در حال حاضر موثرترین و بهترین دستگاه لیفت غیر جراحی صورت در دنیاست بشمار می‌آید و در مقایسه با روش‌های مشابه میکرونیدلینگ، کربوکسی، میکرودرم، RF، لیفت نخی و هایفو اثربخشی فوق العاده‌ای را داراست.

ویواستراپی چیست؟

برترین و جدیدترین تکنولوژی آراف فرکشنال‌ها یعنی ویواستراپی با دستگاه ویواسه (Vivace)، قویترین RF فرکشنال شناخته شده و مطرح سال ۲۰۱۸ آمریکا که ترکیبی از فرکانس رادیویی چند سطحی و میکرونیدلینگ (RF+MICRONEEDLING) می‌باشد.

فروش ویژه مدرن ترین دستگاه‌های پزشکی زیبایی

با توجه به نظریه پزشکان متخصص در زمینه پوست و مو، با توجه به ساختار پوست انسان، که به شکل طبیعی در طول زمان خود را بازسازی می‌کند. اگرچه عوامل بسیاری، چون سن، محیط و دیگر عوامل، می‌توانند روند این فرآیند را کند نمایند و مانع بازسازی آن شوند. با این حال، توسط سیستم ویواسه و ویواستراپی می‌توان بازسازی و بافت پوست را متاثر گرداند.

در ویواستراپی علاوه بر لیفت و افزایش استحکام پوست و کلاژن سازی و رفع خطوط چین و چروک پوستی، این تکنولوژی قادر به از بین بردن منافذ باز پوست، درمان اسکار اکنه و جوش (آکنه) فعال نیز می‌باشد.

با توجه به درمان‌های انجام شده عموما درمان ویواستراپی بین ۲۰ تا ۳۵ دقیقه زمان می‌برد. اغلب بیماران درد بسیار خفیف یا عدم آن را گزارش کرده ومیتوان درمان را تنها با موضع بی حسی روی ناحیه تحت درمان، درمان را برای بیمار ارائه نمود.

پزشکان برای استفاده از این دستگاه، ابتدا سطح پوست را با داروی موضعی بی‌حس می‌کنند. در ادامه با استفاده از هندپیس ویواسه که دارای میکرومموری موتور هوشمند می‌باشد، بواسطه ۳۶ نیدل روی هندپیس که به دو صورت عایق و غیرعایق می‌باشند سوراخ‌های بسیار ریزی روی سطح پوست ایجاد می‌کنند. این سوراخ‌های میکروسکوپی، که به آن‌ها «منافذ آسیب‌دیده تفکیک‌شده» گفته می‌شود، تا ۴ الی ۶ ساعت باز می‌مانند که منافذی طلایی، جهت تغذیه پوست و افزایش موفقیت آمیز بودن نتیجه و روند درمان بشمار می‌آیند. طی بررسی‌های انجام شده این منافذ، پوست را برمی‌انگیزد تا فرآیند طبیعی بهبود جراحات و چین و چروک را فعال نماید، این روند تولید کلاژن، الاستین و بهبود یافتن زخم‌ها را افزایش می‌دهد. زمانی که بدن این مواد را ترشح می‌کند، ناهمواری‌ها و چروک‌های پوست نیز بهبود می‌یابند.

ویواسه در حال حاضر موثرترین و بهترین دستگاه لیفت غیر جراحی صورت در دنیاست بشمار می‌آید و در مقایسه با روش‌های مشابه میکرونیدلینگ، کربوکسی، میکرودرم، RF، لیفت نخی و هایفو اثربخشی فوق العاده‌ای را داراست. این دستگاه به تنهایی و یا در ترکیب با پی آر پی نتایج شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت.

فروش ویژه مدرن ترین دستگاه‌های پزشکی زیبایی

تفاوت ویواستراپی با سایر درمان‌ها

ویواسه در قیاس با سایر سیستم‌های آراف فرکشنال و یا میکرونیدلینگی که قبلا موجود بودند، بسیار متفاوت است. این سیستم یکی از معدود دستگاه‌هایی است که دارای تاییدیه FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) را بعد از طی مراحل دشوار مورد آزمایش قرار گرفتن، به دست آورده است. همچنین برنده برترین دستگاه آراف فرکشنال در زمینه زیبایی و جوانسازی آمریکا در سال ۲۰۱۸ شده است. ویواستراپی هم‌چنین بنا به دلایلی، چون دارا بودن نیدل‌های عایق و غیرعایق، دارا بودن ۲ فرکانس کاری ۱ و ۲ مگاهرتز در تنظیمات دستگاه، کاربری آسان، عمق نفوذ قابل تنظیم از ۴/۰ تا ۵ میلیمتر با گام‌های دقیق ۱/۰ به ۱/۰ و ... از جمله درمان‌هایی است که می‌تواند با توجه به نیاز هر بیمار تنظیم شود. قابلیت تغییر فرکانس و عمق نفوذ برای حصول نتایج مختلف در مقایسه با سایر درمان‌های پوستی کمتر تهاجمی است، تکنولوژی منحصر به فرد است. هنگام ویواستراپی کمترین خطری از افزایش رنگدانه‌های پوست، که معمولا در دیگر درمان‌های مشابه دیده می‌شود، وجود ندارد. در این روش، به عنوان یک درمان سرپایی، استراحت و دوره نقاهتی نیاز نمی‌باشد.

ویواسه برای چه مواردی مناسب است؟

فرایند ثمربخش ویواستراپی می‌تواند طیف وسیعی از مسایل مربوط به زیبایی را درمان نماید و برای بهبود بخشیدن به هر نواقص ظاهری و پوستی در هر ناحیه از بدن استفاده شود. اکثرا از این درمان برای مواردی از جمله: بهبود بخشیدن به خطوط پوست، برطرف کردن خطوط ریز و چین و چروک‌ها، ایجاد بافت و یکدستی تن پوستی، رفع استریا، استرچ مارک و ترک‌های حاملگی و درمان جای زخم، لک و جوش، بستن منافذ باز پوست و... استفاده می‌شود.

سیستم آراف در ویواستراپی چگونه عمل می‌کند؟

این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که سوزن‌ها به دنبال ورود به بافت امواج رادیوفرکانسی را در عمق نفوذ تنظیم شده آزاد می‌کنند. انرژی گرمایی حاصله در عمق مورد نظر در عرض ۴ تا ۶ هفته تحولی را در ساختار کلاژن‌های قبلی ایجاد کرده و تحریک کلاژن سازی صورت می‌گیرد و پوست استحکام می‌یابد.

جت پلاسما لیفت

جت پلاسما لیفت انقلابی در تجهیزات پزشکی برای استفاده در جراحی، زیبایی، درماتولوژی، جراحی غدد فوق کلیوی، عصب شناسی و بسیاری از رشته‌های پزشکی دیگر به شمار می رود. دستگاه جت پلاسما لیفت به طور کامل در جمهوری چک، اتحادیه اروپا تولید می‌شود. جت پلاسما لیفت (JETT Plasma Lift) دستگاه پزشکی مناسب برای جوانسازی پوست، بلفاروپلاستی غیر تهاجمی، رفع چین و چروک، توقف خونریزی مویرگی، از بین بردن زگیل‌های کوچکتر، کاهش علائم کوپروئید، رگ‌های قرمز (همانژیوم)، آکنه، لک‌های پوستی (پیگمانته)، اسکار‌های سطحی و موارد بسیار دیگر است.

فروش ویژه مدرن ترین دستگاه‌های پزشکی زیبایی

کاربرد‌های درمانی

  • رفع نقص‌های زیبایی (افتادگی ها، چروک‌ها و خطوط صورت)
  • رفع لک‌های پوستی (لک‌های پیری، کک و مک، ماه گرفتگی)
  • از بین بردن بافت‌های مرده و اضافی پوست
  • درمان زانتالاسما و گزانتالاسما
  • رگ‌های عنکبوتی و همانژیوم‌ها
  • بلفاروپلاستی غیر تهاجمی
  • درمان افتادگی غبغب
  • درمان واریس
  • خالبرداری

چرا جت پلاسما لیفت؟ برتری جت پلاسما لیفت از دیگر دستگاه‌های مشابه

  • تنها پلاسمای واقعی دارای جریان مستقیم (DC)
  • حالت چهارم ماده با ایجاد یونیزاسیون سلولی در پوست
  • عدم ایجاد هیچ نوع دود و بخار سمی که خود عاملی مهم در بی نیازی شما جهت تعبیه تهویه در محیط و طول درمان می‌باشد
  • قابلیت کاربری در درمان زگیل‌های ناحیه تناسلی بدلیل استفاده از تکنولوژی انحصاری اسپارک‌های نقطه‌ای
  • انقلابی نوین در بلفاروپلاستی بروش JETT PLASMA LIFT تنها در یک جلسه
  • پوشش کامل درمان‌های مختلف تنها با یک هندپیس بطور انحصاری توسط جت پلاسما لیفت (بدلیل دارا بودن میکرو پروسسور و هوشمندی بالا)
  • قابلیت استفاده برای تمامی تایپ‌های پوستی (تیره و روشن)
  • جت پلاسما لیفت تکنولوژی پیچده و در عین حال بسیار ساده و کارآمد
  • بلفاروپلاستی یا برداشتن پوست اضافه پلک بصورت کاملا غیرتهاجمی بروش JETT PLASMA بدون ایجاد PIH (بدلیل استفاده از پلت فرم DC)
  • دارای ۵ اپلیکاتور (مخروطی، تخت، اپلیکاتور ۵ میلیمتری، اپلیکاتور ۳ میلی متری و اپلیکاتور طلایی) جهت لیفت صورت و بدن

بعد از درمان با جت پلاسما لیفت پوسته ریزی‌های پس از عمل روی پلک ایجاد شده که در طی چند روز از بین می‌رود، پس از گذشت این طول درمان پلک به حالت طبیعی خود برمی گردد.

زمینه‌های استفاده‌های از جت پلاسما لیفت جت مدیکال می‌تواند به شرح زیر باشد:

  • افرادی با افتادگی خفیف تا متوسط پلک
  • افرادی که تمایل به جراحی یا بیهوشی ندارند
  • افرادی که مایل به ایجاد زخم یا اسکار بعد از عمل نمی باشند
  • افرادی که سابقه جراحی پلک داشته و مجددا پلک آن‌ها دچار افتادگی شده

در درمان افتادگی پلک این روش عارضه عمده‌ای نداشته و با توجه به اینکه حدود ۷۰% پوست اضافه پلک برداشته می شود؛ لذا خطر باز بودن پلک که بعد از جراحی دیده می‌شود، در این روش وجود ندارد. بعد از عمل از کرم ترمیم کننده برای چند روز استفاده می‌شود.

کاربرد‌های جت پلاسما لیفت در زیبایی

  • خالبرداری
  • لیفت صورت و بدن
  • اختلالات رنگدانه‌ای
  • بلفاروپلاستی (پلک بالا و پایین)
  • بهبود اسکار آکنه و اسکار جراحی
  • بهبود خطوط اطراف دهان و چشم
  • بهبود استریا یا خطوط زایمانی و ترک‌های پوستی
  • رفع وارت، همانژیوم، لک‌های پوستی و سالخوردگی
  • درمان زانتالاسما، گزانتالاسما و یا ضایعات عروقی و پوستی مشابه
  • رفع ضایعات پوستی مانند زگیل‌ها (حتی در ناحیه تناسلی)، فیبروم و...

مکانیزم اثربخشی جت پلاسما لیفت

روش درمانی پلاسما مشابه لیزر سطحی پوست بوده که با تصعید سلول‌های سطحی پوست موجب ایجاد نقاط برن در منطقه تحت درمان می‌شود. هنگام درمان، به علت سوختگی سطحی، روی نقاط درمان شده لخته تشکیل می‌شود. این لکه‌ها پس از گذشت یک هفته بدون هیچ کبودی یا اسکار جدا می‌شود. مهمترین نکته در مورد این دستگاه قابلیت کاربری آن برای تمامی تایپ‌های پوستی و عدم ایجاد هیچ نوع دود یا بخار‌های سمی در طول کار با دستگاه و درمان می‌باشد.

هر جلسه درمانی چقدر طول می‌کشد؟

پلاسما متوسط بین ۱۰-۱۵ دقیقه طول می‌کشد. بیمار بایستی از کرم بی حسی موضعی برای حداقل ۳۰ دقیقه قبل از انجام کار استفاده کند در مواردخاص بی حسی تزریقی ممکن است استفاده شود.

فرد به چند جلسه پلاسما جت نیاز دارد؟

تعداد جلسات پلاسما جت کاملاً بستگی به میزان افتادگی و نوع پوست و سن بیمار دارد. معمولا بین ۳-۱ جلسه درمانی لازم است. در برخی افراد با یک جلسه نتایج رضایت بخش بوده و در برخی نیاز به ۲-۳ مرتبه تکرار پلاسماست.

چه کسانی کاندید انجام جت پلاسما لیفت هستند؟

  • افرادی که از جراحی یا از بیهوشی و بی حسی هراس دارند. افرادی که افتادگی پلک کمی داشته و قصد ترمیم آن را دارند.
  • افرادی که مشغله زیادی دارند و تورم و بخیه جراحی را نمی‌توانند داشته باشند.
  • افرادی که بیماری خونریزی دهنده دارند یا دارویی مثل وارفارین مصرف می‌کنند.
  • افرادی که قبلا جراحی پلک کرده اند، ولی به علت عدم تقارن می‌خواهند هر دو چشم متقارن شود پلاسما جت توصیه می‌شود.

ظاهر پلک بعد از انجام جت پلاسما لیفت

پس از انجام پلاسما جت پلک قرمز و کمی متورم است و نقاط تحت درمان بصورت نقاط برن و قهوه‌ای رنگ هستند. تورم و کمی احساس سنگینی پلک بطور مختصر ممکن است در طول روز درمان اتفاق بیافتد. نقاط قهوه‌ای رنگ (یا اصطلاحا برن‌های ایجاد شده) خود به خود در طول ۷-۳ روز بعد میریزند و در طی این مدت نباید آن‌ها را کند یا به آن‌ها دست زد. حتماً باید اجازه دهیم تا خودشان بریزند. میتوان در این مدت از کرم‌های ترمیمی جهت سرعت روند بهبود استفاده کرد.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی در علم پزشکی به جراحی پلک گفته می‌شود. بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی و درمانی است که برای جوانسازی و رفع افتادگی‌های پلک بالا و پایین، سفت کردن شلی پوست و رفع کیسه‌های زیر چشم انجام می‌شود. این عمل زیبایی پس از جراحی بینی یکی از شایعترین عمل‌های زیبایی است که در ایران انجام می‌شود. روش‌های مختلفی برای برطرف کردن مشکلات پلک وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام جراحی عضو تا خدمات توسط لیزر و طب سنتی و …اشاره داشت.پلاسماجت و یا به عبارتی پلاسما تراپی برای لیفت پلک (بلفاروپلاستی) یکی از جدیدترین روش‌های دنیا در این زمینه است. این روش نیازی به جراحی ندارد و عوارض و مراقبت‌های پس از آن بسیار کمتر از روش‌های جراحی مرسوم می‌باشد.

لیفت پلک با جت پلاسما لیفت

یک روش درمانی به منظور رفع افتادگی پلک و مشکلات دیگر می‌باشد که نیازی به جراحی و برداشتن پوست اضافه آن نمی‌باشد. پلاسماجت در تشبیه بیشتر شبیه به یک لیزر سطحی پوست می‌باشد (همانطور که در مطلب پلاسما چیست؟ اشاره شد، پلاسما حالت چهارم ماده است یعنی جامد، مایع، گاز و پلاسما. در حقیقت از گرم کردن گاز به پلاسما می‌رسیم).

پلاسماجت در واقع با یونیزاسیون سلولی در پوست اتفاق می‌افتد، در این روش لایه سطحی پوست (اپیدرم) از جامد به گاز تبدیل می‌شود و موجب جمع شدن لایه‌های تحتانی پوست می‌شود.

روش کار بدین صورت است که ابتدا کرم موضعی زایلاپی را به مدت ۲۰ دقیقه روی پلک موضع می‌کنیم (می‌توان از تزریق سر کننده‌ها در زیر پوست نیز اقدام کرد). در لیفت پلک با پلاسماجت از تکنیک اسکن نقطه به نقطه استفاده می‌شود. مدت زمانی حدود نیم ساعت و تعداد جلسات درمان بین ١ تا ٣ جلسه به فاصله یک ماه و نیم می‌باشد.

شایان ذکر است که پس از عمل پوسته ریزی‌هایی روی پلک ایجاد می‌شود که در طول یک هفته از بین می‌رود و پلک به حالت طبیعی خود باز می‌گردد.

پلاسماجت چیست؟

پلاسما جت دستگاهی است که با به کارگیری تکنولوژی پلاسما، جهت از بین بردن افتادگی و پیری پلک از آن استفاده می‌شود. در این روش بدون نیاز به جراحی و برش‌های ناشی از آن می‌توان جوانسازی پلک را انجام داد، این خدمت برای افرادی مناسب است که تمایلی به جراحی پلک ندارند و میخواهند بدون بی هوشی و جراحی پلک‌هایی جوان و زیبا داشته باشند.

پلاسماجت و نقش آن در از بین بردن چین و چروک اطراف چشم

پلاسماجت روشی است که با تکیه بر تکنولوژی پلاسما جوانسازی، زیبایی و جذابیت را به فرد باز می‌گرداند. تمرکز در گزینش متخصص‌های پوست و یا کلینیک زیبایی در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ضمن اینکه بایستی با دقت به عواملی مانند کیفیت عمل و تجربه‌ی پزشک نسبت به این مساله تصمیم گیری نمایید.

مزایای پلاسماجت

  • عوارض جراحی پلک را ندارد.
  • انجام امور و روال عادی پس از عمل امکان پذیر است.
  • روند بهبودی بسیار سریع می‌باشد و کمتر از ۱۰ روز التهاب رفع می‌گردد.
  • این روش بسیار سریع بوده و در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه پایان می‌یابد.
  • افرادی که دچار شلی و افتادگی متوسط پوست هستند (بدون سایر نشانه‌های پیری، چون چروک) می‌توانند اثربخشی بالایی را تجربه کنند.

فروش ویژه مدرن ترین دستگاه‌های پزشکی زیبایی

فروش ویژه مدرن ترین دستگاه‌های پزشکی زیبایی

skanpuyateb.com

فروش ویژه مدرن ترین دستگاه‌های پزشکی زیبایی

02157625

02188206100

فروش ویژه مدرن ترین دستگاه‌های پزشکی زیبایی

@skanpuyateb_spt

فروش ویژه مدرن ترین دستگاه‌های پزشکی زیبایی

بلوار آفریقا ، بالاتر از چهار راه جهان کودک ، کوچه والی نژاد ، برج افرا ، طبقه اول ، واحد۱۰۹
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج