۸۳۳۸۷۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله تند و عجیب جرارد پیکه به رئال مادرید!

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، یک بار دیگر مصاحبه تندی علیه رئال مادرید انجام داد.

ورزش سه: تیم بسکتبال رئال مادرید این هفته ۹۳-۹۴ مغلوب بارسلونا شد و پایتخت نشینان اعتراض زیادی به داوری این دیدار داشتند اما جرارد پیکه اینگونه پاسخ کهکشانی ها را داده است. جرارد پیکه در دیدار مقابل لیون به هفتمین بازیکن تاریخ بارسلونا تبدیل شد که به رکورد ۱۰۰ بازی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن این تیم می‌رسد

جرارد پیکه گفت: "گله از سوی باشگاه رئال مادرید در فوتبال و بسکتبال رخ می دهد و خوب شد که آنها در رشته هایی چون هاکی و هندبال تیم ندارند وگرنه آنجا نیز شاهد نارضایتی رئال مادرید از داوری بودیم.

اما هنگامیکه در دیدار برابر اتلتیکومادرید داوری به سود آنهاست، دیگر خفه می شوند و شکایتی از داوری ندارند. در دیدار رفت کوپا نیز ابتدا اشتباهات داوری به سود رئال مادرید بود و در کل اگر داوران اشتباه نکنند، بارسلونا همیشه برنده خواهد شد. در نهایت همه این سر و صداها برای پوشش دادن اتفاقات معمول و قهرمانی های بارسلونا است و تلاش آنها برای از بین بردن تلاش بازیکنانی است که در مادرید موفق به فتح جام شده اند.

دیدار برگشت برابر لیون؟ من نگران نیستم زیرا در ترکیب بارسلونا بازیکنان با استعدادی وجود دارند و من اطمینان دارم این روند گل نزدن پایان خواهد یافت. اگر لوییس سوارز یک ویژگی داشته باشد آن قطعا زدن گل های فراوان است. در کل تیم ما روحیه خوبی دارد و گرچه که ما نمی توانیم گل بزنیم، اما بازی خوبی انجام دادیم و فرصت های زیادی روی دروازه لیون ایجاد شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ساکت میشی یا وحید امیری رو بگم بیاد

    • مهدی

      .نزدیکه یک قرنه که بارسا داره زیر ریال دست و پا میزنه,بازم بازیکناش و طرفداراش از رو نمیرن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالا‌5تادیگه‌درتون‌میذاریم‌بعدا‌میفهمی‌کی‌زیره‌کیه‌تازه‌انموقع‌سلطان‌مسی‌نبود‌

    • بدون نام

      عجب تو این مزخرفات نگی خواجه حافظ شيرازي بیاد بگه هه داوری تو بازی رفت به سود بارسا نبود به ضررش هم نبود بازی مقابل اتلتیکو گل اتلتیکو حرکت روی وينيسيوس خطا بود پس گل مردود بود .جالبه که حتی وقتی داوران وار از حق کشی عليه رئال انجام دادن فیلم هم هست و همه جا پخش شده .بغیر اینا این همه سال داوری به سود بارسا و به ضرر رئال بوده تو خفه بودی چرا حرف نزدی یا تو الکلاسيکو وقتی لوله پلاستیکی باید کارت زرد دوم می گرفت ولی داور فقط خطا اعلام کرد و باعث شد لوله پاس گل پیروزی تو اون بازی بده یا اصلا بازی حماسه آفرین کامبک مقابل پی اس جي که 6چهار پیروز شدن ولی نميدونم چرا داور بازی دوسال محروم شد !!!

      پاسخ ها

      • محسن

        شما در مورد تیم یک ایالت صحبت نمیکنید بلکه در مورد مادرید که تیم پادشاهیه اسپانیا هستش حرف میزنی طبیعیه داوریها به نفعش باشه حتی تو لیگ قهرمانان هم همیشه اینطور بوده بازی بایرن و اتلتیکو مثال بارز این امر

    • am

      تیمهای حکومتی همه کشورها مثل هم فکر میکنن همشون طلبکارند مثل تیم کیسه خودمون از همه بیشتر میگیره از همه بیشتر نق میزنه و مطالبه میکنه .

    • بدون نام

      تقصیره وزیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج