۸۱۹۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

شاید شما هم جزو افرادی باشید که از غذا خوردن در فرودگاه امتناع می کنند زیرا اصولا غذاهای این مکان ها مانده و کهنه هستند. اما باید بدانید سال ها است که رستوران های موجود در فرودگاه های دنیا در حال رقابت با یکدیگر و ارایه غذاهای عالی، تازه و خاص هستند.

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا
برترین ها: شاید شما هم جزو افرادی باشید که از غذا خوردن در فرودگاه امتناع می کنند زیرا اصولا غذاهای این مکان ها مانده و کهنه هستند. اما باید بدانید سال ها است که رستوران های موجود در فرودگاه های دنیا در حال رقابت با یکدیگر و ارایه غذاهای عالی، تازه و خاص هستند. از جمله می توان به رستوران هایی اشاره کرد که در سراسر اروپا، آمریکا و آسیا پراکنده هستند و مشتریان خاص خود را نیز دارند.

1. فرودگاه بین المللی لس آنجلس

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

با ورود به LAX احساس می کنید به دنیایی از آینده وارد شده اید. این رستوران برای طراحی فضای زیبایی که دارد بسیار مشهور است و ارتفاعی حدود ۲۱ متر دارد. طراحی این ساختمان زیبا را ایده پردازان شرکت والت دیسنی انجا م داده اند. این ساختمان با طراحی عجیب، منوی غذای بسیار هوس‌برانگیزی دارد در آنجا می توانید انواع غذاها از تن ماهی هاوایی با سس تارتار تا گوشت فیله بره با سس نعنا را سفارش دهید و از طعم عالی آنها لذت ببرید.

۲. فرودگاه آمستردام Schiphol

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

برای نوشیدن نوشیدنی های گازدار و صدف های خوراکی خوش‌طعم باید به رستوران فرودگاه Schiphol آمستردام بروید. این رستوران Bubbles نام دارد و برای غذاهای دریایی متنوع خود بسیار شهرت دارد. این رستوران آکواریوم بزرگی نیز از ماهی های دریای شور دارد که برای لذت بردن از فضا، خوب است صندلی های کنار آن را انتخاب کنید و یک بشقاب شاه‌ماهی یا نان و پیاز سفارش دهید.

۳. فرودگاه متروپولیتان دیترویت

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

این رستوران که DEMA نام دارد در هتل «وستین دیترویت» واقع شده است که به از طریق راهروی طولانی ترمینال به فرودگاه وصل می شود. این رستوران ارزش طی کردن این مسافت را دارد. سرآشپز آن «جیسون تارازویک»است که در اروپا شهرت دارد و از مواد غذایی فصلی و محلی برای تهیه انواع غذاهای آسیایی استفاده می کند. از جمله غذاهای مشهور این رستوران باید به سالمون با سس عسل و اسطوقدوس و پیتزا فصل مخصوص اشاره کرد.

۴. فرودگاه بین المللی هارتزفیلد جکسون آتلانتا

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

در رستوران One Flew South شما می توانید به خوبی تاثیر غرب بر شرق را از نزدیک لمس کنید. مهمانان می توانند غذاهای غربی یا انواع سوشی و ساشیمی (تکه های باریک ماهی خام که با سس مخصوص می خورند) را امتحان کنند. همه مواد غذایی این رستوران از مزارع محلی تهیه می شوند و ارگانیک هستند. برترین غذاهای این رستوران شامل گوشت خوک سرخ کرده، رولت گوشت گوساله با سبزیجات و سوشی و میگو اشاره کرد.

۵. فرودگاه بین المللی جان اف کندی، نیویورک

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

این رستوران PIQILLO نام دارد و سرآشپز آن، «آلکساندر رایج» است. این آشپز با انواع غذاهای گرم و سرد پذیرای مسافران است و همه مواد اولیه تازه و روزانه از فروشگاه های محلی خریداری می شوند. از جمله مشهورترین غذاهای این رستوران باید به کازوئلا، ظرف های سفالی مملو از سبزیجات سرخ و آب‌پز شده، صدف اسکالوپ و سوسیس و فلفل اشاره کرد.

۶. فرودگاه بین المللی سئول-اینشئون

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

این فرودگاه همه نوع تفریحات و سرگرمی برای مسافران در نظر گرفته است تا زمان انتظار خود را به طور مفید سپری کنند. از جمله باید به زمین گلف، کازینو، اسپا و ... اشاره کرد. در میان آنها رستورانی به نام Incheon Bibimbap نیز وجود دارد که بهترین غذاهای کره ای را سرو می کند. غذای مشهور این رستوران شامل، برنج، سبزیجات تازه، خمیر چیلی، نوارهای باریک گوشت گوساله و تخم مرغ است.

۷. فرودگاه El Prat de Llobregat، بارسلونا، اسپانیا

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

در ورودی ترمینال یک این فرودگاه، رستورانی به نام Porta Gaig وجود دارد که در بارسلونا بسیار مشهور است. این رستوران بیشتر برای غذاهای کاتالونیایی خود شهرت دارد و از انواع مواد اولیه محلی و تازه استفاده می کند. از جمله غذاهای عالی آن باید به مرغ سوخاری و ماهی کاد در سامفاینا که مخلوط بادنجان، کدوسبز، گوجه فرنگی و سیر است اشاره کرد.

۸. فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

«آشپزخانه کت کورا» یکی از مشهورترین رستوران های فرودگاهی دنیا است که از انواع مواد غذایی محلی، تازه و ارگانیک برای پخت غذاهای خود استفاده می کند. منو این رستوران به دو دسته ترش و شیرین دسته بندی شده است و می توانید از انواع مک-اند-چیز لابستر تا باقلوای پسته ای را در اینجا سفارش دهید و میل کنید.

۹. فرودگاه شارل دوگول پاریس

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

غذا نیز جزوی از هنر فرانسوی ها به شمار می رود و اهالی این کشور زیبا برای خوراک خود ارزش بسیاری قایل هستند. فرودگاه های این کشور نیز از این قاعده مستثنا نیست. رستوران Brasserie Flo در فرودگاه شارل دوگول پاریس تاییدی بر این ادعا است. غذاهای این رستوران تنوع بسیار دارد و از شاتوبریان کلاسیک با سس برنز گرفته تا ماهی سوخاری و کرم بروله با سس وانیل را می توانید در آنجا پیدا کنید.

۱۰. فرودگاه هارترو، لندن

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا

رستوران Plane Food by Gordon Ramsay در فرودگاه هارترو لندن یکی از بهترین رستوران های این شهر به حساب می آید. در رستوران انواع غذاها زیر ۳۵ دقیقه حاضر می شوند و سرویس بیرون‌بر نیز دارد. غذاهای مشهور این رستوران کارپاچیو (ورقه های نازک گوشت گاو با سرکه و ادویه) سرخ شده، گوشت شکم خوک، پاناکوتا کاراملی با هلوی کبابی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج