۸۲۵۸۲۶
۳ نظر
۵۰۱۹
۳ نظر
۵۰۱۹
پ

ماجرای آن‌هایی که مرگ آنجلینا جولی را می‌خواهند!

بنا بر اخبار منتشر شده از هالیوود، آنجلینا جولی که مدت‌هاست فیلمی روی پرده‌های سینما نداشته است، به گروه بازیگران پروژه‌ای هیجانی و پر از ترس و خشونت به نام «آن‌هایی که مرگ من را می‌خواهند» اضافه شد.

خبرگزاری صبا: بنا بر اخبار منتشر شده از هالیوود، آنجلینا جولی که مدت‌هاست فیلمی روی پرده‌های سینما نداشته است، به گروه بازیگران پروژه‌ای هیجانی و پر از ترس و خشونت به نام «آن‌هایی که مرگ من را می‌خواهند» اضافه شد.

ماجرای آن‌هایی که مرگ آنجلینا جولی را می‌خواهند!

به نقل از ورایتی، آنجلینا جولی به پروژه‌ای سینمایی در ژانر تعقیب و گریز به نام «آن‌هایی که مرگ من را می‌خواهند» پیوست. کارگردانی و نگارش این کار برعهده تیلور شریدان هنرپیشه و فیلمنامه‌نویس ۴۸ ساله‌ است که پیش از این بابت فیلمنامه «اگر از آسمان سنگ ببارد»(۲۰۱۶) نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، بفتا و آکادمی اسکار شده بود.

تهیه‌کنندگان این فیلم، استیون زایلیان با سابقه تهیه فیلم «دختری با خالکوبی اژدها»(۲۰۱۱) و استودیوی برون «Bron Studios» با سابقه مشارکت در ساخت فیلم‌هایی چون «مول»(۲۰۱۸)، «یک لطف ساده»(۲۰۱۸) و «ملت ترور»(۲۰۱۸) هستند.

«آن‌هایی که مرگ من را می‌خواهند» اقتباسی سینمایی از رمانی به همین نام به قلم مایکل کوریتا است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و داستان پسری ۱۴ ساله را روایت می‌کند که شاهد قتلی بی‌رحمانه است. او با هویتی مخفی تحت برنامه محافظت از شاهدان قتل قرار می‌گیرد تا از دست آدم‌کشانی که نیت گرفتن زندگی او را کرده‌اند، جان به در برد. از خلاصه داستان فیلم و کاراکتر آنجلینا جولی در این فیلم اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

مطابق برنامه‌ریزی‌ها فیلمبرداری این اثر برای ماه می (اواخر اردیبهشت ۹۸) برنامه‌ریزی شده است یعنی زمانی که تیلور شریدان کار دومین فصل از سریال تحت کارگردانی خود با نام «یلواستون» با بازی کوین کاستنر را به اتمام رساند.

آنجلینا جولی آخرین بار سال ۲۰۱۵ با «کنار دریا» روی پرده‌های سینما بوده است؛ فیلمی که کارگردانی آن را نیز برعهده داشت. حضور بعدی جولی در سالن‌های سینما با فانتزی تاریک «مالیفیسنت ۲» از دیزنی خواهد بود که قرار است می ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عین الله

      غلط میکنند مرگ تو را بیخواهند جولی

    • حامد

      برترین ها متاسفم برات با این تیتر زدن هات..

    • بدون نام

      خخخ فقط تیتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج