اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۲۳۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کولاکوویچ حالا می تواند جوانگرایی کند

منوچهر پورحسن ضمن تشریح جزئیات پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان خوبی در لیگ داریم که می توانند تا سال ها تیم ملی را تضمین کنند.

سایت فدراسیون والیبال: منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران درباره کیفیت لیگ برتر والیبال گفت: امسال با توجه به عدم حضور ملی پوشان در لیگ برتر، تیم های حاضر در لیگ قدرت برابری داشتند و شاهد رقابت های نزدیک بودیم و دیدید که مسابقات زیادی با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید که این موضوع یک رشد بسیار خوب برای والیبال بود.

البته عقیده دارم که با کمتر شدن تیم های حاضر در لیگ، رقابت ها جذاب تر می شود و مبالغ قراردادها تثبیت خواهد شد و تیم های ما تبدیل به باشگاه می شوند. متاسفانه برخی از تیم های حاضر در لیگ، باشگاه نیستند و امیدواریم در آینده باشگاه داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما ملی پوشان و لژیونرهای خوبی داریم اما امسال لیگ ما پشتوانه سازی کرد و بازیکنانی معرفی شدند که تیم ملی را تا سال ها تضمین می کند. اکنون آقای کولاکوویچ می توانند جوان گرایی کنند و همچنین از بازیکنان جدید استفاده کند.

پورحسین در ادامه درباره برگزاری مرحله پلی آف، عنوان کرد: درباره پلی آف پیش از این تصمیم گیری شده بود و ما نیز این روند را ادامه می دهیم. تیم ها آیتم سوم سازمان لیگ را انتخاب کردند و ما طبق برنامه یک اسفند روز چهارشنبه اولین دیدار را برگزار می کنیم، چهارشنبه ۸ اسفند دیدار دوم برگزار می شود و اگر نیاز به دیدار سوم بود، مسابقه سوم روز ۱۲ اسفند برگزار می شود.

سرپرست سازمان لیگ در بخش بعدی صحبت های خود درباره برگزاری مرحله پلی آف و جلسه با تیم های برتر، گفت: پنجم اسفند از ۸ سرمربی دعوت خواهیم کرد تا درباره مرحله بعدی برنامه ریزی کنیم. مسابقات قطعا در تبریز خواهد بود و زمان بندی آن با حضور تیم ها مشخص می شود. ۴ تیم برتر در تبریز حاضر خواهند شد و دیدار رده بندی تک بازی خواهد بود و فینال با سه مسابقه انجام می شود.

پور حسن در بخش بعدی صحبت های خود درباره تیم های سقوط کننده، بیان کرد: سه تیم از لیگ برتر سقوط خواهند کرد که تیم های شهرداری ارومیه، عقاب نهاجا و دورنا ارومیه این سه تیم هستند. به این ترتیب لیگ ۱۰ تیمی می شود و با حضور دو تیم از لیگ یک، لیگ ۱۲ تیمی خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ در پایان درباره مسابقات لیگ دسته یک افزود: تکلیف ۴ تیم برتر، ۹ اسفند ماه مشخص می شود و اگر به بازی سوم برسد، ۱۳ اسفند بازی سوم برگزار می شود و دو تیم به لیگ برتر صعود می کند. اگر به بازی سوم نرسد، ما به ۴ تیم برتر پیشنهاد می کنیم که روز ۱۴ اسفند، مسابقه فینال و رده بندی را برگزار کنیم و اگر به بازی سوم رسیدیم، بازی فینال و رده بندی در تهران روز ۲۰ اسفند برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج