۸۳۴۹۲۴
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

ماجرای کتک کاری مادر باردار در ورامین

در حالیکه گفته می‌شد مادر بارداری به علت نارضایتی از نحوه عمل زایمان او با پزشک بیمارستان شهید مفتح ورامین درگیر شده و کتک خورده، رئیس بیمارستان ضمن شرح ماجرا، این موضوع را تکذیب و توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: در حالیکه گفته می‌شد مادر بارداری به علت نارضایتی از نحوه عمل زایمان او با پزشک بیمارستان شهید مفتح ورامین درگیر شده و کتک خورده، رئیس بیمارستان ضمن شرح ماجرا، این موضوع را تکذیب و توضیحاتی ارائه کرد.

هفته گذشته در فضای مجازی شایع شده بود که مادربارداری در حین زایمان در زایشگاه بیمارستان شهید مفتح کتک خورده است و در عین حال گزارش شده بود، کادر پزشکی بیمارستان در پی مراجعه دیر مادر باردار و احتمال خفه شدن نوزاد در شکم مادر، تصمیم گرفتند که به جای عمل طبیعی، سزارین انجام دهند تا جان مادر و نوزاد حفظ شود اما ظاهرا با مخالف مادر مواجه شده و در نهایت با پادرمیانی پدر کودک این موضوع ختم به خیر می‌شود و نوزاد به شیوه سزارین به دنیا آمده و مادر و فرزند هم اکنون در سلامت کامل هستند.

چوبان، رئیس بیمارستان شهید مفتح درباره شایعه آزار و اذیت مادر باردار هنگام زایمان که در زایشگاه بیمارستان شهید مفتح رخ داده، توضیح داد: در مورد زایمان زن بارداری که در هفته گذشته در سطح شهرستان حاشیه‌ساز شده، باید گفت که به دلیل اینکه زایمان به صورت طبیعی برای مادر باردار امکان پذیر نبود، پیشنهاد زایمان سزارین به مادر نوزاد داده شد که با مقاومت شدید مادر مواجه شد و بعد از مدتی تیم پزشکی بیمارستان، از پدر نوزاد کمک گرفت و در نهایت پروسه زایمان به صورت سزارین انجام شد؛ اگر این عمل به صورت سزارین انجام نمی شد هر دو جان می‌دادند.

رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین با تاکید بر اینکه اتفاق کتک کاری و ضربه زدن به مادر اصلاً حقیقت ندارد، خاطرنشان کرد: با شایع شدن موضوع کتک کاری مادر باردار در فضای مجازی، سریع تیم بیمارستان، این مسئله را پیگیری کرد و باید تاکید شود که از ورود تا خروج این خانواده، هیچ گونه بی احترامی و یا کتک‌کاری وجود نداشته است و این مسئله کاملا تکذیب می‌شود.

وی یادآور شد: ماهانه در زایشگاه بیمارستان شهید مفتح، بیش از ۱۵۰ مادر باردار پذیرش می شود و خوشبختانه در ۲ سال اخیر مرگ مادر و فرزند در بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: حال مادر باردار برای بیمارستان خیلی اهمیت دارد و اگر برای نوزاد و مادر خطر جانی وجود داشته باشد، تیم بزرگ پزشکی مداخله می‌کند.

چوبان تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد از مراجعه کنندگان ما به زایشگاه این بیمارستان، اتباع خارجی هستند که بیشتر مواقع جزء مادران پرخطر در زایمان بوده‌اند؛ از ابتدای سال ۹۷ تا هم اکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای همین مادران پرخطر هزینه شده و تخفیفات لازم به آنها داده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیش از ۵۰ درصد مراجعه کنندگان برای زایمان اتباع خارجی هستن؟؟؟؟ تو ورامین؟؟؟؟؟؟ یعنی وسط خاک مملکتمون غیر ایرانی داره بیشتر متولد میشه؟!!!!!!!!!!!
      دیگه هیچ اعتراضی ندارم فقط خداوندا اگه وجود داری هرچه زودتر مرگم رو برسون که آینده این مملکت ویران رو نبینم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هنوز در وجود خداوند تردید داری لطفا دعا نکن عذاب نازل میشه .

    • بدون نام

      ورامین نگین بگو افغانستان

      پاسخ ها

      • A 21

        کاملا موافقم
        هر وقت ورامین دست ایرانیها افتاد، بیت‌المقدس هم دست فلسطینیها می افته

    • بدون نام

      ورامین نگین بگو افغانستان

    • بدون نام

      فقط تکذیب

    • میلاد م

      چه خبره مسئولان دروغ میگن دکترا دروغ میگن همه سازمانها دروغ میگن چه خبره تو ایران. من خودم خانمم رو برده بودم برای زایمان بیمارستان خیلی باهاش بدرفتاری کردند مخصوصاً خانمهای کادر بیمارستان.پس خیر را تکذیب نکنید چرا همش تکذیب تکذیب تکذیب تکذیب تاکی تاکی

    • شاهین

      الان دقیقا وضعیت جوری شده لابلای اخبار میگردم فقط تکذیب شده ها رو میخونم چون فقط همونا دقیقا راست هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج