adexo3
۸۲۱۲۷
۶ نظر
۵۰۱۵
۶ نظر
۵۰۱۵
پ

حقوق رئیس‌ جمهور ایران چقدر است؟

بحث حقوق امروزه یکی از موارد اصلی تعیین اعتبار مالی در همه جوامع محسوب می‌شود که این موضوع در مورد اشخاص مسئول در هر کشور از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان: بحث حقوق امروزه یکی از موارد اصلی تعیین اعتبار مالی در همه جوامع محسوب می‌شود که این موضوع در مورد اشخاص مسئول در هر کشور از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است.

تعیین حقوق رئیس‌جمهور و وزرا در هر کشوری بر اساس قانون آن کشور تعیین می شود، در کشور ما هم این موضوع از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است.

به همین منظور محمدباقر نوبخت معاون راهبردی رئیس‌جمهور درباره میزان حقوق رئیس‌جمهور و وزرا گفت: دکتر روحانی رئیس‌جمهور محترم ، عضو هیات علمی دانشگاه هستند و از نظر مرتبه علمی استاد تمام محسوب می‌شوند به همین علت ایشان صرفا حقوق استادی خود را دریافت می‌کنند و از تاکنون حقوقی از ریاست جمهوری دریافت نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: عدد درج شده در مورد میزان حقوق رئیس‌جمهور را در ذهن ندارم و خود من هم به عنوان معاون رئیس‌جمهور صرفا حقوق عضویت هیات علمی دانشگاه خود را دریافت می‌کنم.

نوبخت در پاسخ به سوال دیگری درباره حقوق معاونان وزرا اینگونه پاسخ داد: اگر منظور شما از بالا بودن میزان حقوق دریافتی معاونین وزرا این است که آنها حقوق بالا دریافت می‌کنند باید بگویم منظورتان مربوط به جریان مسئولیت معاونین وزرا در شرکت‌ها است که حقوق آنها براساس مجامع شرکت‌های مربوطه تعیین می‌شود زیرا مجمع شرکت‌ها تصمیم‌گیرنده درباره میزان و نحوه پرداخت حقوق آنهاست.

وی ادامه داد: بر همین اساس میزان حقوق معاونان طبق مقررات شرکت‌ها دارای ضرایب خاص خودشان است.

سخنگوی دولت افزود: برخی از معاونت‌ها، سازمان هستند، مثل سازمان گسترش که ورودی منابع مالی آنها مانند وزارتخانه‌ها براساس اعداد و ارقام محدود نیست، بنابراین آنها می‌توانند از منابع خود استفاده کنند.

معاون راهبردی رئیس‌جمهور در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر بازنگری و نظارت بر بحث حقوق معاونان وزرا گفت: قطعا در صورت وجود موارد مشکوک بازنگری به مرحله اجرا گذاشته می‌شود به طوری که در مورد بحث پرداخت حقوق باید بگویم دیوان محاسبات هر ساله براساس ملاحظات خود و سازمان بازرسی کل کشور و حتی حوزه نظارتی خود دولت، پس از بررسی‌های لازم با هرگونه تخلفی در خصوص میزان پرداخت حقوق به معاونان وزرا برخورد می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دنیا

      شماها حقوق و درامد ماهیانه میخواین چی کار؟ وقتی برای رفتن به هر مکانی یه ماشین شخصی و دربست با بادیگارد شمارو این ور و اون ور میبره ......حقوق میخواین چی کار؟ وقتی میرین سفر های استانی با هواپیمای شخصی و اقامت رایگان و راحت در هر مکانی .....حقوق ماهیانه میخواین چی کار؟؟.........با وجود نهاروشام رایگان که هر روز دارین .....حقوق میخواین چی کار؟ نکنه حاج خانماتون هرروز براتون غذا درست میکنن با خودتون میارین سر کار؟.....مثلا همسر اقای روحانی دلشون بخواد برن پیش خواهرشون سوار اتوبوس میشن؟ یا ماشین دربست با بادیگارد براشون حاضر و آماده هست؟ ها!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخرشم نگفت چقد میگیرن؟ مگخ میشه فقط حقوق هیئت علمی باشه! ملت رو چی فرض کردن!

      • بدون نام

        آخه به شما چه رییس جمهور ایران چقدر پول دریافت میکنه کار کرده و زهمت کشیده باید حقوقشو پرداخت کنند

    • kerza

      استاد توجیه کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • aliche

      عزيزان من بنظر من در قبال يك دنيا استرس داشتن و نيز اينكه رئيس جمهور محترم و خانواده محترمشان نميتوانند مثل افراد عادي حداقل يك سينما بروند (من مطمئنم دلشان براي يك پياده روي مثل افراد عادي لك زده) چقدر حقوق بگيرند ارزشش را داره؟

    • بدون نام

      حقوق اعضای دولت چک سفید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج