۸۲۴۷۶۴
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

مناجاتی: قهرمانی تیم ملی را تبریک می‌گویم!

مهدی مناجاتی کارشناس فوتبال ایران گفت که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قهرمان خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی مناجاتی، کارشناس فوتبال درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹, اظهار داشت: چه زمانی که بچه بودیم و برای دیدن بازی‌های تیم ملی به ورزشگاه می‌رفتیم چه وقتی که خودمان به تیم ملی دعوت شدیم و بازی می‌کردیم و چه الان, همیشه ایران بودیم. اصلاً نام تیم ملی را باید «ایرانِ‌ بزرگ» بگذارند, چون واقعاً‌ ما همیشه در آسیا بزرگ و کبیر بوده‌ایم. یکی می‌گفت اگر ما در بازی‌ها از حریف می‌ترسیم, حریف ۱۰ برابر بیشتر از ما می‌ترسد.

وی ادامه داد: به من گفتند تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ چطور می‌بینی, من جواب آنها را با یک اصطلاح فوتبالی قدیمی دادم؛ به آنها گفتم اگر بازیکنان ما یک چشم‌‌شان را هم ببندند باز هم می‌توانیم در مسابقات پیروز شویم, یعنی با یک چشم هم می‌توانیم, قهرمان شویم. این برای عشقی است که این بازیکنان به مملکت‌شان دارند. زمانی که سرود ایران که قبل از بازی‌ها نواخته می‌شد, احساس می‌کردیم که کل دنیا را به ما داده‌اند و از همین سرود قدرت عجیبی می‌گرفتیم.

مناجاتی: قهرمانی تیم ملی را تبریک می‌گویم!

پیشکسوت فوتبال ایران, عنوان کرد: شک نکنید این تیم, واقعاً تیم است اما نه فقط به خاطر تکنیک و تاکتیک. زحمتی که مربیان برای تیم می‌کشند نصف کار است و نصف دیگر همبستگی تیم ملی است که با غیرت بازیکنان توأم شده است. این خاصیت از قدیم بوده, الان هم هست و در آینده هم خواهد بود. برای بازیکنان ما خیلی مهم است کودکی که جلوی تلویزیون نشسته و منتظر برد تیم ملی است را خوشحال کنند, اینها مسائلی است که باعث شده تیم ملی ایران همیشه نسبت به سایر تیم‌ها متمایز باشد.

مناجاتی, درباره دیدار فردای ایران با ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا, عنوان کرد: ژاپن یک تیم سرعتیِ خوب است ولی ما ایرانیم و همیشه همه تیم‌های آسیایی از ما ترسیده‌اند. اگر ما از ژاپن نیمه ترسی داریم, شک نکنید آنها 10 برابر بیشتر از ما می‌ترسند. ژاپن را با دو گل شکست می‌دهیم و به فینال راه پیدا می‌کنیم. شک نکنید تیم ما با قهرمانی از امارات برمی‌گردد و از همین الان پیشاپیش قهرمانی ایران را به مردم تبریک می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران 57

      آقای مناجاتی انشاءالله تیم ملی فوتبال ایران قهرمان جام ملتهای آسیا میشه شک نکنید با خیال راحت بازی های ایران تماشا کنید دیگر از استرس و اضطراب خبری نیست

    • تاجیم

      ای حوونم.عشقی عشقی .درود بربهترین پیش کسوت که نطرت کامل میپسندیم ایول منم پیشاپیش قهرمانیمون رو بهت تبریک میگم عزیرم

    • بابک

      آقای مناجاتی انشاءالله تیم ملی ایران قهرمان جام ملتهای آسیا میشه

    • بابک

      چین برای قهرمانی در جام جهانی 30 سال بعد گفت فکر نمیکنم بخاطر فیزیک بدنی چینی ها. باور کنید اگر ایرانی فقط سه دوره دیگر کیروش داشته باشند ایران درسومین دوره حضور خود قهرمان جام جهانی فوتبال دنیا میشه البته سرمربی کیروش امکانات قهرمانی وهمکاری وبازی تدارکاتی با تیم های درجه یک،،

      پاسخ ها

      • ¤▪پاسارگاد▪¤

        ببند اون فکتو ...بابا
        مَردک ۵۰ ساله در کف قهرمانی موندیم داریم درجا میزنیم...
        ۱۶ سال (۴دوره) هم بود که در آرزوی رسیدن به جمع ۴ تیم نیمه نهایی رقابتها درکف مونده بودیم .....
        پس‌واقع بین باشیم و بپذیریم که فوتبال ایران تازه تازه میخواد از آماتوری در بیاد و قدم در راه‌پیشرفت بزاره !! پس زیاد جَوگیر نشید!! مثال عرض میکنم عملکرد ژاپن را در درجام جهانی دیدید؟؟۴دوره است دارن به معنای واقعی برنامه ریزی و هدفمند قدم در راه موفقیت و پیشرفت برمیدارند چراکه دراین ۴دوره اخیر به ترتیب هردوره از مراحل گروهی،۱/۸،و۱/۴ از سد حریفان جام جهانی خودشون میگذرند و الان هم دارن با تغییر نسل فوتبالیستها و کنارگذاشتن بازیکن های باسابقه شوون برنامه ریزی جامع و کاملی را برای حضور در جمع ۴ تیم برتر جام جهانی را ترسیم میکنند**ماهم کماکان داریم خاطره تعریف میکنیم!!

    • بدون نام

      ایول آقای مناجاتی عزیز به امید قهرمانی ایران کبیر

    • بدون نام

      یکی میشه مناجاتی یکی میشه علی کریمی هنوز تو امتحانات نربی گریش نونده به تینن ملی و کی روش که استاد مورینیو بوده تهمت میزنه و با بدانکو تخریب میکنند جالبه برانکو سمینار میگدارد برای پول توسط یک چلو کبابی ...کوبیده سیخی چند ...

    • ایرانی

      بردن ویتنام و چین و یمن اصلا به چشم احتیاجی نداشت .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وآنگولا که اصلا ب دست و پا هم احتیاج نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج