adexo3
۸۲۳۵۲۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی

بازیکنان تیم ملی ویتنام خود را برای جدال حساس با ژاپن آماده می کنند.

ورزش سه: ویتنام با گذر از اردن خود را به جمع ۸ تیم برتر جام ملت های آسیا رساند. پیروزی در مرحله حذفی اتفاقی بی نظیر برای ویتنامی ها محسوب می شود و حالا آن ها به دنبال شگفتی سازی بیشتر هستند. یکی از رسانه های ویتنامی، ۱۰ تصویر از آخرین تمرین این تیم را انتخاب کرده و به توصیف حال و هوای ویتنام پرداخته است.

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی

* بازیکنان در زمین تمرینی ورزشگاه آل مکتوم تمرین می کنند. این دومین جلسه تمرینی پس از شکست اردن است. پس از شکست اردن با ضربات پنالتی، بازیکنان احساس هیجان می کنند و وضعیت بدنی آن ها نیز به سطح پایدار رسیده است.

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی

* قبل از تمرین تیم داوری برای آموزش استفاده از VAR به محل تمرین آمد. تکنولوژی داور ویدئویی از یک چهارم نهایی استفاده می شود و پیش تر هم در جام جهانی به کار گرفته شد.

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی

* کاپیتان تیم «کوئه انگوک های» از سوی رسانه رسمی AFC مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت. همچنین بسیاری از رسانه های خارجی روی او توجه ویژه داشتند . «کوئه انگوک های» علاوه بر این که از لحاظ فنی در سطح ویژه ای قرار دارد، از بُعد اخلاقی هم در زمره بهترین ها است و این را در بازی با رقیبان نشان داد. او در دیدار با اردن و یمن یک پنالتی را تبدیل به گل کرد.

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی

* «لونگ سوان ترونگ» هافبک لژیونر تیم ملی هنوز بازی نکرده است. او در گفتگو با ما گفت: هنوز به سطحی که می خواهم نرسیدم و آمادگی ام در شرایط متوسط است. «لونگ سوان ترونگ» تمام تلاشش را می کند تا مقابل ژاپن بازی کند، او در لیگ کره جنوبی توپ می زند

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی

* دانک وان لام پس از قهرمانی در جام سوزوکی پیشرفت فوق العاده ای داشته است. او در مسابقات اخیر با اعتماد به نفس در درون دروازه ظاهر شده و در پنالتی ها نیز موفق عمل کرد.

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی

* پارک هنگ سییو سرمربی تیم از بازیکنان می خواهد تا با او صحبت کنند و نظرشان را بگویند، نوین ترونگ هوانگ بازیکن ۲۹ ساله و باتجربه نخستین کسی است که پیش می رود و با سرمربی صحبت می کند.

* «نه آن» یکی از مهم ترین بازیکنان تیم در فاز هجومی به شمار می رود. او سرعتی و تکنیکی است و انتخاب های خوبی هم دارد. در بازی با تیم بزرگی چون ژاپن، «نه آن» مهره مهمی به حساب می آید.

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی

* «کوانگ هائی» جلسه ای کوتاه با سرمربی تیم برگزار کرد. او پس از تمرین هم در زمین ماند و تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت. هافبک ویتنام در مرحله گروهی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و در سال 2018 نیز توانست به ژاپن گل بزند.

* ویتنام - ژاپن اولین بازی با داور ویدئویی در تاریخ جام ملت های آسیا است. پارک هانگ سیو سرمربی تیم در این باره به بازیکنان گفت: کاملا باید به تصمیم داور احترام بگذارید، تصمیم خود را به او تحمیل نکنید و تنها در زمانی که مجوز دارید از VAR استفاده کنید.

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی

* آخرین تمرین پیش از بازی با ژاپن با سوت سرمربی تیم به پایان رسید و بازیکنان بدن ها را سرد کردند؛ پیش به سوی شگفتی سازی بزرگ.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فردا ویتنام،ژاپن را می برد.

    • تاجیم

      ای حال میده یک برصفرژاپن شکست بدن

    • یاران 57

      ژاپن فوتبال مخفیانه بازی کرده است تا نوع بازی ناشناخته باشه، تا فینال جام که بین ایران و ژاپن هست، ایران قهرمان جام ملتهای آسیا میشه اصلا نگران نباشید از بازی های این دوره لذت ببرید،

    • بدون نام

      لنگیا فردا سید بلال فیکسه برای ویتنام خخخخختخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج