۸۳۴۸۴۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

استیلی: تاج همه جوره از تیم امید حمایت می‌کند

مدیر تیم فوتبال امید، گفت:‌ اردوی آخرمان بسیار مهم است و ناچار هستیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید از تاریخ ۲ تا ۶ فروردین در مرحله اول انتخابی المپیک باید به مصاف ترکمنستان، عراق و یمن برود.

قرار است تیم فوتبال امید از تاریخ ۱۱ اسفند اردوی آماده‌سازی خود را آغاز کند که با توجه به هم‌زمانی این اردو با لیگ برتر این نگرانی وجود دارد که باشگاه‌ها اجازه حضور بازیکنان خود را ندهند.

حمید استیلی در مورد اردوی تیم امید و شرایط موجود صحبت‌های زیر را انجام داد:

گفته می‌شود در حال رایزنی برای برگزاری چند دیدار دوستانه هستید.

هنوز حریفان تدارکاتی ما مشخص نشده‌اند، اما مهدی تاج به کمیته بین‌الملل فدراسیون گوشزد کرده دو حریف تدارکاتی برای اردوی آخر ما پیدا کنند و رایزنی‌های لازم در این رابطه انجام شود. فدراسیون از طریق روابط بین‌الملل خود، خانم اسدی و همکارانشان در حال پیگیری این مسئله برای انتخاب دو حریف تدارکاتی است.

اردوی اول تا ۵ اسفند لغو شد و حالا باید منتظر اردوی بعدی باشیم.

ما با توجه به شرایط لیگ و صحبت‌هایی که انجام شد، اردوی اول تا پنجم اسفند را لغو کردیم تا با مسئولان و باشگاه‌ها‌ تعامل کنیم. نمی‌خواستیم‌ با این مشکل که از ۲۶ بازیکن ۱۰ نفر به اردو بیایند مواجه شویم، به همین خاطر کارمان را به اردوی ۱۱ اسفند موکول کردیم تا برنامه‌های تیم را با حضور تمامی نفرات دنبال کنیم.

مثل اینکه در مورد حضور بازیکنان در تمرینات جلسه‌ای با رئیس فدراسیون و مسئولان مربوطه داشتید.

بله، با هیأت رئیسه سازمان لیگ در حضور رئیس فدراسیون جلسه داشتیم و در مورد مشکلات تیم امید و برنامه‌هایی که تا به الان پشت سر گذاشتیم صحبت کردیم. در مورد برنامه‌های گذشته‌ تیم امید گزارشی ارائه دادم. در آنجا در مورد شرایط تیم امید صحبت کردم و مهمترین مسئله‌ای که بیان شد، موضوع عدم حضور بازیکنان در آخرین اردوی تیم امید بود.

با مسئولان کمیته انضباطی هم جلسه داشتیم تا در مورد اینکه چه اقداماتی برای حضور بازیکنان انجام دهیم صحبت کردیم. قرار بر این شد که همه با تیم امید همکاری کنند. ما اردویی ۲۰ روز قبل از مسابقات مرحله اول انتخابی درنظر گرفتیم چرا که نیاز به آماده‌سازی داریم. فقط حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بازیکنان ما در لیگ بازی می‌کنند و کار سختی برای آماده‌سازی بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی داریم. قرار بر این شد که باشگاه‌ها با تیم امید همکاری کنند و اگر بازیکنی دراختیار ما قرار نگرفت، محرومیت در نظر گرفته شود.

آیا قرار است قانون محرومیت بازیکنان اعمال شود؟

بله این قانون از قبل وجود داشت و یک اردو هم علی شجاعی بازیکن نساجی نتوانست تیمش را همراهی کند. ما مجبور هستیم این اقدام را انجام دهیم، چرا که کار بسیار سختی در پیش داریم. از باشگاه‌ها می‌خواهیم با تیم امید تعامل داشته باشند، چرا که در اینجا بحث‌مان ملی است.

ما کاری از دستمان برنمی‌آید و در این مدت تلاش کردیم تمامی اردوها را در فیفادی برگزار کنیم که باشگاه‌ها لطمه نخورند. اردوی آخرمان بسیار مهم است و ناچار هستیم از همه بازیکنان استفاده کنیم و حتی درخواست کردیم در صورت امکان، رقابت‌های لیگ را به تعویق بیندازند تا این اردو بدون مشکل برگزار شود که مهدی تاج هم این موضوع را اعلام کرده است.

با توجه به اینکه لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی تا 5 تیر ادامه دارد این امکان وجود دارد که لیگ هم دیرتر به پایان برسد.

بله، ما این پیشنهاد را دادیم به این خاطر که در تابستان و سال آینده برنامه و فشردگی خاصی وجود ندارد و اگر یک هفته یا دو هفته لیگ دیرتر تمام شود مشکلی به وجود نمی‌آید.

مثل اینکه مهدی تاج هم از برنامه تیم امید حمایت کرده و گفته در صورت نیاز لیگ را تعطیل کنند؟

بله، تاج محکم پشت برنامه‌های تیم ایستاده است. مهمترین رویداد پیش رو، رقابت های انتخابی المپیک است و او همه جوره از ما حمایت کرده تا برنامه‌های زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید پیش برود.

درخواست کردید دیدارهای تیم امید در ورزشگاه آزادی برگزار شود؟

بله این درخواست را دادیم تا مسابقات ما به ورزشگاه آزادی منتقل شود. وضعیت زمین دستگردی مشخص نیست و بازیکنان ما روی زمین فوتبال را به خوبی بازی می‌کنند.از تاج درخواست کردیم با مسعود سلطانی‌فر صحبت کند تا تیم امید بتواند در سه دیدار مرحله اول انتخابی در این ورزشگاه به میدان برود.

همچنین جلسه‌ای با رضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک داشتیم و درخواست کردیم به تیم امید کمک کنند تا بتوانیم اردوها و دیدارهای تدارکاتی خوبی پشت سر بگذاریم. بخشی از تیم امید مربوط به المپیک است و درخواست کردیم حمایت خوبی از ما داشته باشند.

آیا در اردوی پیش رو، مربی بدنساز هم می‌آید؟

بله، یک مربی بدنساز فوق‌العاده خوب که اهل کرواسی است انتخاب کردیم که با توجه به نیازهای تیم امید، او در اردوی بعدی حاضر می‌شود و امور مربوط به تمرینات را زیر نظر می‌گیرد.

محل اردوی بعدی مشخص شده است؟

بله، ما در آکادمی فوتبال اردویمان را برگزار می‌کنیم و زمین شماره یک در حال آماده‌سازی است تا بتوانیم تمریناتمان را آنجا انجام دهیم.

چرا در زمین شماره 2 آکادمی که شرایط خوبی دارد تمرین نمی‌کنید؟

و پیمانکار روی زمین کار می‌کند و اعلام کرده نباید تا پایان اسفند به دلیل مراقبت‌های ویژه روی چمن آن تمرین کرد. به همین خاطر در این اردو نمی‌توانیم استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش چرا دروغ کدام حمایت کدام بازی تدارکاتی کدام اردو از تو بعید است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای استیلی تو آدم خوبی هستی، ولی مربی خوبی نیستی، لطفا بخاطر تیم امید بخاطر آن جوانان که با بودنت آنها هم موفق نمیشه لطفا استعفا بده،

    • بدون نام

      پاچه خوار
      وظیفه ش هست

    • ایرانی

      اینو نگی چی بگی جناب ابن الوقت . همین که تو سرپرست تیم امیدی یعنی امیدی به المپیک نیست . وقتی بازیکن به اردو نمیاد یعنی ول معطلی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج