اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۱۹۱۶
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

فتحی: آقاخان سرمایه باشگاه استقلال است

سرپرست باشگاه استقلال امشب در تماس تلفنی با مرتضی آقاخان بازیکن این تیم، جویای احوال و شرایط او شد و دقایقی با این بازیکن گفت و گو کرد.

سایت رسمی باشگاه استقلال: امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال امشب در تماس تلفنی با مرتضی آقاخان بازیکن این تیم، جویای احوال و شرایط او شد و دقایقی با این بازیکن گفت و گو کرد.

فتحی در همین خصوص گفت: باشگاه استقلال حمایت همه جانبه و تمام قد خود از مرتضی آقاخان را اعلام می‌دارد. او سرمایه باشگاه استقلال است و بدون تردید خیلی زود به جمع بازیکنان باز می‌گردد.

فتحی: آقاخان سرمایه باشگاه استقلال است

وى افزود: متاسفانه مرتضی دچار بدشانسی شد و حالا هم باشگاه تمامی تلاش خود را برای درمان و بهبود هرچه سریعتر این بازیکن به کار می‌گیرد. مرتضی آقاخان بازیکن ارزشمندی است و خیلی زود می‌تواند توانمندی خود را با پیراهن استقلال برای هواداران به نمایش بگذارد. در این مسیر هم باشگاه همواره کنار او خواهد بود.

فتحى پیشتر درخصوص وضعیت این بازیکن خوش اخلاق با دکتر نورزى معاون پزشکى باشگاه و کادر پزشکى در آنتالیا صحبت و در جریان نوع و شدت آسیب دیدگى ایشان قرار گرفته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه کچل خان با این خریدهای مسخره ، از روزی که اومده فقط مصدوم بوده ، این کجاش سرمایه است

    • مملکت ویران

      واقعا این فتحی چی میزنه که عقلش سرجاش نیست.سرمایه استقلال؟مگه ازپایه های باشگاهتون رشدکرده بشه سرمایتون؟اصلا۱دقیقه دربازیهای رسمی برای استقلال بازی کرده؟بیشترازاین آبروی باشگاهتون نبر.زشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا عقل داره که سرجاش باشه؟؟؟بعیده!!!!

    • ناشناس

      هر چی بازیکن مصدوم در تیمهای دیگه س را بگیرید و بدون حتی یک بازی به سرمایه باشگاه تبدیل کنید! آفرین به این همه هوش و ذکاوت به فتحی و مدیرای استقلال! فقط خدا وکیلی جایی از ایت استعدادها تون نگید یه موقع می دزدند شما را و استقلال بد بخت میشه ها!

    • رضا

      خدا وکیلی این از اون افتخاری سیب زمینی بدتره آخه مو قشنگ گر کچل خدا وکیلی اینا از عمدن میخان بیشتر هوادارو عقده ای کنن ..به قول یارو خدایا مارو گاو کن آخه بازیکنی که یک سال گرفتی مصدومه شونصد و هفت عمل جراحی فقط رو یه نقطه اونم پاش که حتی نمیتونه راه بره انجام دادی تازی بعد از یک سال راه رفته دوبار مصدوم شده مثل بقیه هم پول گرفته قرارداد داره یکی بگه اگه این سرمایه هستش مثل آذری و آقایی و صیاد منش که التماس باطی میکنن با این آمادگی اونا چی هستن ......خدایا تا کی ما باید چوب ورزش سیاسی رو بخوریم و گرنه این پشنگا چطوری میشن مدیر عامل که تا دیروز همشون ....بووووووووووووووق کارشون بوده ....

    • رضا

      آرش افشین مصدوم که 3 سال اصلا پاش به توپ نخورده بود کنعانی زاده گان مصدوم جعفرپور سپاهان مصدوم ربات پاره شده نیومار مصدوم مؤمنی استقلال خوزستان مصدوم آقا خان مصدوم پیکان تیموری مصدوم پارس جنوبی

    • محمد

      آره راست میگه سرمایه


      استقلال باید همین افراد مصدوم
      باشند استقلال غیر از این چیزا دیگه سرمایه ای نداره که

    • بدون نام

      عنتــرخان دست نشانده، این کجاش سرمایه ست؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج