۸۲۱۴۷۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آمار جالب مهاجم ساوتهمپتون؛ هر مربی، یک گل!

۴ گل آخر مهاجم ساوتهمپتون برای ۴ سرمربی آخر این تیم به ثمر رسیده اند.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان ساوتهمپتون بود و در پایان مقابل مهمان خود تن به شکست ۲-۱ داد.

گل دوم ساوتهمپتون در این مسابقه را شین لانگ، مهاجم ایرلندی قدیس ها وارد دروازه کسپر اشمایکل کرد تا ضمن به ثمر رساندن نخستین گل خود در فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر در چهاردهمین بازی خود، بعد از ۲۷۹ روز طعم گلزنی در لیگ برتر را بچشد.

لانگ با این گل شمار گل های لیگ برتری خود را به عدد ۴۹ رسانده و اکنون فرصت دارد تا با زدن یک گل دیگر، بعد از رابی کین، نیال کویین و دیمین داف به چهارمین بازیکن اهل جمهوری ایرلند تبدیل شود که به ۵۰ گل زده در لیگ برتر می‌رسد. با این حال مرور روند سال های اخیر لانگ نشان می‌دهد شاید انتظار برای گل بعدی لانگ کمی طولانی شود.

آمار جالب مهاجم ساوتهمپتون؛ هر مربی، یک گل!

در حقیقت لانگ در 23 ماه اخیر تنها 4 گل لیگ برتری به ثمر رسانده است. در این مدت ساوتهمپتون 4 سرمربی داشته و نکته جالب آن است که هر یک از این گل ها، سهم یک مربی بوده است!

آخرین گل از مجموع 3 گل شین لانگ در فصل 17-2016، در روز 11 فوریه 2017 و در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر ساندرلند به ثمر رسید. در آن دیدار ساوتهمپتون تحت هدایت کلود پوئل 4-0 ساندرلند را شکست داد و لانگ نیز گل چهارم را در دقیقه نود به ثمر رساند.

پس از آن، لانگ وارد یک دوره رکود شد و برای گل بعدی خود، 325 روز انتظار کشید. ساوتهمپتون در هفته بیست و دوم فصل 18-2017 در روز 2 ژانویه 2018 میزبان کریستال پالاس بود و با نتیجه 2-1 به عقاب های لندن باخت.

در این دیدار شاگردان مائوریسیو پلگرینو با گل دقیقه 17 لانگ پیش افتادند اما در نهایت 2 گل دریافت کرد و شکست خورد. لانگ در فصل 18-2017 یک گل دیگر هم به ثمر رساند اما این گل در زمانی به ثمر رسید که پلگرینو دیگر در ساوتهمپتون حضور نداشت و به دلیل نتایج ضعیف، جای خود را به مارک هیوز داده بود.

ساوتهمپتون در هفته سی و سوم فصل 18-2017 در روز 8 آپریل 2018به ورزشگاه امارات رفت تا در برابر آرسنال قرار گیرد. ساوتهمپتون با گل لانگ از آرسنال پیش افتاد و نکته جالب این که همانند 11 هفته قبل، این گل هم در دقیقه 17 به ثمر رسید! ساوتهمپتون این مسابقه را با نتیجه 3-2 واگذار کرد اما مارک هیوز ماموریت خود را با موفقیت انجام داد و در پایان فصل، ساوتهمپتون را در لیگ برتر حفظ کرد.

گل بعدی لانگ بعد از 279 روز، در شرایطی به ثمر رسیده که دیگر خبری از مارک هیوز نیست و اکنون رالف هازن‌هوتل اتریشی این تیم را هدایت می‌کند. به این ترتیب لانگ برای هر کدام از 4 مربی اخیر قدیس ها یعنی پوئل، پلگرینو، هیوز و هازن‌هوتل یک گل به ثمر رسانده و شاید برای دیدن گل بعدی لانگ، باید منتظر جانشین هازن‌هوتل باشیم!

لانگ 31 ساله هرگز مهاجم گلزنی نشان نداده و در تیم ملی ایرلند نیز آمار 17 گل در 82 بازی را ثبت کرده است. اما انتظارهای 279 و 325 روزه برای زدن گل شاید اتفاقی باشد که کمتر مهاجمی در دنیای فوتبال آن را تجربه می‌کند.

ساوتهمپتون در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر خود روز شنبه در سنت مری میزبان اورتون خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج