۸۳۹۳۹۹
۲۹ نظر
۵۰۰۱
۲۹ نظر
۵۰۰۱
پ

کوشش عجیب برای اتصال هدایتی به استقلال!

تلاش عجیبی صورت گرفته که به پرداختی‌های هدایتی به استقلالی‌ها اشاره دارد و آبی پوشان پایتخت را هم به لیست پرداختی‌های هدایتی اضافه کرده است.

ایران ورزشی: روزهای پرتنش و عجیب انتقال کاوه رضایی به استقلال را به یاد دارید؟ تا چند روز قبل از اینکه کاوه با استقلال قرارداد ببندد، همه کار او با پرسپولیس را تمام شده می‌دانستند. حتی می‌گفتند هدایتی به ترکاشوند ۸۰۰ میلیون تومان داده که هیچ مشکلی بابت جذب کاوه نباشد.

کاوه رضایی اما به یکباره به استقلال رفت و در همان روز توافقش با استقلالی‌ها ۴۰۰ میلیون تومان نقد از باشگاه دریافت کرد. این ماجرا را تا همین جا داشته باشید و حالا لیست‌هایی که درباره پرداختی‌های هدایتی منتشر شده را مرور کنید. در کمال تعجب در برخی از لیست‌ها نوشته شده که هدایتی ۸۰۰ میلیون تومان بابت انتقال کاوه رضایی به توفیقی پرداخت کرده است!

آیا هدایتی به عنوان اسپانسر پرسپولیس در آن زمان چنین کاری را کرده و مقدمات انتقال کاوه به تیم رقیب را فراهم کرده؟ اگر چنین بوده توفیقی مابقی مبلغ را چه کرده؟ در همین رابطه با پندار توفیقی و بهرام افشارزاده صحبت کرده‌ایم و در این گزارش واقعیت را از آن‌ها جویا شده‌ایم.

در بسیاری از لیست‌های منتشر شده درباره پرداختی‌های هدایتی به اهالی ورزش یک بند مبهم و عجیب به چشم می‌خورد. پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان به پندار توفیقی، معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال بابت خرید کاوه رضایی! آن هم در شرایطی که در همین لیست‌ها آمده که هدایتی به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس، چند روز قبل مبلغی معاول ۲۰۰ هزار یورو را به شخص ترکاشوند پرداخت کرده است.

هدایتی حتی در مصاحبه‌هایش اعتراف کرده که برای خرید کاوه رضایی ۸۰۰ میلیون تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخته بود که بعد از انتقال کاوه به استقلال دیگر این مبلغ را از پرسپولیسی‌ها نگرفته و ۸۰۰ میلیون تومان برای موارد دیگری هزینه شده است.

پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان به توفیقی اما در حالی در برخی لیست‌های مربوط به پرداخت‌های او به اهالی فوتبال منتشر شده که این موضوع از زوایای مختلفی می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد.

حسین هدایتی در آن زمان حامی مالی باشگاه پرسپولیس بوده و در کشمکشی که آن روزها بر سر جذب کاوه رضایی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درگرفته بود، چرا باید چند روز بعد از کمک به باشگاه پرسپولیس و جلسه با کاوه رضایی در دفترش، همان مبلغ را به پندار توفیقی می‌پرداخت و شرایط حضور کاوه در استقلال را فراهم می‌کرد؟

نکته مهم‌تر اینکه کاوه رضایی در جلسه‌ای که با پندار توفیقی در باشگاه استقلال داشت، ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقد دریافت کرده و سپس قراردادش را امضا کرده است. اگر بند منتشر شده در این لیست‌ها درست است و هدایتی ۸۰۰ میلیون به توفیقی پرداخته باشد، مابقی پول چه شده است؟

در جلسه‌ای که مدیران باشگاه استقلال بر سر مبلغ قرارداد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با کاوه رضایی به توافق می‌رسند. یک میلیارد اصل قرارداد بود و ۶۰۰ میلیون تومان هم بابت آپشن‌های مختلف به مبلغ اصلی اضافه می‌شد. در همان جلسه پندار توفیقی ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقد به کاوه رضایی می‌پردازد و دو هفته بعد ۲۰۰ میلیون تومان دیگر از طرف باشگاه استقلال به او پرداخت می‌شود.

حالا این سوال مطرح می‌شود که آیا براساس آنچه در برخی لیست‌ها درباره پرداختی‌های هدایتی منتشر شده، توفیقی آن ۴۰۰ میلیون تومان را از هدایتی گرفته بود و به کاوه پرداخت کرد؟

این ابهامات اما در گفت و گو با بهرام افشارزاده و پندار توفیقی که در زمان انتقال کاوه رضایی به عنوان مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال فعالیت می‌کردند، به طور شفاف توضیح داده می‌شود.

بهرام افشارزاده به طور قاطع هرگونه ارتباط باشگاه استقلال با حسین هدایتی در زمان مدیریتش را تکذیب می‌کند و درباره کمک مالی هدایتی به توفیقی برای جذب کاوه رضایی می‌گوید: «اصلاً اصلاً ما با هدایتی هیچ کاری نداشتیم. پول کاوه را هم اسپانسر باشگاه پرداخت. من پرداخت هر پولی از جانب حسین هدایتی به باشگاه استقلال را تکذیب می‌کنم.»

کوشش عجیب برای اتصال هدایتی به استقلال!

بین استقلال و پرسپولیس بر سر جذب کاوه رضایی جنگ بود و او در نهایت ترجیح داد به استقلال برود.

علاوه بر افشارزاده، توفیقی هم که در زمان عقد قرارداد کاوه رضایی به طور مستقیم با او مذاکره می کرد و در همان روز عقد قرارداد مبلغ 400 میلیون تومان نقد را به کاوه پرداخت کرده، بهتر می‌تواند درباره منبع پرداخت این پول توضیح بدهد. توفیقی در این رابطه می‌گوید: «در آن فصل نقل و انتقالات رقابت سنگینی برای جذب کاوه رضایی بین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بود. پول کاوه رضایی را آقای شیرازی به عنوان مدیرعامل شرکت امین سیمای کیش و اسپانسر باشگاه استقلال از محل قراردادش با موسسه مالی اعتباری کوثر پرداخت کرد و تمام مستندات پرداخت این مبلغ در باشگاه استقلال موجود است.»

توفیقی تأکید می‌‌کند: «هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که حسین هدایتی به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس در آن کشمکشی که بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر کاوه رضایی بود، به باشگاه استقلال کمک کند! اصلاً چرا باید چنین کاری را بکند. اگر چنین موضوعی در لیستی بیان شده، قطعاً به اشتباه بیان شده است.»

در واقع با توجه به گزارش‌هایی که منتشر شده، به نظر می‌‌رسد یک برداشت اشتباه از لیست اولیه، می‌تواند باعث درج نام توفیقی و باشگاه استقلال مقابل پرداختی 800 میلیون تومان بابت انتقال کاوه رضایی شده باشد و در واقع هدایتی این مبلغ را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است.

علاوه بر همه این‌ها بعد از اعلام این موضوع که باشگاه پرسپولیس باید مبالغی که از حسین هدایتی دریافت کرده را بازگرداند، تلاش عجیبی صورت گرفته که به پرداختی‌های هدایتی به استقلالی‌ها اشاره دارد و آبی پوشان پایتخت را هم به لیست پرداختی‌های هدایتی اضافه کرده است. این در حالی است که حداقل درباره بند مبهم و بحث برانگیز پرداختی هدایتی به توفیقی بابت انتقال کاوه رضایی، این موضوع از طرف مدیرعامل وقت و معاون ورزشی باشگاه در زمان انتقال کاوه به استقلال تکذیب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جاوید آقازاده

      لنگیادزدکثیفن خیال کردن استقلال هم مثل خودشونه که بخوان پای تیم مارو وسط بکشن شماروباکثافت کاریاتون تنهامیزایرم دزدا

      پاسخ ها

      • داود

        دیگه همه به تلاش مافیای لنگ و خبرناهاران پی برده اند.

    • omid

      بی خابی زده به سرت خودتم نفهمیدی چی گفتی

    • بدون نام

      هردو تیم حکومتی و مافیای فساد در حقیقت پشت هردو تیم مرکز هستند

    • دکتر نیک اقبال

      به امید خدا تیم حکومتی لنگ از صحنه روزگار محو میشود.

      پاسخ ها

      • صفا

        به یاری خدا نابودی کیسه دسته سه‌ای شیش در چهار نزدیکه
        چهار سال زیرخوابی پرسپولیس چقدر خواب کیسه کشا رو آشفته کرده همونطوری که سه دهه زیرش بودن

      • مهدی

        تیم دسته سومی زر زر نمی کنه

      • محمد

        انشاالله

    • بدون نام

      خدا نکنه ای کثیفکاریها به تیم ما نمیاد هدایتی مخصوصا لنگیایه...خواهشا ای ننگ کثیف رو به سرورتون نچسبانید تاج ازنسل پاکزادهایه اون تیم لنگه که سوگلیه وحکومتی دولته

      پاسخ ها

      • مهدی

        تاریخ ثابت کرده تیمی کثیفتر و لابی تر از کیسه و باندبازتر از شله زرد واحمقتر از ترتر وجود نداره

      • بدون نام

        مهدی بد داری میسوزی. کوتاه بیا تو این خشکسالی آب کجا بوده!!!

    • بدون نام

      دروغ بزرگی است که هدایتی درجنجال نقل وانتقالات به استقلال کمک کرده باشد۴۴۴۴

    • کامران

      همه می دانند این دزد کثیف پشت تیم حکومتی بوده وبس.

    • بدون نام

      نوشته تاج از نسل پاکزاده هاست
      بخدا خودشم این حرفو قبول نداره
      برو تاریخچه بخون بعد حرف بزن
      خود اسم تاج همه چیرو نشون میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول دهانت رو آب بزن بعد اسم تاج رو بیار!!!

      • بدون نام

        خب تاریخچه تاج چه مشکلی داره؟؟ی تیمسار بنیانگذار تاج بوده، کجای این مشکل داره؟؟کدوم سال با لطف داوران و وزارت ورزش تاج قهرمان شده؟؟خودت برو تاریخچه لنگ عبدو رو بخون

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      مافیای لنگ

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      آره اسم تاج همه چیو نشون میده تیم شاهه. اما شما تیم حکومتی و کثیف و دزد هستید. جعل و دزد و هدایتی و هزار کثافت کاری دیگه. لنگی واقعیتهارو ببین. ببین تواین چن ساله سره جعل طارمی و هدایتی و داوریها چیکار فوتبال ایران کردین. چطو روتونه حرف بزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گررررم

    • بدون نام

      همتون طرفداری کورکورانه میکنید واسه یه عده واقعا متوسطم

    • بدون نام

      تیم کیسه همیشه تو طول تاریخ منحوسش آغشته بن فساد بوده نمومه ش اعتراف مصطفوی به دادن ساعت رولکس به داورای بازی کیسه و نوف باخور تو آسیا تو برنامه تلویزیونی دربی هایی که سه هیچ به نفع کیسه کردن اعتراف واعظ آشتیانی به اینکه پاک ترین عنوان کیسن سومی زمان خودش بوده پنهون کردن دوپینگ مجیدی و جک تری دی و اخیرا روح الله باقری و اخیرا جعل قرارداد پاتوسی... این فقط بخش کوچیکی از فساد نهادینه شده تو تیم کیسه س

    • بدون نام

      سر دبیر بخش ورزشی برترینها یا طرفدار ترنر هست یا کیسه چرا چرت مینویسی منبع خبرت رو اعلام کن. تکلیف مسجد هایی که ساخته شد و مردم داخلش نماز میخونن چی؟چرا از اینها نمینویسی؟؟؟

    • بینام

      شما کیسه کشای پولکی همیشه دنبال پول مفت هستین ازهرمنبع وجایی هم باشه براتون مهم نیست بعدشم مثل حاشا میکنین

    • ZEDLONG

      کثافت و لجن لنگیا میخواهد مکتب پاک استقلال رو هم کثیف کند
      این برچسبها به استقلال نمی چسبد
      لنگیا خودتون دزدی و اختلاس کردید و باید پول های کارگران رو برگردونید

    • ZEDLONG

      تاریخ سراسر آبروریزی عروس آسیا در عرصه مدیریت
      اختلاس 1500 ملیارد توسط هدایتی
      جعل قرارداد توسط طاهری و طارمی
      کش رفتن هدایای ملی پوشان توسط پیروانی
      لابیگری برای قهرمانی توسط عابدینی و گرفتن آن از بهمن به اعتراف خودش
      بستن قرارداد شبانه با حسینی و امیری در اردوی تیم ملی
      پرونده های قتل محمدخانی، اسدی و کاویانپور
      پرونده های ضد اخلاقی میناوند، مهدوی کیا و شاهرودی

    • بدون نام

      شرکت امین سیمای کیش در اصل زیر نظر استیل اذین ایرانیان هستش وهردو شرکت مال حسین هدایتی بودن سخت نیست فهمیدنش مثل ماشین سازی وتراکتور سازی که مال اون دزده زنوزی هست

    • antilong

      یه پرانتز بزار، بنویس کوشش عجیب هرزنامه خبر ورزشی برای وصل کردن کاوه و استقلال به هدایتی

    • بدون نام

      اگربعدامشخص نشدکه هدایتی استقلالی بوده وبرای خراب کردن پرسپولیس این کارهاراکرده .این خط این هم نشان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرررت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج