۸۳۱۸۸۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خواندنی‌های آماری پرسپولیس - استقلال خوزستان

پرسپولیس با غلبه بر استقلال خوزستان با یک بازی بیشتر در صدر جدول قرار گرفت.

وب سایت نود: پرسپولیس بار دیگر توانست از امتیاز بازی خانگی نهایت بهره را ببرد و با پیروزی برابر استقلال خوزستان در رتبه نخست لیگ قرار گیرد.صدرنشینی پرسپولیس بیش از هر چیز مدیون بازیهایی است که میزبان بوده و این تیم در رده نخست جدول بازیهای خانگی نیز قرار دارد و در ۷ بازی از ۸ دیدار اخیری که میزبان بوده به پیروزی رسیده است.

البته پرسپولیس در فصول اخیر آمار فوق‌العاده برابر استقلال خوزستان در تهران داشته و برای پنجمین فصل پیاپی موفق به شکست دادن این تیم شد و برای چهارمین بار متوالی برابر این تیم کلین‌شیت کرد.

این هفتمین شکست استقلال خوزستان در لیگ برتر مقابل پرسپولیس بود و از هیچ تیمی در لیگ برتر بیش از پرسپولیس شکست نخورده است.استقلال خوزستان برای یازدهمین بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند تا بدترین آمار این تیم در ادوار حضور در لیگ برتر ثبت شود.

در این بازی و از دقیقه ۳۵ استقلال خوزستان ده نفره شد و نهایتاً به سرنوشت سایر تیمهایی که برابر پرسپولیس با یک بازیکن کمتر بازی کردند دچار شد.بیش از این ذوب آهن اصفهان، نساجی مازندران و فولاد خوزستان برابر پرسپولیس یک بازیکن خود را از دست دادند و در پایان بازنده از زمین خارج شدند.

اما گره بازی به ضربه سر سید جلال حسینی روی یک ضربه کرنر برای پرسپولیس باز شد.هرچند که سید جلال گلهای حساسی برای پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند ولی از آخرین گل این بازیکن در لیگ بیش از ۲ سال می‌گذشت. استقلال خوزستان دهمین تیمی است که کاپیتان پرسپولیس در ادوار حضور در لیگ برتر موفق به گل‌زنی به آن شده است.دروازه استقلال خوزستان برای نخستین بار در این فصل روی ضربه کرنر باز شد.

خواندنی‌های آماری پرسپولیس - استقلال خوزستان

دیگر گل پرسپولیس را علی علیپور به ثمر رساند.این بازیکن در ۵ دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ ۵ گل به ثمر رسانده است.

با این نتیجه پرسپولیس پس از شکست تلخ برابر فولاد، علاوه برکسب پیروزی موفق به کلین‌شیت شد.بیرانوند سنگربان پرسپولیس، آمار درخشانی برابر استقلال خوزستان دارد و در ۷ بازی برابر این تیم نه تنها شکستی نداشته بلکه فقط ۲ گل دریافت کرده و ۵ بار کلین‌شیت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ آسیا

      به امیدهت تریک قهرمانی ارتش سرخ آسیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج