۸۳۲۳۱۶
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

اجرای طرح تهیه مواد غذایی برای نیازمندان

رئیس سازمان بهزیستی گفت: مرحله سوم طرح لبخند مهربانی با هدف تهیه مواد غذایی برای نیازمندان مناطق کم برخوردار در آستانه شب عید از امروز آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بهزیستی گفت: مرحله سوم طرح لبخند مهربانی با هدف تهیه مواد غذایی برای نیازمندان مناطق کم برخوردار در آستانه شب عید از امروز آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وحید قبادی دانا در نشست پویش لبخند مهربانی گفت: این پویش در سه مرحله برگزار شد که مرحله سوم آن با هدف تهیه مواد غذایی برای مناطق کم برخوردار از امروز تا یک ماه دیگر در سراسر کشوربرگزار می شود.

وی افزود: در اولین مرحله از پویش لبخند مهربانی که به مناسبت آغاز سال تحصیلی برگزار شد، ۹۵ میلیارد ریال کمک های مردمی، نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه ۹۰ هزار دانش آموز از نوشت افزارهای لازم برخوردار شدند، گفت: مرحله دوم طرح لبخند مهربانی با هدف تأمین لباس گرم برگزار شد که طی آن ۶۴ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد و در نهایت ۶۰ هزار کودک از لباس گرم بهره مند شدند.

وی به مرحله سوم پویش لبخند مهربانی اشاره کرد و اظهارداشت: با این طرح که از امروز آغاز می شود، هموطنان و خیرین در سراسر کشور می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای تأمین مواد غذایی نیازمندان در مناطق کم برخوردار ارسال کنند و ما نیز در قالب بسته های غذایی آنها را توزیع خواهیم کرد.

به گفته قبادی دانا، این بسته غذایی شامل حبوبات، تن ماهی، چای، رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارونی و شیرینی خواهد بود که بین نیازمندان تقسیم می شود.

وی گفت: قصد داریم با استفاده از تکنولوژی و توان متخصصان، زمینه ای فراهم کنیم تا خیرین بتوانند کمک های خود را به صورت فردی ارائه دهند.

رئیس سازمان بهزیستی تأکید کرد: به دنبال آن هستیم تا امکانی فراهم کنیم تا هموطنان خارج از کشور نیز بتوانند در این کمپین مشارکت داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار خوب و با ارزشیه امیدوارم روزی بیاد که نیازمند نداشته باشیم . امین

    • بدون نام

      سبد گدایی بیشتر بهش میات تا حمایتی

    • بدون نام

      کمیته امداد و بهزیستی به بی سرپرست ها میرسه در حالی که ما کارگران ساختمانی به زور نون شبمون رو پیدا میکنیم پس ما چکار کنیم یه سازمانی نیس از بیکارا حمایت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام اگر پارتی نداشته باشد معلولیت شدید داشته باشد فقط مستمر ماهیانه هفتاد هزار تومان است این خبر دروغ است مرگ بر دروغ گویی

    • این

      لبخند مهربانی نمیخواد جلوی فساد را بگیر

    • بدون نام

      سلام من مددجو بهزیستی هستم داری خانواده چهار نفره مستمر ماهیانه هفتاد هزار تومان به ما میدهند و اضافه یارانه‌ها دچاره معلولیت شدید نخاعی هستم دروغ است این خبر به علت مشکلات مالی دخترم به مدرسه نمی ره کرمانشاه شهرستان سنقر

    • بی نام

      با عرض سلام .خدا خیرتون بده .دستتون درد نکنه بخدا ما معلولین با این همه گرونی بدجور تو فشار هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج