۸۲۰۸۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنتو: می‌خواهیم تا جای ممکن در جام بمانیم

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از عملکرد شاگردانش مقابل چین ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی که شاگردانش با برتری ۲ بر صفر عصر امروز (چهارشنبه) مقابل چین به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ راه یافتند، پس از این بازی گفت: روی هم رفته ما عالی بازی کردیم و به خوبی در جریان بازی تیم چین را کنترل کردیم. بازیکنانم در زمین به خوبی به وظایف‌شان عمل کردند.

وی افزود: در این بازی موقعیت‌ آنچنانی در اختیار چین قرار ندادیم و وظایف دفاعی‌مان را به خوبی انجام دادیم. ما حتی با خلق موقعیت‌های زیادی که داشتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. با نمایشی که در این بازی از خود نشان دادیم، به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم که همان صعود از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه C بود.

بنتو: می‌خواهیم تا جای ممکن در جام بمانیم

سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی همچنین در خصوص ستاره تیمش که سه روز پیش به اردوی این تیم ملحق شد و بازی تأثیرگذاری از خود ارائه کرد، اظهار داشت: نه تنها هئونگ مین سون، بلکه تمامی بازیکنانم در زمین پرشور بودند و نشان دادند که از روحیه بالایی برخوردار هستند.

به‌هرحال هر تیمی که بازیکنان خوبش را داشته باشد، تیم قدرتمندتری است. اضافه شدن سون به ترکیب ما کیفیت هجومی تیم را بالا برد. ما مشکلاتی در دو بازی اول‌مان داشتیم که با تأثیر و فداکاری که هئونگ مین از خود نشان داد، مشکل‌مان در این بازی حل شد.

بنتو در پایان خاطرنشان کرد: جام ملت‌ها تورنمنتی است که هر تیمی می‌تواند به پیروزی برسد، برای همین باید در تقابل با حریف بعدی‌مان محتاط باشیم. به‌هرحال به رقیب خود احترام می‌گذاریم و بازی معمول‌مان را ارائه خواهیم کرد. ما می‌خواهیم تا جای ممکن در این تورنمنت بمانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج