۸۱۸۹۰۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

«کوتینیو» و مشکلات غیرمنتظره‎ای که از راه رسیدند

فلیپه کوتینیو مدتی کوتاه است که به بارسلونا ملحق شده، اما بر خلاف تصورات نتوانسته در اوج بماند و خیلی زود جایگاهش را در تیم اصلی از دست داده است.

خبرگزاری مهر: تنها چیزی کمتر از یک سال از پیوستن فلیپه کوتینیو به تیم فوتبال بارسلونا گذشته است، اما مشکلات برای او خیلی زود از راه رسیدند. او از لیورپول و در ازای ۱۲۰ میلیون یورو به اضافه ۴۰ میلیون یورو با شرایطی خاص به بارسلونا پیوسته است.

بارسا که نیمار را از دست داده بود و می‌دانست باید به زودی اینیستا را هم از دست بدهد برای خرید او اقدام کرد و قرار شد او جایگزینی برای ژاوی و اینیستا شود. دمبله هم به جای نیمار آمد. این ایده روی کاغذ عالی بود، اما عمر طولانی‌ای نداشت.

این بازیکن برزیلی در زمین بازی و بیرون از آن دیسیپلین خوبی از خود نشان نداد و حتی با آمدن آرتور ملو و آرتورو ویدال جایگاه اصلی‌اش را هم از دست داد.

او همچنین از فرم اصلی‌اش به دور بود و داشت جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست می‌داد که در بازی مقابل اینتر مصدوم هم شد. حالا او در ۴ بازی آخرش در لالیگا تعویضی بوده و این موضوع او را ناامید کرده است. چیزی که برای او گران تمام شده این است که دیده دمبله توانسته در دورانی که او مصدوم بوده و باید روی نیمکت ذخیره‌ها می‌نشسته به دوران اوج بازگردد.

در بازی با لوانته اما یکی از بدترین عملکردهای این بازیکن برزیلی را دیدیم. او کند و قابل پیش‌بینی بود. در حملات هم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

بوسکتس بعد از بازی گفت او اعتماد به نفس لازم را پیدا نکرده، اما در واقعیت این طور نیست و باید قبول کرد او هنوز نتوانسته جایگاهش را در تیم پیدا کند. والورده اما معتقد است او برای به دست آوردن دوباره جایگاهش در تیم باید بجنگد و حالا همه‌چیز به خود این بازیکن بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      عاشقشم

    • بدون نام

      بارسا و مسی رو عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج