۸۳۲۰۵۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

«گوترش»، خواستار لغو محدودیت فلسطینیان شد

دبیرکل سازمان ملل متحد از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا محدودیتهای ظالمانه خود علیه آزادی حمل و نقل و نقل مکان مردم فلسطین را لغو نمایند.

خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی: «آنتونیو گوترش» در نشست افتتاحیه کمیته سازمان ملل در خصوص حقوق مردم فلسطین اظهار داشت: «من از اسرائیل می خواهم تا محدودیتها بر آزادی ورود و خروج کالا و افراد را لغو نماید؛ زیرا این محدودیتها تلاشهای سازمان ملل و سایر سازمانهای بشردوستانه را مختل کرده و عملاً نقشی در رفع نگرانیهای امنیتی [و ادعایی این رژیم] ندارد».

گوترش در ادامه گفت که دو میلیون فلسطینی «همچنان در منجلاب فقر و بیکاری فزاینده گرفتار و از دسترسی به امکانات درمانی و آموزشی کافی، آب آشامیدنی و برق محروم هستند».

دبیرکل سازمان ملل خاطرنشان کرد که «مردم فلسطین بیش از نیم قرن است که در شرایط اِشغال بسر می برند و از حقوق مشروع برای تعیین سرنوشت خود محروم بوده اند. جوانان فلسطینی امید اندکی به برخورداری از آینده ای بهتر دارند».

دبیرکل سازمان ملل در پایان سخنان خود به حس عمیق بی اعتمادی در میان مردم فلسطین و تضعیف راه حل دو دولتی اشاره کرد و تأکید کرد که ادامه شهرک سازیهای رژیم صهیونیستی در مناطق اِشغالی کرانه باختری طبق حقوق بین الملل اقدامی غیرقانونی بوده و موجبات دست درازی و تجاوز به اراضی بیشتر در منطقه را فراهم می سازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این هم یک مقام رسمی بین المللی که اذعان به لگد مال کردن حقوق بین الملل توسط صهیونیسم سیاسی و غاصب رخ داده م میده کجاست فریاد عدالت خواهانه عمو سام ؟؟؟؟ لعنت خدا بر سیاست ریاکارانه امریکا و ایادیش

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        شما که میگفتین سازمانهای بین المللی الت دست صهیونیستن الان این انتقاد رو چجوری جواب میدی؟ اگه حرف شما درست باشه که نباس اینا از اسراییل انتقاد کنن

    • دونالد ترامپ

      گوربابای فلسطینیان و حامیانش

    • گوترش

      فلسطین نابود باید گردد !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج