۸۳۲۶۴۰
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

خلیلی: پرسپولیس چند هفته از داوری متضرر شد

سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در چند هفته از داوری متضرر شده است اما قطعا اشتباهات به دلیل عدم تمرکز و غیر عمد است.

خبرگزاری فارس: محسن خلیلی در مصاحبه با برنامه ورزشی رادیو تهران در مورد حضورش در پرسپولیس به عنوان سرپرست گفت: همه با خبر هستید. من یک تجربه خوب و گرانبها در باشگاه نفت تهران داشتم و آنجا بدون هیچ بودجه‌ای و بدون حضور مدیرعامل و مشکلات فراوان توانستیم کار را پیش ببریم و نفت قهرمان جام حذفی شد.

در نفت کنار علی دایی کار می‌کردم و حالا خوشحالم که دوباره به پرسپولیس بازگشتم. خودم را پیشکسوت پرسپولیس نمی‌دانم بلکه به عنوان یک هوادار کنار تیم هستیم و دوست دارم همیشه هواداران را خوشحال ببینم.

وی افزود: بعد از سال‌ها دوری به پرسپولیس بازگشتم، بهانه‌ای به جز خدمت کردن وجود ندارد. وظایف سرپرست کاملا مشخص است و تلاش می‌کنیم تا به نحو احسن کارمان را انجام دهیم. از پیشکسوتان و هواداران هم به خاطر حمایتی که از من داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب حمایت‌های آنها را بدهم.

سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: دیروز با همه سرپرستان گذشته پرسپولیس بر حسب وظیفه تماس گرفتم تا رخصت بگیرم. چند بار هم با علی پروین تماس گرفتم که او جواب نداد. مثل اینکه پروین کسالت دارد و احتمالا تماس‌های من را ندیده است، اما وظیفه من بود که با او برای گرفتن رخصت تماس بگیرم. افراد زیادی در این سمت زحمت کشیدند و باید از تجربیات آنها استفاده کنیم.

خلیلی در مورد اینکه اعتراضات در فوتبال ایران زیاد شده است و این مسئله به ایجاد تنش کمک کرده است، اظهار داشت: اخیرا مشکلات و تنش‌هایی به وجود آمده که باعث ایجاد این فضا شده است. همه باشگاه‌ها برای رسیدن به حقشان باید بجنگند و تلاش کنند. پرسپولیس به دنبال سود بردن از داوری نیست و نه سود می‌خواهد و نه اینکه قضاوتی به ضررش باشد.

تنها خواسته ما اجرای عدالت در زمین است، گاهی عدم تمرکز و اشتباه انسانی باعث اتخاذ تصمیمات اشتباه در بازی می‌شود که همه این اتفاقات غیرعمد است. پرسپولیس چندین هفته از داوری ضرر کرد و شاید به این خاطر اعتراضاتی انجام شد. سعی می‌کنیم با مسئولان مربوطه و بازیکنان صحبت کنیم تا آرامش بیشتری حکمفرما شود.

قطعا کسی به عمد اشتباه نمی‌کند تا یک تیم متضرر شود و یا اینکه سود ببرد. متاسفانه امسال پرسپولیس خیلی ضرر کرده و شرایط در نیم فصل هم بسیار حساس است و هر امتیاز می‌تواند تعیین‌کننده باشد، به همین خاطر همه انتظار دارند داوران با تمرکز بیشتری کار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سیستم کمک داور ویدئویی می‌تواند به بهبود شرایط کمک کند، اظهار داشت: صد درصد همین‌طور است. همه دنیا هزینه می‌کنند تا از این تکنولوژی بهره ببرند تا حق تیم‌ها تضییع نشود.

سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اخباری مبنی بر اعتصاب بازیکنان تیم شنیده می‌شد عنوان کرد: دوست ندارم دراین باره صحبت کنم و امیدوارم این مشکلات دیگر پیش نیاید. باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا حق و حقوق اعضای تیم را بدهد و آرامش را به تیم بازگرداند. باشگاه وضعیت بازیکنان را درک می‌کند و ان‌شاءالله اتفاقی نمی‌افتد.

خلیلی در مورد وضعیت پاداش حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: در مورد این مسائل بهتر است بعدا صحبت کنیم. ایرج عرب در این موارد اشراف کاملی دارد و بهتر است او در این موضوعات اظهارنظر کند. مسائل مالی باشگاه بر اساس برنامه دنبال می‌شود و با یک مقدار سعه صدر همه چیز حل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      سه سال سود میبره کجایی

    • آنتی لنگ

      به به گل بود و به سبزه هم آراسته شد. از خاصیت لنگیها اینه هر وقت پست میگیرن جیکشون در میاد

    • بدون نام

      نرسیده زر زد

    • بدون نام

      و البته چند ده هفته هم سود برده ، اونم چه سودهایی!!!!!!!!!!!

    • ایرانی

      صبر کن برسی و عرقت خشک بشه بعد بیانیه بده .

    • بدون نام

      حالا نوبت تو شد چون بهت پست وممنصب دادن حالا درموردداوری حرف میزنی تا دیروز زبون نداشتی تف به این نون روز خوردن شما .دهنت ببند بی شخصیت تو راهم دوروز دیگه بیرون میکنند بعدی هم میاد بازارت وپرت میگن.بیشعور اگه لطف داوری نبود الان پرسپولیس جزء۵تیم آخر بود برو کل بازیها را ببین تف بهت بی شخصیت دروغگو یه نفر تو این پرسپولیس سالم نیست.اون پیروانی دزد اون از طارمی کلاغ بردار اون ازهدایتی اختلاسی.اون ازبرانکو دلار و.....تف به همتون

    • کامران

      دو کلام از مادر عروس طبق امارهای نود بیشترین سود راتیمتون برده

    • بدون نام

      بخواب بچه

    • بدون نام

      پرسپولیس قهرمانی فصل قبلی را مدیون داوران هست واین فصل هم صدر جدول بودن را مدیون داوران هست

    • هانی تاجی

      خلیلی جون، باور کن به پیر به پیغمبر حتی پرسپولیسیا هم قبول دارن که داورا به نفعشون میگیرن،فقط ب رو نمیارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج