۸۳۳۸۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کوواچ: حالا تکلیف در مونیخ مشخص می‌شود

بعد از تساوی بدون گل لیورپول و بایرن مونیخ در بازی دیشب دو تیم در آنفیلد، نیکو کوواچ، سرمربی بایرن گفت از عملکرد دفاعی تیمش راضی است ولی از نتیجه نه می‌تواند راضی باشد و نه ناراحت.

ورزش سه: بعد از آنکه بایرن مونیخ و لیورپول دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در خانه لیورپول، به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند، نیکو کوواچ، سرمربی بایرن از عملکرد منظم تیمش در فاز دفاعی تمجید کرد اما گفت از کیفیت بازی تیمش و نتیجه بدست آمده نه می‌تواند راضی باشد و نه ناراحت.

بایرن در این بازی به ندرت توانست در خط دفاعی لیورپول خللی بوجود بیاورد و حتی یک شوت در چهارچوب دروازه لیورپولی‌ها شلیک نکرد ولی در سوی دیگر میدان هم لیورپول تنها توانست دو شوت به چهارچوب دروازه بایرن شلیک کند و در پایان بازی به نظر می‌رسید بایرن از نتیجه‌ بدست آمده در آنفیلد راضی‌تر است.

کوواچ در پایان بازی گفت:" بازی ما یک نیمه پر لیوان دارد و یک نیمه خالی. تا جایی که به خاطر دارم کمتر باشگاهی توانسته در آنفیلد با لیورپول بازی کند و گل نخورد. آنها تیم فوق‌العاده خوبی هستند. تیم من چه در فاز دفاعی و چه در دیگر زمانهای بازی، تراکم و فشردگی خود را در زمین خودی حفظ کرد و چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر ذهنی کیفیت بالایی نشان داد".

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" ما گل نزدیم ولی اجازه ندادیم دروازه‌مان باز شود. در بازی بعدی در خانه خودمان و جلوی ۷۵هزار تماشاچی هوادار به میدان می‌رویم. امروز می‌دانستیم که اگر گل بخوریم در بازی برگشت مجبوریم حتما پیروز شویم".

کوواچ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" در این سطح، تفاوتهای کوچک می‌توانند همه چیز را تغییر دهند. باید صبر کنیم و ببینیم در بازی برگشت چه پیش می‌آید. همینطور که گفتم ما در مقابل یک حریف فوق‌العاده که پارسال فینالیست رقابتها بوده عملکرد خیلی خوبی داشتیم و دلیلی وجود ندارد که از این تساوی احساس ناراحتی بکنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج