۸۳۴۸۴۷
۲۰ نظر
۵۰۰۱
۲۰ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش شجاع به شایعه دروغ بودن مصدومیتش

مدافع تیم پرسپولیس به شایعه نرفتنش به مسجدسلیمان به دلیل انتشار یک مصاحبه دروغین واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: روز گذشته و در جریان آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سفر به مسجدسلیمان، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس دچار مصدومیت شد و نتوانست همراه با سایر بازیکنان تمرین کند. این موضوع باعث شد تا با مشورت کادر پزشکی و مربیان، خلیل‌زاده به مسجدسلیمان نرود تا در روزی که سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت غایب است، دیگر مدافع مطمئن برانکو هم برای این بازی غایب باشد تا سرمربی پرسپولیس کار سختی برای چینش ترکیب دفاعی خود در بازی امروز داشته باشد.

این درحالی است که امروز برخی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رسانه‌ها مدعی شدند که خلیل‌زاده به دلیل انتشار یک مصاحبه جعلی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ او در فضای مجازی و به دلیل رخ ندادن اتفاقات ناگوار به مسجدسلیمان نرفته و موضوع مصدومیت صحت ندارد.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همین خصوص گفت: متاسفانه صبح امروز مطلبی در یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رسانه‌ها دیدم که واقعا خجالت‌آور است. مطرح کردن چنین مطالبی واقعا زشت است و مسئولان این رسانه باید به کارهایی که انجام می‌دهند، فکر کنند. عنوان کرده‌اند که من به خاطر انتشار یک مصاحبه جعلی به مسجدسلیمان نرفتم اما کدام عقل سلیمی می‌پذیرد در روزی که سید جلال حسینی کاپیتان خوب ما مصدوم شده، و جایش در تیم خالی است، من هم خودم را به مصدومیت بزنم و به مسجدسلیمان نروم؟ مگر پرسپولیس تیم کوچکی است که یک بازیکن پایش را بگیرد و به بهانه مصدومیت تیم را همراهی نکند؟

وی ادامه داد: همان زمان که این صحبت‌های جعلی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قول من در فضای مجازی منتشر شد، من این موضوع را قویاً تکذیب کردم و در چند مصاحبه گفتم که این حرف‌ها دروغ است و برای من نیست. حتی مردم فهیم و خوب مسجد سلیمان هم می‌دانند که این حرف‌ها برای من نبوده، اما برخی‌ها برای دیده شدن، دست به هر کاری می‌زنند و مطالب دروغین و صحبت‌های کذب از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قول من منتشر می‌کنند.

مدافع تیم پرسپولیس افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: پرسپولیس تیمی با میلیون‌ها هوادار و در این تیم شما نمی‌توانید پای خودتان را بگیرید و خودتان را به مصدومیت بزنید آن هم در حالی که مربی‌ بزرگی مثل برانکو بالای سر تیم است. من از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همین طریق برای هم‌تیمی‌ها و مربیانم در بازی امروز آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانند دست پر به تهران برگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شجاع زنده باشی و سلامت ، اونهایی که نمی تونند ببینن سلامتی و موفقیتت رو کور بشن

    • بدون نام

      اینقدرخووتومضحکه عالم نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که دلقک عالمی

    • شجاع کسننت

      لنگ را نمیدانم
      ولی تو موجود بسیار کثیفی هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه اسم باحالی داری خخخخخخخخ دمت گرم

      • بدون نام

        واقعا متأسفم انسان شریف هیچ وقت ناسزا نمیگه...وچطور این پیام ها چاپ میشه هم خدامیدونه

      • بدون نام

        بی شعور بی فرهنگ
        البته نیازی هم نیست من بگم تو بیشعوری.هرکی ببینه به مادر یک نفر توهین میکنی میفهمه شعور نداری

      • بدون نام

        خیلی باید بی شرم باشی که به مادر کسی توهین کنی
        حتی اگه ازش بدت بیاد

      • دونالد ترامپ

        خخخخ چجوری تایید شد

    • بدون نام

      میلیون ها هوادار؟؟ خخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زهرمار

    • بدون نام

      آفرین شغال سوتی زاده

    • بدون نام

      شغال جان خیلی منفوری

    • پرسپولیس کبیر

      اقای خلیل زاده پرسپولیس جای این کارها نیست.کاش به پرسپولیس نمیامدی تو یکی هستی مانند مسلمان فقط دنبال حاشیه هستیند

    • سعید

      حتما کیسه میلیون هوادار داره !!!!!!
      خخخخخخخخ
      خودتون نزنیم به نفهما . کیسه نصفه پرسپولیس هم طرفدار نداره

    • بی نام

      بدبخت ترسو مگه مجبوری حرف مفت بزنی که حالا بترسی بری مسجد سلیمان پر حرفی یعنی بی مغزی اوشگول

    • بی نام

      همه فهمیدن ترسیدی نرفتی.آخه وقتی الکی حرف مفت میزنی وجود داشته باش پاشو بیا عوضی

    • فرامرز زرین

      خودش مسخره کرده...ترسو

    • بدون نام

      شجاع سرت سلامت به کوری چشم همه حسودا زودتروباقدرت برگرد عشقی عشق یه گل هم به کیسه بزنی دیگه ماموریتتوبه خوبی انجام دادی داداش.کیسه کشاماست میخورن توبه جاییت برنخوره

    • بدون نام

      فاتحه فوتبالی رو که امثال شجاع براش شدن بازیکن و الگو رو باید خوند،همش کارش حاشیه وبی ادبیه،تمام سوتیهاش رو سید جلال پوشش میده،اره از ترسش بوده که نرفته چون سید جلال غایبه تو اون بازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج