۸۲۸۸۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

داماد ترامپ درباره «معامله قرن» صحبت می‌کند

یک مقام کاخ سفید سه شنبه شب اعلام کرد کرد که «جرد کوشنر» داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در جریان نشست ضدایرانی ورشو درخصوص طرح صلح ترامپ موسوم به «معامله قرن» سخنرانی خواهد کرد.

انتخاب: یک مقام کاخ سفید سه شنبه شب اعلام کرد کرد که «جرد کوشنر» داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در جریان نشست ضدایرانی ورشو درخصوص طرح صلح ترامپ موسوم به «معامله قرن» سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری معا، یک مقام در کاخ سفید به روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گفت: کوشنر در نشست ورشو بر طرح 'معامله قرن' متمرکز خواهد بود و درخصوص جزئیات این طرح با کشورهای شرکت کننده در نشست گفت وگو خواهد کرد.

براساس این گزارش، «جیسون گرینبلات» فرستاده به اصطلاح صلح آمریکا به منطقه خاورمیانه نیز در نشست ورشو شرکت خواهد کرد و همراه کوشنر درخصوص طرح صلح ترامپ فعالیت خواهد کرد.

مقام های آمریکایی می گویند: کوشنر و گرینبلات اعلام طرح صلح دونالد ترامپ را پس از برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی که ۹ آوریل برگزار خواهد شد ، موکول می کنند.

از آذرماه ۹۶ که ترامپ شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی و دستور انتقال سفارت کشورش از تل آویو به قدس اشغالی را صادر کرد، زمزمه هایی درباره طرحی هماهنگ میان آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه با نام 'معامله قرن' برای یکسره کردن مساله فلسطین شنیده شد.

براساس طرح معامله قرن، دولت فلسطین با مرزهای موقت شامل نیمی از کرانه باختری و نوار غزه بدون قدس اشغالی می شود که بررسی مساله پناهندگان را نیز در برمی گیرد.

صهیونیست ها سالهاست که برای قدس طرح های درازمدتی در دست اجرا دارند؛ مهمترین طرح صهیونیست ها در این راستا، ایجاد قدس بزرگ است.

اشغالگران قدس در طرح (توطئه) قدس بزرگ قصد جداکردن محله های فلسطینی نشین مثل شعفاط، کفر عقب و ابودیس و در مقابل آن الحاق شهرک های صهیونیست نشینی چون «آریئِل» را به قدس دارند و تلاش می کنند یک قدس بزرگ به وجود آورند که خالی از فلسطینیان باشد. صهیونیست ها برای ایجاد قدس بزرگ، توافقاتی چون اسلو و قطعنامه های سازمان ملل را زیرپا گذاشته و از خط سبز که مرز سرزمین های اشغالی و کرانه باختری محسوب می شود، نیز ده ها کیلومتر فراتر رفته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج