۸۳۰۱۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

به بهانه صدمین گل بیل برای رئال مادرید

گرت بیل در دربی مادرید صد گله شد.

وبسایت نود: به نقل از آاس، گرت بیل در حالی در دربی مادرید به رکورد ۱۰۰ گل زده برای باشگاه رئال مادرید رسید که کریس رونالدو و کریم بنزما برای رسیدن به این حد نصاب، تعداد بازی های کمتری را پشت سر گذاشته بودند.

بیل که در دقیقه ۵۷ جای وینیسوس جونیور را در زمین گرفته بود، در دقیقه ۷۴ گل سوم کهکشانی ها را به ثمر رساند تا خیال سانتیاگو سولاری از ۳ امتیاز دربی مادریلنو راحت شود. به این ترتیب ستاره ۲۹ ساله ولزی که در سال ۲۰۱۳ با انتقالی ۱۰۰ میلیون یورویی از تاتنهام به رئال مادرید پیوسته بود، توانست در دویست و هفدهمین بازی خود برای رئال صدمین گل را به ثمر برساند.

به بهانه صدمین گل بیل برای رئال مادرید

بیل از زمان حضور در رئال مثلث مرگباری را در کنار کریس رونالدو و کریم بنزما تشکیل داده بود؛ مثلثی که به BBC شهرت یافت و تا قبل از پیوستن رونالدو به یوونتوس در تابستان 2018، در طول 5 سال رئال را به 12 جام-از جمله 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا-رساند. اما مقایسه آمار نشان می‌دهد نرخ گلزنی بیل نسبت به دو ضلع دیگر این مثلث اندکی ضعیف تر بوده است.

کریس رونالدو که با به ثمر رساندن 450 گل، بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید محسوب می‌شود، برای به ثمر رساندن 100 گل نخست خود با پیراهن این باشگاه به تنها 105 مسابقه نیاز داشت. بنزما نیز بعد از 210 مسابقه 100 گله شد تا برتری هرچند خفیفی نسبت به بیل در این زمینه داشته باشد.

بیل بیست و یکمین بازیکن تاریخ رئال مادرید است که تعداد گل های خود را برای این باشگاه سه رقمی می‌کند. او اکنون در تعداد گل ها با فرناندو مورینتس برابر است و تنها 4 گل با رونالدوی برزیلی فاصله دارد.

76 گل بیل در رقابت های لالیگا، 16 گل در لیگ قهرمانان اروپا، 6 گل در جام جهانی باشگاه ها و تنها 2 گل در کوپا‌دل‌ری به ثمر رسیده است. البته یکی از همین دو گل، گل قهرمانی رئال مادرید در فینال 14-2013 مقابل بارسلونا بود که با حرکت انفرادی خاطره انگیز بیل رقم خورد. رایو وایکانو دوست داشتنی ترین حریف بیل در پیراهن رئال بوده چرا که ستاره ولزی 9 گل از مجموع گل هایش را وارد دروازه این تیم حاشیه مادرید کرده است. سهم او در ال‌کلاسیکو نیز 2 گل بوده است.

بنزما، رونالدو، ایسکو و تونی کروس هر یک با دادن 9 پاس گل، تاثیرگذارترین افراد در ساخته شدن گل های بیل بوده اند. او 70 گل را با پای چپ، 11 گل را با پای راست و 19 گل را با ضربات سر به ثمر رسانده است. 13 گل بیل از خارج از محوطه به ثمر رسیده و 4 گل، از ضربات ایستگاهی مستقیم شکل گرفته اند. از بین این 100 گل، بیل تنها 3 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج