۸۳۲۸۶۵
۱۶ نظر
۵۰۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
پ

اظهارات همتی درباره جوسازی‌های اخیر در بازار ارز

رییس کل بانک مرکزی گفت: برخی علاقمند به برهم زدن بازار ارز و ایجاد نوسان در آن هستند و تلاش کرده اند بر موج افزایشی سوار شوند و نوساناتی هر چند اندک در بازار ایجاد کنند که بانک مرکزی برای جلوگیری از بی ثباتی در بازار حضور دارد و در صورت ضرورت، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

برترین ها: عبدالناصر همتی طی یک پست اینستاگرامی اعلام کرد: در روزهای اخیر به مدد اظهارات برخی افراد در خصوص احتمال رد لایحه پالرمو یا سر رسید شدن سپرده‌های ۲۰ درصدی یا وضعیت بودجه ۹۸ و جو منفی ناشی از تلاش برای ارائه برخی طرح‌ها و اقدامات غیر متعارف عواملی که علاقمند به برهم زدن بازار ارز و ایجاد نوسان در آن هستند، تلاش کرده‌اند بر موج افزایشی سوار شوند و نوساناتی هر چند اندک در بازار ایجاد کنند.

به گفته رئیس کل بانک مرکزی، این عوامل اطمینان دارند که با صدور مجوز اخیر بانک مرکزی به برخی صادرکنندگان برای عرضه ارز خود در صرافی‌ها طی یک ماه باقی مانده سال، تعادل بازار به نفع عرضه بهم خواهد خورد؛ لذا اقدام به پیشگیری کرده و جو تبلیغاتی لازم را برای خنثی کردن آن به وجود آورده‌اند.

وی در این پست خود تاکید کرد که بانک مرکزی برای جلوگیری از بی ثباتی در بازار حضور دارد و در صورت ضرورت، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      میشه بگین این ضرورت کیه؟! پدر مردم که خیلی وقته دراومده!!!!!دیگه میخواین چی بشه که حس کنین ضرورته؟!دروغ ودونگ های شما دیگه خریداری نداره.خدا ازتون نگذرته.

    • بدون نام

      برو مردم گول تو رو دیگه نمیخورن دلار18تومن فروختی و کمین گرفتی 11 بخری

    • ایرانی

      فعلا که ضرورتی در کار نیست..همه چیز رو روال عادیه...عجله نکن اقای همتی

    • بدون نام

      همتی ، رام کردن این اسب سرکش ارز ،همتی مضاعف میطلبه پس همتی کن همتی که تنها از همت وتلاش تو شاید فرجی حاقل شه

    • بدون نام

      قبلا اسمشو میذاشتن حباب ارزی، الان میگن جوسازی ارزی ولی اسم اصلیش بی عرضه گی ارزی هست...

    • بدون نام

      همت خان این چه اقتصادی هستش که با شایعه و حباب و دلال داره اداره میشه پس شما بوق هستید دلال کیلو چند . تمام این اشخاص عوامل و نوکر و کارچاق کن دولتی ها هستن

    • بدون نام

      کجای دنیا تو خیابون و کوچه و بازار مردمش پول خرید و فروش میکنن . کجای دنیا چهار تا دلال تو میدون فردوسی قیمت ارز کشور را مشخص میکنن . کجای دنیا توی داروخانه هاش دارو نیست اما تو خیابانی به نام ناصر خسرو داروهای نایاب با قیمتهای سرسام اور فراوونه

    • بدون نام

      خواهشا اگر کمکی نمیکنید حداقل ساکت باشید

    • بدون نام

      در حال حاضر ارگانی به نام دولت وجود نداره و فقط ی عده افراد که اسم رییس جمهور و وزیر و مدیر گذاشتن یهویی ظاهر میشن و با کلمات نسنجیده بازار را دچار التهاب میکنن و دوباره میرن دنبال ثروت اندوزی

    • بدون نام

      همه جای این کره خاکی مسوولین شان بدون سر و صدا و شعار باری مردمانشان کار میکنن و بعد میان مصاحبه میکنت که ما این کاراها را کردیم ولی در ایران اقایون مسوول میان شعار میدن که ما میخواهیم دنیا را براتون بسازیم و آخرت را هم همچنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیاد سخنرانی کنی ،جک بگی کنترلش کن همین وبس اگه از دستت میاد

    • بدون نام

      ای بابا، من گیج ‌‌شدم، میگن دلیل افزایش قیمت ها از کاهو گرفته تا قطعات خودرو افزایش قیمت ارز است، خب این منطقی هست، چون محصولات وارداتی که مستقیم تاثیر میگیره، محصولات تولیدی به دلیل اختلاف قیمت با کشور های هم مرز قاچاق و کمیاب میشه و گرون میشه، فقط کسی نیست بگه دلیل گرونی ارز جو سازی و دلالان هست یا جنگ با آمریکا؟
      اگر داخلی هست چرا عرضه کنترل کردنش را ندارید؟؟!
      اگر خارجی هست چرا اولا قمپز بیخودی در می کنید که نشون بدید اونا شکست خوردن و ثانیا یه تصمیم درست و حسابی برای سیاست خارجی نمی گیرید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین حرف حساب

    • بدون نام

      وقتی به نفع شما باشه، پایه تعهدات و قوانین بین المللی را می کشید وسط، وقتی نباشه همون قوانین میشن بهانه و ابزار استکبار و دشمنان، چرا ما نمی تونیم لوایح پالرمو و FATF را تصویب کنیم؟ یعنی مدیریت اقتصاد ما اینقدر خراب هست که تصویب یا رد کردن یه معاهده بین الملی به ضررمون تمام میشه؟
      اگر نمی تونید چرا به رای نمی زارید؟ همین نشانه ها اجازه نمی ده به این جوک و جفنگ ها ما اعتنا کنیم و با خیال راحت تو این مملکت بخریم یا بفروشیم.
      خود شما باشی باور می کنی به همین سادگی نرخ ارز با جو سازی میره بالا و با دخالت شما میاد پایین؟

    • بدون نام

      یه مسئله ساده را بی خودی چرا پیچیده می کنی، اگر نرخ برابری ریال و دلار را خود شما می دونی، پس هر اندازه ریال بیاد شما باید دلار و... بدی ، خود صرافی های بانک ها با افزایش تقاضا قیمت را می برن بالا، این چه ربطی به جو سازی داره، اگر نرخ برابری یکسان هست کل ریال های ایران هم بیاد شما باید تبدیل به ارز کنی، اگر جلوگیری می کنی از خروج ارز، گرون کردنش جلوگیری می کنه از خروجش؟
      آقای عزیز، سیاست های گرون فروختن و ارزون خریدن ارز از مردم برای کاهش نقدینگی در صورتی جواب میده که نقدینگی تولید نشه دیگه، وقتی رشد اقتصادی اینقدر کمه که داره تولید میشه، پس اینم جواب نمیده، بده هم یک راهکار موقت هست، اونی که داره جو سازی می کنه خود شما هستی

    • م

      اره ارواح خالت چندماهه همینومیگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج