۸۴۰۰۱
۱۸۱ نظر
۱۳۸۷۰
۱۸۱ نظر
۱۳۸۷۰
پ

سه ترفند زنانه برای جلب توجه مردان

شاید برایتان پیش آمده است تا عاشق مردی بشوید و دوست دارید بدانید آیا او نیز همین حس را به شما دارد؟ آیا دوست دارید در نظر او زیبا و مهربان جلوه کنید تا عاشقتان شود؟ اگر این طور است، باید روی مسایلی تمرکز کنید که مردها دوست دارند.

برترین ها: شاید برایتان پیش آمده است تا عاشق مردی بشوید که او را چند بار ملاقات کرده اید و دوست دارید بدانید آیا او نیز همین حس را به شما دارد؟ آیا دوست دارید در نظر او زیبا، جالب، باهوش و مهربان جلوه کنید تا عاشقتان شود؟ اگر این طور است، باید روی مسایلی تمرکز کنید که مردها بسیار دوست دارند.

عشق علاوه بر اینکه کاملا قلبی و احساسی است، دلیل منطقی نیز می طلبد. برای عاشق بودن علاوه بر خوب بودن، باید درک بالایی هم داشته باشید تا نیازهای معشوق را تشخیص دهید و در زمان مناسب به آنها رسیدگی کنید. عشق مراقبت می خواهد. اما هستند کارهای ساده ای که باعث ایجاد علاقه در دل طرف مقابل می شوند.

۱. هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت. از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و .... مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

سه ترفند زنانه برای جلب توجه مردان

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد. مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

۲. اگر هنوز با هم ازدواج نکرده اید، به او خیلی اختیار ندهید

بیشتر زنان وقتی وارد رابطه با مرد دلخواه خود می شوند، همه فکر و احساس خود را برای او سرمایه گذاری می کنند. همین باعث می شود تا هیچ گاه متوجه نشوند رابطه کنونی آنها در چه شرایطی قرار دارد و قرار است به کجا برسد. هر چه بیشتر در مورد رابطه خود با مردتان حرف بزنید، او را بیشتر از خود دور خواهید کرد.

اگر این طور به رابطه نگاه کنید، راحت تر می توانید برای انتخاب گزینه های مختلف ذهن خود را باز بگذارید. به جای اینکه مرد خود را تهدید کنید یا با او اتمام‌حجت کنید که حتما این رابطه را به سرانجام برساند وگرنه شما به خواستگارتان جواب مثبت می دهید، چشمان خود را باز کنید تا مردان دیگر را نیز ببینید.

ملاقات کردن با مردهای دیگر که طالب ازدواج با چشم هستند نه تنها بد نیست که برای آینده شما بهتر هم هست. می توانید از میان انسان های مختلف، فردی را انتخاب کنید که وافعا ارزشش را دارد. خود را به یک مرد و یک رابطه محدود نکنید تا او نیز اگر نخواست تعهدی را قبول کند، شما سرخورده شوید.

۳. برای او غذا درست نکنید، برایش کادو نخرید و هزینه رستوران و تفریحات را پرداخت نکنید

بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و ... را پرداخت می کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. اگر مرد از اینکه همیشه هزینه ها را او پرداخت می کند به شما شکایت کرد، به او بگویید برایتان مهم نیست او خرج های سنگین انجام دهد، شما فقط دوست دارید در کنار او باشید و می توان این با هم بودن را بدون هزینه پول هم انجام داد. به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و ... کارهای زیادی وجود دارند که با صرف کمترین هزینه می توان لحظه های شادی را رقم زد.

اما مراقب باشید برای مثلا پیک نیک رفتن شما غذایی درست نکنید. از بیرون یک خوراکی ساده و ارزان بگیرید و در کنار هم در پارک آن را میل کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر بی جهت به یک مرد هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده اید. این از حس های مردانه ای است که در وجود زنان است هست. این مساله برخلاف تصور شما اصلا برای یک مرد جالب نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر یه زن همه کارایی که تو این مقاله گفتید انجام بده، تنها حسی که به یه مرد میده اینکه افتاده تو یه رابطه یه طرفه که فقط اونه که مایه میذاره اما چیزی گیرش نمیاد. آخرشم که معلوم چی میشه!

      پاسخ ها

      • علیرضا

        مطمنم کسی که این مقاله رو نوشته ازدواج نکرده واین رو از خیالبافی خودش دراورده مرد اگه کم محلی ببینه به فکرر زن دوم میافته

      • اکبر

        زن باید یه کمی بی تفاوت باشه نه خیانت کنه باید بها بده به خودش نه خودشو کوچیک کنه در مقابل مرد

    • karbar

      fek kardi inja amrikas- pesara kheyyyli porotar az in harfan- rahat khoneh dokhtar miran - bad az ye moda ham eyne che gomo gor mishan- azashon hazinam ke nakhay dig badtar

    • محمد رضا

      اخر هم گوشی رو روت خاموش می کنند بی معرفت ها

    • بدون نام

      کلا اگه آدم باشیم همه چیز حله!

    • المیرا

      احتیاجی به این ترفند ها نیست توجه مردا همیشه جلبه

      پاسخ ها

      • عسل

        آره عزیزم اما این مطلب منظورش واسه اونی نیست که شما میگی واسه اینه که یه مرد واقعا شما رو بخواد و تا همیشه بهاتون بمونه

    • فاطمه

      اینها درست ولی از اونجا که مرد ایرانی بچه ننه هست اگر این کارا رو انجام ندیم قهر میکنه میره پیش مامان جونش !!!!

    • بدون نام

      قویا با مطلبتون موافقم. اندازه نگه دار که اندازه نکوست. هم لایق دشمن است و هم لایق دوست. افراط و تفریط همیشه باعث دردسر و آزار می شه. ما یه همساده داشتیم یادش بخیر همیشه می گفت 5 دفعه غذا رو بسوزون یه دفعه خوب درست کن. تجربه ثابت کرده مردا عاشق زنای پرتوقع و افاده ای هستن که فقط بلدن دستور بدن و ایراد بگیرن......

      پاسخ ها

      • علی

        کی میگه؟من بدم میاد

      • بدون نام

        زیاد عجله نکن.به موقعش می فهمی که هرچه طرف بگه همونه. بگو خب......

      • ....

        هه چه طرز تفکری!!!!!!!

      • بینام

        اگمرد واقعی باش

      • رضا

        افاده ایييي؟کاملا مخالفم

    • موزون

      بستگی به طرفش ؛ جنبه وشعور احساسیش (EQ)داره .اینجور آموزشها جز روابط ریاضی است و جز تخریب روابط وفاصله انداختن و انحراف ذهنی چیزی عاید دو طرف نمی شود در کل زندگی و زیستن؛ یک رابطه احساسی است

    • الهام

      تا چه اندازه میشه روی این حرفا ونوشته های شما حساب کرد اگر مرد گفت همسرم به من توجهی نداره وبه خونه وزندگیش نمیرسه چی واگر بخاطر کمبود محتبت به سمت دیگری کشیده شد چی ایا شما پاسخگو خواهید بود من نمیتونم این حرفای شمارو تایید کنم چون ممکنه به قیمت پاشیدن زندگی باشه یا اینکه بالعکس نبجه مثبت هم داشته باشه در حق واقع یک ریسکه اما دوستان خواهشمندم که مواظب باشید وروی این حرفا خیلی تکیه نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر بهت توجه نداره اشتباه نکن پس دوست نداره .

    • درسا

      برای نظر همگی تون احترام قائلم ولی نظر شخصی من یه چیز دیگه س/ من تمام کارائی که گفته شده انجام میدم اکثراوقات خونه مرتبه غذا خوشمزه و آماده و کادوی بی دلیل هم برا همسرم میگیرم و قربون صدقشم میرم و نتیجه آن توجه بیشتر همسرم و عشق روز افزون او بوده/ از این بابت هم خدا رو خیلی شکر میکنم

      پاسخ ها

      • علی

        انشااله که همیشه خوشبخت باشید

      • صادق

        آفرین بر شما درسا این کار درستیه که انجامش یه آینده ء خوب و موفق رو برای یه رابطه ء سالم می سازه ... نوع رابطه و سطح درک و شعور احساسی دو طرف در برداشت از مفهوم محبتهای بجا و به اندازه بسیار مهمه

      • بدون نام

        خوشبخت باشي عزيزم هميشه. شوهرت خوبه و جنبه شو داره. من اين كارا رو كردم نتيجه عكس گرفتم. افتاد دنبال يه زن ديگه

      • احسان

        خوش به حال همسرتان که چنین زن فهمیده و مهربانی داره.
        ان شاءالله که همیشه در کنار هم خوشبخت باشید

      • بدون نام

        دروود.خانوما یاد بگیرن.
        در کل باید با هر کس مثل خودش رفتار کرد اگه مردی بهتون توجه کنه ولی خانومش کمتر بهش توجه کنه مرد به سمت خانومایی میره که بهش اهمیت بدن

    • احمد

      سه ترفند مردانه برای جلب توجه زنان

      1-بی محلی پس از مدتی تحویل گرفتن.
      2-خریدن کادوی فراوان و منت گذاشتن بخاطر آنها.
      3-ظاهر سازی مثلا بگین خیلی دوسش دارین و براش میمیرین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینایی که گفتی در مورد خودت جواب داده یا عقده ای شده ای ؟؟!!

      • سلام

        چیه خانوما رو هم مثه خودت احمق فرض کردی؟
        نمیدونی در افتادن با یه خانوم همانا و ور افتادن هم همانا؟؟؟؟؟

    • Dante

      به جاي اينكه اصول و زندگي با محبت و گذشت رو آموزش بدين زمينه تخريب اونو با اين نوع آموزش ها فراهم مي كنين نتيجه اين كارهايي كه در بالا اشاره شد جز خيانت و طلاق عاطفي و در نهايت طلاق واقعي نيست متاسفم اين هم از رسانه داخلي!

    • حسن

      نویسنده محترم در ابتدای مطلبش تصریح کرده است که این توصیه ها برای قبل از ازدواج است ولی بعضی بینندگان دچار سوء تفاهم شده و مطالب ارزشمند وی را تخطئه نموده اند آری بعد از ازدواج فقط همدلی و تفاهم و عشق در خانواده کارائی دارد و لا غیر

      پاسخ ها

      • ممد

        یعنی میگی قبل ازدواج فیلم بازی کنه ؟
        چه بسا کسانی بوده اند قبل ازدواج محبت دادن و بعد ازدواج کلا برگشتن ..
        انسان بهتر خودش باشه .ترفند فقط توی بازی کارایی داره .نه توی زندگی زناشویی .
        بیخود آدرس غلط ندین به مردم !!

    • مهدی

      خوبی بیش از حد هر انسانی رو شاید دلزده کنه ، مرد و زن نداره اصلا !
      اگه دو نفر میخوان باهم باشن بهتره اول دوست باشن تا زن و شوهر اینطوری دیگه نگران این نیست که واسه پیک نیک غذا درست کنه چون اگه یه بار زنه درست کنه یه بارم مرده درست میکنه ، اصلا این مقاله جالبی نبود !

      پاسخ ها

      • SARA

        اره واقعآ . خوبی نکن تا بدی نبینی . تجربه به منم ثابت کرده

      • بدون نام

        عاشقتم

    • عارفه

      از این کارا نمیکنن یارو خاین در میاد وای ب حال اینک این توصیه هارو پیروی کنن...

    • زهره

      شما می گید این کارها و محبت های بیش از اندازه را نکنید، درست است، من موافقم. اما پسرهای امروزی همه این توقع رو دارند، تازه میگن اگه تو نکنی من هم این کارا رو نمیکنم. من که نامزدم همه این توقع ها رو داره.

    • زهره

      شما می گید این کارها و محبت های بیش از اندازه را نکنید، درست است، من موافقم. اما پسرهای امروزی همه این توقع رو دارند، تازه میگن اگه تو نکنی من هم این کارا رو نمیکنم. من که نامزدم همه این توقع ها رو داره.

    • زهره

      شما می گید این کارها و محبت های بیش از اندازه را نکنید، درست است، من موافقم. اما پسرهای امروزی همه این توقع رو دارند، تازه میگن اگه تو نکنی من هم این کارا رو نمیکنم. من که نامزدم همه این توقع ها رو داره.

    • مریم

      به نظر من، زن باید دوست داشتن خودشو با زیرکی به مرد نشون بده و هیچوقت نزاره مرد مطمئن شه که زن عاشقش شده ، من که خیلی موفق بودم با این روش،

      پاسخ ها

      • متین

        من با نظر مریم مخالفم . عشق دست انسان نیست بلکه بستگی به صمیمیت و وجود دو طرف داره ماها اگه بدونیم خداوند چرا موجودات رو جفت آفریده هرگز چیزی رو از نیمه ی خودمون پنهان نمیکنیم

      • بدون نام

        افرین مریم .صددر صد موافقم .مردها اگر بفهمند زنه عاشقش شده روز مرگ زن رسیده

    • بدون نام

      خود را به یک مرد و یک رابطه محدود نکنید تا او نیز اگر نخواست تعهدی را قبول کند، شما سرخورده شوید.



      این جمله رو باید طلا گرفت!!!داری عملا مردمو دعوت به چی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر جای کلمه مرد وزن عوض میشد باز هم بهت بر میخورد ؟!! راست گفته ...زنها باید حوزه انتخاب خودشون را بزرتر کنند تا شانس بیشتری برای یافتن مرد بهتر داشته باشند

      • بدون نام

        11:15
        همون یه دونه رو که بعد از 5 سال پیداش کردی سفت بچسب، وگرنه میره تا 5 سال دیگه و کار از کار میگذره...!! یه جوری میگه مردهای بهتر، انگار صف کشیدن جلو درب منزل!!ه

      • سما

        بنظرم این درمورد بعضی آدما که همیشه شکست عشقی میخورن حقیقته.چون شکست میخورن و زود وابسته میشن بهترین راه اینه توی چندتامرد یکیو انتخاب کنند اما درمورد کسی که یه عشق واقعی یا نامزد یاهمسرداره صدق نمیکنه وفقط باید یک نفرو چسپید.کلا مطلب خیلی خوبی بود اما نوع رابطه رو دسته بندی نکرده تامردم بهتر متوجه بشن

    • سما

      به نظر من اگه ادم عاشق باشه باید برا عشقش هر کاری بکنه

    • بدون نام

      به خدا دیوونه شدم مگه ادم چه قدر ظرفیت داره که هی مواظب باشه چه کار کنه خوبه چه کار کنه بده ...
      تو عاشق باش و خودت باش بقیش تقدیر عشق ماندگاری که اینقدر روش فوکوس کنی و خودت نباشی و این توصیه ها رو به کار ببری تا عشقت زده نشه ارزشی نداره .فقط یه توصیه دارم اگر عادی شدی برای عشقت بهش پیشنهاد یه سفر مجردی بده چه زن چه مرد وقتی بر میگرده هم روحیش عوض شده و هم خیلی بیشتر از قبل قدره بودنتو میدونه ..

    • بدون نام

      به نظر من نباید زیاد بیخیالش باشی نه زیاد به خیالش باشی

    • مهلا

      به نظر من همه مردا خوبن اگه گاهی هم بد میشن تقصیر. زناست شوهر من که اینطوریه,.........

      پاسخ ها

      • رضا

        همه مردها هم مثل همه خانوما انسان هستن و تفاوت بین محبت و کم توجهی رو خوب میفهمن.بااین ترفندها فقط زندگی رو به افول و خیانت میره.)از محبت خارها گل میشوند

    • بدون نام

      اگه بی توجه باشیم که میره سمت یکی دیگه

      پاسخ ها

      • Eli

        اگه مرد صرفا بخاطر توجه خانومش بند زندگیش پس بهتره که نباشه....

    • طباطبائی

      سلام به همه هموطنان عزیز منم با نظر درسا خانم موافقم خداوند همه شما عزیزان را حفظ کند انشاالله و در دنیا و آخرت خوشبخت باشیدو در بهشت همنشین اولياءالله باشید برای من و خانواده ام نیز دعا بفرمائید

    • نوید

      با این حرف ها کاملا موافقم هر چیزی که زیادی شیرین باشه دله ادمو میزنه البته دوستان توجه داشته باشن این حرف ها قبل ازدواجه. بعد ازدواج به خودتون ربط داره

      پاسخ ها

      • شکیلا

        ببخشید اینطوری میگما ولی اکثر پسرا جنبه ندارن وگرنه تو اگه فهمیدی طرف دوست داره و برات ارزش قائله چرا باید برعکس رفتار کنی...جنبه ندارن دیگه خدایی پسر خوب و عاشق کمیابه اصلا نیست

    • ناشناس

      من یه دخترم دیوانه وار یه نفرو دوس دارم از خودم خیلی بزرگتره ولی نمیدونم چیکار کنم تا اونم منو دوس داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهش بگو

      • بدون نام

        طبق نسخه ای که تابناک داده، محل سگ هم بهش نذار!!

      • Eliza

        دقیقا هرچی تو بری سمتش اون عقب تر میره پس بزار اون بیاد سمتت
        اگه رابطه طولانی

      • الیزا

        اگه تو پیش قدم شی شاید اول رابطت خوب پیش بره ولی امیدی به پایداریش نداشته باش بزار اونم یه کاری بکنه دیگه..

    • پریا

      سلام.بنظرمن باید تعادل برقرار باشه ولی بعدازازدواج زنها بیشتربه مردشون توجه میکنن وبیشتردوشتش دارن...

    • الهه

      سلام.من الان 7 ماهه بایکی دوستم وقصدمون ازدواجه.اوایل دوستیمون من زیادجدی نگرفته بودم وزیادم بهش ابرازاحساسات نمیکردم ولی انقدر رومن کارکردمن بهترشدم وبهش علاقه مندشدم خیلی بهم توجه میکردمنم ازاین فرصت استفاده میکردم.همش اصرارداشت که من هرشب بهش بگم مال اونم که ازجانبم مطمن باشه.جدیدا چندشب پشت هم بیش ازحدبهش توجه میکردم وکلمات عاشقانه میگفتم که بهم گفتم اگه اینجوری ادامه بدم بعداز ی مدت ازم دلزده میشه .گفت چون دوست دارم ومیخوام باهات ازدواج کنم بهت گفتم که بدونی گفت بعدامیفهمی چه لطفی درحقت کردم.یعنی فک کردخودموبهش چسبوندم.راستش من خیلی ناراحت شدم پیش خودم گفتم اگه واقعا منوبخوادنباید به خاطرابرازاحساس کردن ازمن زده شه.به نظرشمامن اشتباه فکرمیکنم؟من الان خیلی بهش وابسته وعلاقه مندم.اونم بعداز اینکه اون حرفاروبهم زد همچنان بهم ابراز احساسات میکنه ولی من ازاون موقع که بهم گفت دیگه حرفای عاشقانه نزدم.نمیدونم چیکارکنم.اینم بگم که بیشتر دوست داره من به خودم برسم تا اون وسراین مسعله بارهابحثمون شده!

      پاسخ ها

      • الیزا

        آفرین به این سیاستت نگران نباش مردا نمیتونم تو مسایل احساسی زیاد خوددار باشن به همین روند ادامه بده ولی تعادل حفظ کن به قول معروف با دست پس بزن با پا پیش بکش
        موفق باشی عزیزم

    • مینا

      پس اگه اینطوره مرد هم نبایدبه زن پول بده چون زن احساس پدرانه بهش پیدا میکنه محبت ووفاداری ویکرنگی باعث جلب توجه ومحبت میشه

    • آرزو

      شوهر من حرف خودشه به حرف من گوش نمیده اگه یه حرفی راجع به مامانش یا خواهرش یا زن داداشش بهش بگم حق رو به اونا میده در حالی که میدونه مقصر اونا هستن.مامانیه.مادر شوهرمم زیاد تو زندگیم دخالت میکنه اعصابم خورده.به نظرم اگه مادر شوهرم دخالت نمیکرد زندگیم بهتر میشد نظر شما چیه؟

      پاسخ ها

      • الیزا

        خونواده شوهر واسه شوهر خیلی عزیزن جای دلخوری هم نداره بنظر من اگه بخوای با سیاست رفتار کنی و بخوای نظر توهم اهمیت داشته باشه جای اینکه نسبت به خونواده همسر جلوی همسرت موضع نشون بدی خیلی هم با سیاست و زیرکانه ازشون خوب بگو هر چند که خودتت میدونی این حقیقت نیست ه

    • امیر

      ولی واقعا نمیدونم چرا اگه دخترا کم محلی کنن پسرا بیشتر خوششون میاد....
      من ک اینطوریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیر جان به روان شناس مراجعه کن! دختری که محل سگ بهت نمیذاره چرا باید آدم حسابش کنی؟!ه

      • علیرضا

        امیر تو از همون پسرهای هستی که دختر ندیدن
        بخدا قسم بجان خودم تا حالا محل دختری نذاشتم خودش با پای خودش اومد

    • زري

      دوستان عزيز اين مطالب بيشتر مربوط به مجردا مي باشد . من كاملا موافقم...

    • بدون نام

      خب معلومه که مرد باید پول بیرون رفتن رو حساب کنه اینو که همه میدونن حتی خود مردا............

    • صادق

      سلام متشکرم از نظرهاتون حیا وعفت ووفاداداری بهترین هدیه یک زن به مرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینطور بهترین هدیه مرد به زن!

      • بدون نام

        قدر ميدونن؟ نه والا. يه هرزه واسشون دلبري كنه بي خيال زن با حيا و با عفتشون ميشن

      • الیزا

        البته همیشه استثناهم دارین وای این تخصیص اکثرکه بی فایده هست

    • یاسمن

      من بااین نظرکه به اندازای که مرد بهت توجه میکنه توجه کنی خیلی خیلی موافقم

    • هدا

      من ميگم آدم بايد درک کنه همه چيزو، همه شرايطو، بعد مي دونه کي و کجا چطوري رفتار کنه.....

    • پریسا

      به نظر من تنها نتیجه ای که یک مرد از اینگونه رفتارکردنهای یک زن میگیره غرور٬ خودخواهی وعدم تعهد به اوست٬ با اینگونه رفتارها طولی نمیکشد که مرد خود را در کنار زن دیگری خواهید دید٬ همه چیز بایست منطقی وحساب شده باشه مردان زیادی هستند که به خاطر عدم اطمینان از اینکه همسرشان او را دوست دارد یا نه کاملا از او دل میکنند اگر جز ان دسته ادمهایی هستید که رفتارتان اینگونه است یا رفتارتان برای مردتان غیر قابل توجیه است و نمیتوانند بفهمند که ایا زن زندگیشان او را دوست دارد یا نه مطمئن باشید او را از دست خواهید داد خانم محترمی که نوشته ان من به گونه ای رفتار میکنم که شوهرم را در تردید قرار دهم و نتواند بفهمد که همسرش او را دوست دارد یا خیر برای خود معادله ای خواهد ساخت به این معنی که اگر فلان رفتار وفلان گفتار را نشان دهم محبتش جلب میشود به زودی از این رابطه دوطرفه خود را کنار خواهد کشید شاید این خانم با چنبن رفتاری به نتیجه رسیده باشد ولی ایا میداند که مردش هم به ان چیزی که میخواهد رسیده یا نه ٬ شما به نتیجه رسیدید ولی ایا از تمام زوایای پنهان زندگی مردتان با خبرید؟

      پاسخ ها

      • زهرا

        نه عزیزم این مطلب ماله مجرداس وقتیم که مجردی هررررچقدربی محلی کنی اشتباه خیلی ازدخترا همینجاس دیگه خودشونودراختیارشون قرارمیدن اونام میگن واااای من چقدرشاخم وانگ هرچیزی روبه دختره میزنن بایدحواسشون باشه هرچه بیشترقبل ازدواج نازکنی نازت بیشترخریدارداره وطرف خیلی علاقه مندمیشه باهات ازدواج کنه ولی بعدازدواج هرچه بهش محبت کنی کمه بهش برسی واینا خداهم خوشش میاد

    • بدون نام

      نامزدمن هرچه پدرم میگه سریع قهر میکن الان یک هفته رفته بی دلیل زنگ هم نمیزند منم زنگ نزدم ایا درسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه درست نیست
        یکی باید بزرگواری کنه... نه همیشه، چند بار پا پیش بذار ببین جنبه داره...

      • الیزا

        وای نکن الان که هنوز بهترین دوران ازدواجتون اینطوری باهات برخوردار داره وای به حال اینکه برین زیر یه سقف دیگه عادت می‌کنه به اینجور رفتار کردن اینم بدون خونواده همیشه در اولویت منظورم پدرو مادر

    • بدون نام

      اوحتی پدرم چیز بدی نگفتالان رفتهولی من از بلا تکلیفی وبی احساسی او خسته شدم می خواهم طلاق بگیرمهم بچه ننه است هم خسیس رفته بودیم سفر تمام پولی که پدرم داده بود خرج کرد اصلا از پول خودش خرج نکرداولین باری بود باهم جایی رفتیم همین رفتن سفرچون پدرم خبرنداشت مخالفت کرد شب رفته بود گریهداد وبیداداخه چجوری بااو ادامه بدم

    • بدون نام

      آره والا توجه زیاد بی توجهی میاره

    • مرضیه

      آدم واقعا نمیدونه با این مردا چجوری رفتار کنه ک راضی بشن ... مهربونی میکنی خوبی میکنی میشی مامان!! بی محلی میکنی سریع میرن سراغ یکی دیگه! واقعا موجودای اعصاب خورد کنی هستن این مردا ...

      پاسخ ها

      • آرنام

        خودتون باشین و اونجور دوست داریین رفتار کنین. ملاحظه ی طرف رو بکنین ولی خودتون رو عوض نکنین. اینجوری هم خیال خودتون راحته هم طرف مقابل.

    • Farhad

      همیشه با چنتا مرد رابطه داشته باشید که اگه یکشون ولتون کرد سر خورده نشین¡¡ مردای عزیزهم توجه کنن همیشه 4 - 5تا دم دست داشته باشید تا اگه یکیشون ردتون کرد شما هم سرخورده نشید!! اصلانم فکر نکنید خیانت حساب میشه!!
      تو رو قران شما واسه مردم نسخه نپیچین زندگیه طرفو به فنا میدید

      پاسخ ها

      • آرنام

        ایول ایول دمت گرم

    • بدون نام

      واقعاموافقم منم توجه بیش ازحدکردم احساساتش ازبین رفت الانم خیلی رنج میبرم

      پاسخ ها

      • آرنام

        آره بیشتر از توجه مرد بهش توجه نکنین رابطه رو آبکی میکنه ولی چیزایی هم که اینجا گفته از اون ور بوم میندازتتون. زیاده روی نکنین.

    • بدون نام

      قبول دارم

    • دریا

      خیلی کلی گویی شده

    • سلام

      مردها کلا توجهشون جلب هست شما بگین خانوما چیکار کنن که اقایون دست از سرشون بردارن

    • بدون نام

      من زندگیمومیکردم خوشبختم بودم یکی پیداشدگفت عاشقتم گفتم من نمیخامت شب وروزشدمجنون درگوشم گف عاشقتم قسم میخورم توروبه تمام ارزوهات میرسونموگف عاشقتم عاشقتم تاباورش کردم اینقدربرام اس عاشقانه حرف عاشقانه زدتاجذبم کردحالاکه من میخامش میگه نمیخامت!من واقعا دچارافسردگی شدم اگه منونمیخواست پس چرااینقدرهلاکم بود؟ازکم محلی هات دلموسردکردی میگم پس قبل بدست اوردن دلم میگفتی میگه اون موقع برام دست نیافتنی بودی بیشترحریص داشتن توداشتم چون پولداره فکرمیکنه هرچی بخوادبایدداشته باشه حالاکه منوبدست اورده دلشوزده منم بخاطر قصه ای که میخورم چشمم بشدت ورم کرده چشممودیده میگه ازت دلسردم ولی هنوزعاشق نگاه کردن به چشمای درشت وخوشکلتم...بنظرم اون فقط منوبازیچه هوس هاش کرده امشبم رفته خاستگاری یکی ازفامیلاش

      پاسخ ها

      • آرنام

        به وضوح با یک بی شعور بیکار مواجه شدین که میخواسته بازی کنه. قصد بدی نداشته فقط بیکار بوده. البته احساسات شما هم محترم. میگم طرف بی شعور بوده.

      • نسترن

        سلام دوست عزیز..منم عاشق ی بیشعور این شکلی شدم....زجری کشیدما در زندگیم.منم داشتم زندگیمو میکدم.وکیل و موفق بودم.رویای خارج رفتن داشتم.ک انقد مث مگس در گوشم وزوز کرد تا منم عقلمو باختم.این وز وز کردنهاش 1 سال طول کشید چون اصولا من دلمو سریع نمیبازم...تو این مدت هم هی از من نوع لباسش در جلسه خاستگاری. نحوه برخورد با پدرم..اینکه من چقئدر میخوامش و اصلا میخوامش یا نه هی حرف وحرف وحرف....و اخرش ک منم عالشق شدم...مث ی خوک دراومد گفت عه! ما ک راجب ازدواج خودمون حرف نزدیم.ما اردواج جوانهارو تحلیل کردیم..بله دوست من...خلاصه ش کنم...از شدت غصه خون گریه کردم.... ی شسب ی خودکشی فیک کردم ک نگرانم بشه وکارم ..
        ب بیمارستان افتاد.....اما الان 8 سال گذشته
        الان....هروقت یادم مسفته ک زنش نشدم هرجا باشم دستامو میبرم بالا و خدارو از ته ته دلم شکر میکنم...چون ی بیمار روان پریش ی سایکو بود ک فقط توجه ی دخترو میخاست.دختری ک سخت ب دست بیاد دلش.تا پیش دوستهاش پز بده بگه دیدید عاشق من شده؟؟؟ و اون ادم نابالغ ک ن از لحاظ صداقت و شادی بلکه از لحاظ نفهمی .و کم شعوری مث ی بچه صغیر بود...ی ازدواج ناموفق دشاته ک انتخاب مادرش بوده ومن خداروش کر میکنم فقط خدارا شکر میکنم و شکر میکنم ک گرفتار ان خانواده روانی و گدای پول شندم.هم پولدار بودن هم حریص پول بیشتر...اینه ک فقط ب خدا واگذار کن..خدا باهوشه و مهربونه و مصلحت مارو خعععلی بهتر امامید.ونه.. بمن اعتماد کن...کاری کرده بود ک من حتی رابطم با مادرم بهم خورده بو.د . و اگر مادرم با حرف زدنهای ما مخالفت میکرد من سر مادرم داد میکشیدم...اما الان شادتم و هزرلحظه از یاداور یاون شر .و بلایی که از سرم گذشته شادتر میشم...تو زندگیم و پول دراوردنم موفقترم.درحالیکه اون با کار من مشکل داش ومیخاس منو خانه نشین کند...عزیزم بعضی ازدواجها مایه بدبختی اند و خدا مارو حفظ میکنه از اونها

    • بدون نام

      منظور این مطلب اینه خودتونو دوس داشته باشین طرفتونم دوست داشته باشین ولی اونقدر وابسته نشین که بشه کل زندگیتون.مردا بدشون میاد .دوست دارن واست دغدغه داشته باشن.ربطی به قبل و بعد ازدواجم نداره.زن همیشه باید خودشو اولویت بزاره.الان همه ی مردای اینجا میگن نه .ولی خودشون عاشق همچین زنایی ان.

      پاسخ ها

      • آرنام

        آره تقریبا همینطوره ولی اگه زیاده روی کنین تاثیر منفی داره.

    • شششششش

      سلام
      اخه این چه چیزای هست که میذارین توی سایت به جای اینکه با هم خوب بودن رو یاد بدین میاین جبهه گرفتن رو یاد میدی مگه هر پنج انگشت یکیه عجبا بردارین این پست ها رو یکی میبینه همین کارو میکنه

    • آرنام

      مختون تاب برداشته. این فقط برای 10 درصد از مرداست. برای بقیه این حرکات فقط معنی افاده ای بودن رو داره.

    • فاطمه

      سلام من حدود دوسال یه پسری روخیلی دوست دارم نمیدونم باید چیکارکنم به من توجه کنه..موندم چیکارکنم ..کمکم میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طبق نسخه تابناک بهش محل نذار!ه

    • امير

      مطلب كاملا اشتباس مردها رو موجوداتي ب احساس معرفي كرده هر انساني در برابر محبت نرم و مهربان ميشود خيلي مطلبتون مسخرس

    • سعىد

      مرد اگر انسان باشه وبه اخلاقىات پاىبند در برابر اىن کارهاى همسرش نه تنها دلزده نمىشه بلکه عشقش به اون زن بىشتر مىشه اىن مطلب شما براى همه مردان صدق نمىکنه انسان باىد خىلى پست فطرت باشه که در برابر اىن محبتها از همسرش روىگردان بشه

      پاسخ ها

      • الیزا

        ببخشید من اصلا قصد جسارت ندارم به آقایون حاضر ولی الان کو مرد واقعی؟؟؟؟
        البته ازونطرفم خانومایی فداکار و از خودگذشته کمه ولی حداقلش
        ...بیشتر از آقایون
        خانوما بالذات و از لحاظ بیولوژیکی بدن موجودی لطیف و مهربان پس
        تانامهربونی نبینه نامهربونی و بدی نمیکنی
        درحالیکه آقایون ذاتا تنوع طلب البته این خصوصیت ذاتی و یه واقعیتی که خانوما باید آگاه و هوشیار باشنر

    • سلام

      نمیدونم چی بگم

    • بدون نام

      به من ثابت شده هر چقدر بی محل و سگ محل کنی این مردا رو بهتر جواب میگیری بخدا ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سگ خودتی بی عرضه

      • الیاس

        سگ هفت جد وابادته

    • ناشناس

      کاملا مخالففم اینکه آدم واسه همسرش واسه بهترین محبوبش بعدازخدا غذا حاظر کنه قربان صدقه بره هیچی ازارزش های یه زن کم نمیشه مهم اینکه طرف شناخت کافی ازت داره...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخرشم با خيانت و نامردي جوابتو ميده. مال ما كه اين طور بود خدا كنه مرد تو قدرتو بدونه

    • مینا جون

      مرد کیلو چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • علیرضا

        شوهر گیرت نیومده عزیزم یدونه اشتباهی از درتون رد بشه بهش میچسبی

    • ساناز

      چقدر وحشتناک ..واقعا این باید نبایدا اعصاب ادمو خورد میکنه ب نظر منم شعور دوطرف مهمه ..هیچکس کامل نیس ..مهم وفاداریه ..و توجه ب خواسته های همدیگه ..وگرن اگر ب دنبال کمبود ها باشیم ک هزار دلیل برایررفتن با کسی دیگر است

    • الی

      این مطلب برلی قبل از ازدواجه! جمله معروفی هست ک میگه مردها همیشه در طول تاریخ بی اعتنایی زنان را نسبت به خود ستوده اند.
      ب نظر من طوری با یک مرد برخورد نکنید ک فکر کنه تحت هر شرایطی و هر طوری ک بود فرقی نمیکنه در توجهتون. و در عین حال اگر دوسش دارید این رو مدام ب زبون نیارید. کمی مرموز باشید و همیشه اعتماد ب نفس داشته باشید طوری ک بدونه برای خودتون ارزش زیادی قایلید.

    • ناشناس

      به نظر من آدما خودشون باید تشخیص بدن که کی کجا چگونه با کی چه رفتار خاصی داشته باشند یه وقتی لازم بدونیم کی وقت محبت کردنه البته با شناختی که از طرفمون پیدا کردیم کی که نه نه نباید محبت کرد خودت باید تشخیص بدی جانم.

    • مریم

      من به هیچ مردی اعتماد ندارم
      اول میخوانت و دنبالتن بعد که بدستت میارن دلسرد میشن وقتی که از دستت میدن دوباره میخوانت
      کلا هرچی دست نیافتنی تر باشی براشون جذاب تری

    • فرزانه

      مردی که ب زنش توجه نکنه رو باید بهش خیانت کرد

    • بدون نام

      سلام دوستا
      من مدتی هست که یه مردو دوست دارم عاشقشم اما اون متحل هست و یه فرزند هم داره ولی من بدون او نمیتونم زندگی کنم خیلی دوسش دارم چند وقتی خیلی باهام به خوبی صحبت میکرد و یه جوری رفتار میکرد که منو به خودش زیادتر جذب کرد ولی یکی از نزدیکام در مورد من و اون تهمت بست خیلی تهمت بدی حالا هم باهام صحبت میکنه ولی اون رفتار و صحبت قبلی ش نمونده با وجودی که متحل است ولی نمیتونم ازش دل بکنم خیلی دوسش دارم همیشه تو فکرم هست نمیدونم چیکار کنم بهم کمک میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بايد تمومش كني . به همسرش فكر كن كه با وجود تو رفتار شوهره باهاش سرد شده اگه مذهبي هستي كه بايد بدوني حق الناس بزرگي گردنته و هم اين دنيا عاقبت به خير نميشي و هم اون دنيا بايد جواب بدي اگرم مذهبي نيستي و اين حرفا رو قبول نداري از ديد روانشناسانه بهت ميگم كه گند ميزني به آينده و زندگي خودت. همسر اين آقا بشي هميشه به هم بدبينين نشي هم كه با هركي ازدواج كني نمي توني بهش اعتماد كني. خلاصه دختر خوب يه خورده قوي باش و به خاطر اين چيزي كه اسمشو عشق گذاشتي كه از نظر من عشق نيست زندگي چهار نفرو (خودت، اون مرد، زن اون مرد و بچه اون مرد) نابود نكن

      • بدون نام

        به يه مشاور مراجعه كن. چشاتو ببند و به اين فكر كن كه دوست داشتي با تو هم همچين رفتاري بشه؟ به همجنس خودت رحم كن. چوب خدا صدا نداره

    • بدبخت

      الهی که نسل هرچی مرد بچه ننه و خواهر پرسته منقرض بشه بخصوص شوهر بنده که مطیع مادر و خواهرشه خاک برسرش امیدوارم بمیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسمت خوبه
        نشون میده واقعا مفلوکی

    • بدون نام

      من با توجه به تجربه تلخ خودم میگم که کاملا درست و معقولانست مطالب بالا و من اگر برمیگشتم به اوایل اشناییمون حتما همین روش و پیاده میکردم.

    • بدون نام

      نمیدونم این محقق بر چه اساس اینو نوشته ولی من بعنوان یک مرد با خوندن این مقاله حس خیلی بدی پیدا کردم و از نظر من کاملا برعکسه و اگه طرف مقابلم واقعا همچین رفتارای داشته باشه بعنوان دوست هم نمیتونم با اون باشم چه برسه بعنوان همسر!

    • شیدا

      من چند ما ه باپسری دوستم اوایل بیشتر وقتشو باهام میزاشت البته بیکار بود اونم؟قع الان ک سرکاره میگه نمیتونم اونقد باهات باشم میگه دوسم داره خاستگار واسم میاد میگه حق نداری شوهر کنی گیجم نمیدونم منو میخاد یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولین خواستگاری که خوب بود بله رو بگو تا بدونه وقتی یکی رو میخواد باید پا پیش بذاره نه اینکه تهدید کنه حق نداری فلان کار رو بکنی...

    • بدون نام

      سلام به همگی من با اون خانمی که گفتن خاک برسر هر چی مرد بچه ننست موافقم ای ولله.......

    • م

      من خودم زیاد توجه نمیکنم ب دوست پسرم و میبینم هرچقدر ک کمتر حرفای عاشقانه میزنم این بیشتر دلتنگم میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای مرده شور این جور عشقو ببرن

      • الیزا

        آفرین تو دختر عاقل و مدیری هستی

    • نرگس

      به نظر من ما ربات نیستیم ک بخوایم ربات وار محبت کنیم یا کم محلی و غیره.هرچیزی ب اندازش خوبه.در این مطلبم گفته شده ک توجه ب اندازش خوبه بیش از حدش دلسردی میاره.چون ب یکی زیاد بها بدی فکر میکنه خیلی از تو سرتر و رو دستت بلند میشه.شاید اولش خوب پیش بره ولی به مرور زمان گند میزنه ب زندگیت.بعدشم همه ی مردا یک جور نیستن ک یه جور باهاشون برخورد کرد.باید بگردی ببینی ک از درون چه چیزی کمبود داره و اگر پیداش کردی دیگه صد در صد میتونی عاشقش کنی.

    • مهسا

      ادمیزاد بنده محبته مرد و زن نداره.نه افراط نه تفریط .

    • بدون نام

      راست میگه کاملا درسته ولی نباید همیشه این جوری بود مردا دنبال زنایی هستن که به دست اوردنش سخته اون وقت اون زن رو رو سرشون نگه میدارن اما وای به حال روزی که یه زن ارزش زن بودنشو ندونه مرد اونو مثل یه چیزی میدونه که همیشه در دسترسه بیشتر روابط امروزی هم به همین خاطر به جایی نمیرسن چون زنها ناز ندارن تمام وقتشونو مختص مرداشون میکنن

    • دل شكسته

      من كدبانو ام نسبت به همسرم بسيار با محبتم ظاهرمم بد نيست زيبايي متوسطي دارم. كلا هم آروم و بسازم و اخلاق بدي ندارم. خب فكر مي كنين شوهرم حلوا حلوام كرده؟ نه خير جانم بهم خيانت كرده و ميكنه. دخترا اشتباه منو نكنين و واسه شوهرتون يه همسر كامل نباشين. از اول بزنين تو سرش كه فيلش ياد هندوستان نكنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنم اونایی که در مورد خودت گفتی توهم و خودشیفتگیت رو نشون میده... وگرنه اگه واقعا اونجوری بوده خیانت نمیدیدی

      • علیرضا

        مطمنم محلش نذاشتی که بهت خیانت کرده
        خود شیفته هم هستی

    • maryam

      کلا هر مدلی که باشی مرد نمی مونه و بعد یه مدت میره. آدم بهتره یاد بگیره چطور با خودش کنار بیاد تا احساس تنهایی نکنه وگرنه که آدما میان و میرن . اینا همش حرفه که چگونه تا ابد کنار هم باشیم و فلان...
      من با متعادل و انسان بودن موافقم و به این ترفندا زیاد توجه نمی کنم چون برای هر کسی جواب نمیده.

    • حسین

      خیلی جالبه دنیا و علم داره میگه تقسیم وظیفه کنید و به یک اندازه در کنار هم باشید ولی مطالب این مدلی بیشتر میخوان فاصله بندازن بین زن و مرد...فکر نمیکنم این حرف علمی بود بیشتر انگار تجربه تلخ بود ک به صورت توصیه درومده بود...

    • بدون نام

      چه محلشون بزاريد چه نزاريد خيانت رو ميكنن .پس هر جور خودتون راحت تريد رفتار كنيد خانم ها

    • نرگس

      سلام من ۳۴ ساله هستم و۱۵ ساله که ازدواج کردم.هرکسی که میخواهد ازدواج کند بنظرم باید مشاوره قبل ازدواج برود.واز چند نفر مشورت راهنمایی چه قبل چه بعد ازدواج بگیرد،ازدواج خودم خوبه،اما چوب سادگی و نپخته بودن خود را دارم میخورم ،مخصوصا بعدها،اوایل که همه چیز بر وفق مراد است،از همان اول که شوهرم در مشتم بود با سیاست شوهرم را جمع نکردم، مادر وخواهرش باسیاست و زرنگی سمت خودشان کشیدند مخصوصا الان که پدر شوهرم تازه فوت کرده مادرشوهر ... به بهانه تنهایی شوهر مرا انجا میکشد ومن یک زن جوان با دو بچه تنهاییم که اون پدرسوخته تنها نباشد واز خواسته های خودش نمیگذرد اما من بخاطر همان خامی که بالاگفتم ساده از خواست هایم می گذشتم حتی کم خرج میکردم تا پول در دست همسرم باشد قرض هایش را بدهد اما مادرش با اینکه حقوق داشت از پسرهایش می کشد،ویک نفر به من گفت تو که قانعی شوهرت قرضش را داد،واو مرا بیدار کرد دیدم هرچی دلم میسوزد بخاطر بدهکاری،مادرش ازش میکشد، تا همین چند سال پیش که مادرشوهر را نمی‌شناختم وقبول داشتم،وبرای پسرهایش دخترهای افتاب مهتاب ندیده وبابا پول دار یا ارث دار انتخاب میکند،یکی از سادگی هایم این بود که ازهماناوایل شوهرم تنها می رفت خونه ننه اش ومن کمتر میرفتم واین برایش عادی شده،والا ن که من بیدار شده ام شوهرم مرانمیبرد بخاطر اینکه بعدکارش راحت میرود وما بچه ها دست وپا گیرش هستیم اما برادر شوهر من اگر تنها برود زجر میکشد وجار ی من این راگفته،به این نکته ها که زیاده دقت کنید،مثل من چوب سادگی نخورید،چون مادر خودم هم با عروس کاری نداشت،مقوله تربیت بچه هم که میدانید چقدر سخت است این را وقتی بچه مدرسه رفت می فهمید نه الان که تو خونه داره بازی میکنه بچه را هم مثل شوهر همان بچگی باید رویش کار کرد،یک سر ،که به مدرسه ها بزنید متوجه میشویدوقتی با مادرها درد ودل کنید،مدام از خانمهای مسن باتجربه وغیره راهنمایی بگیرید،

    • نرگس

      حتی من ازش کاری نمیخواستم در منزل ،اما بعدها با وجود دوبچه کمک میخواستم که مرد من تنبل شده بود، چون از ابتدا نخواستم چون هم جوان تر بودم وهم بدون بچه خانه مرتب بود، این نمونه ها زیاد است،اما الان مادرش با نقشه و مریضی کار نمیکند و شوهر من هم غذا می‌پزد برایش هم خانه را تمیز میکند،نمیگم نکند اما برای من اگر حسش باشد انجام میدهد زمان هم میخورد،الان هم با شوهرم مسله ای ندارم ،مادرشوهر وخواهر شوهر چر ب زبانم او را رها نمیکنند وبخاطر نبودش زندگی من هم داره اسیب میبیند،شما هم اگر چیزی بلدید به من یاد دهید،متشکرم

    • میثم

      واقعا چرته. البته بعضی ها هم هستن که محبت سرشون نمیشه. ولی من خودم ب شخصه سر سوزن محبت رو یادم میمونه.

      پاسخ ها

      • شکیلا

        افرین واقعا....چه عجب یه نفر پیدا شد قدر شناس باشه

    • m

      سلام
      شاید رد بعضی موقع خوب باشد ولی در بعضی جاها از حد نباید بود ..من نامزدم ونامزد من اینیستاگرام دارد و من با این موضوع مخالفم بهم میگفت من فقط عکس فیماشو نگا میکنم اما روز به گوشیش نگا کردم دیدم با چند تا دختر دارد چت میکند بهش گفت اینا چیه گفت اینا پسرن میخوام ازشون شارژ بگیرم جوری میخواست حل کنه که یعنی من با دختر چت نمیکنم و...خواهرم پیشم بود گفت حالا میترسم انکار میکنه ایندفعه رو چشم پوشی کن من به حرف خواهرم گوش کردم و قبول کردم ...اما امروز با دیدم نصب کرده آخه بهم گفته بود دیگه نصب نمی کنه وقتی تو گوشیش دیدم که دست خودش بو بهش گفتم باز نصب کردی فهمیدم باز نصب کرده ولی نزاشت نگا کنم ببینم راست میگه که فقط برنامشه رود از اتاق خارج شد به یکی دیگر از اتاق ها رفت منم اعصابم خورد شده بود .وقتی رفتم اونجا پیشی بهش گفتم یعنی چی مگه نگفته بودی دیگه نصب نمیکنی بهم گفت نص نکردم گفتم نشون بده نشون داد ولی حزفش کرده بود فهمیدم داره دروغ میگه ترسیده منم دیگه هیچی نگفتم تو رو خدا کمکم کنین من اصلن دوس ندارم زندگیم بپاشه ولی تاغت این چیزا رو ندارم چی کار کنم که دیگر نرود ...

      پاسخ ها

      • اسیه خانوم

        تنها راهی که ب ذهنم میرسه اینه که تو هم اینستا نصب کن و برو جلوش و خودتو سرگرم گوشی کن البته نمایشی ها و بهش بفهمون که نصب کردی .

    • بدون نام

      من عاشق شدم عاشق یه نظامی بالا رتبه بخاطر موقعیت شغلی هم نمیتونه زیاد با من در ارتباط باشه لطفا راهنمایی یدین

    • fatemekeramti

      سلام دوستان بنظرم اگه به مرد محبت کنی خوبه اما مردی که جنبه داشته باشه نمیدونم چرا بیشتر مردها دقیقا مثل مقاله محبت میکنی سرد میشن ولی با یکم کم محلی همه چی حل میشه بنظرم همیشه کم محلی بهترین گزینه هست

    • faeze

      سلام به نظرم چه محبت کنی و چه نکنی سرد میشه زیاد فرقی نداره پس زیاد خودتونو خسته نکنین...

      پاسخ ها

      • علیرضا

        مواظب این اشخاص باشید این اشخاص شکست خوردن و دوست دارن حس شکس رو به همه انتقال بدن

    • ترنم

      اگر کسی شعور واحساس داشته باشه باید پرستیدش،چ زن،چ مرد،نداشت هم هرکاری کنی یا نکنی می‌ره اینام که گفتین کشکه

    • نسترن

      سلام دوستان ،منم سه ساله عاشق مردی شدم که اوایل به من میگفت مجرده ولی ی روز زنش بهم زنگ زد هنوزم دوسش دارم وباهمیم ولی محبت اون دیگه مثل قبلن نیست

      پاسخ ها

      • اسیه خانوم

        برات متاسفم که داری زندگی زناشویی اون اقا رو ب خطر میندازی حالا برام مهم نیست که اون ابراز علاقه کرده و غیره شما بعد از اینکه فهمیدی متاهلن باید بیخیالش میشدی ولی در کمال پررویی میگی هنوز دوسش دارم

      • بدون نام

        زن داره بازم دوس داری

    • Hana

      سلام ،ببخشید من الان شیش ماه که عاشق یه پسرم واوهم به نظرم همین طور رابطه یخیلی خوبی داریم یکبار باهم دعوا نکردیم ،حرمتامون حفظ شده،بهم عشق میورزیم .وبرای هم ارزش قایلیم ،درموقع ناراحتیام کنارمه وارومم میکنه ولی نمیدونم چی میشه خودش خیلی دوست داره وقتی من ابراز علاقه میکنم خب اکر اینحور باشه که میگین ومن ابراز نکنم خب اون فکر میکنه من دوسش ندارم وسرد میشه از رابطه

    • Shaki

      این که میگن محبت و توجه زیادی کنی به مرد سرد میشه و بدتر کم محلی میکنه کاملا درسته و من کاملا باهاش موافقم چون در حال حاضر خودم تو چنین وضعیتیم...خیلی گذشت کردم بارها و بارها بخشیدمش اما واقعا تصمیم گرفتم مثل خودش و یا حتی بدتر رفتار کنم...اوایل عالی بودیم هنوزم مثل سابق باهام حرف میزنه ولی خیلی کم وقت میزاره برام حالا هر بار به یه علتی...

    • م

      سلام کسی هس؟

    • نرگس

      راستش من یه دختر مغرور وبی نهایت به اطرافم بی توجه هستم که البته این بی توجهی به خاطر سربه هوابودنمه راسیتش من از یکی بی نهایت متنفربودم جوری کهه رجااسمش میومد جیم میزدم وهمیشه حضورمون تویجا واسه دیگران بدترین اتفاق بود چون محال بود هم دیگروببینیمو دادوهوار نکنیم اما یه اتفاق کل زندگیمو حتی افکارودیدگاهمو عوض کرده ازاون روزی اولین بوسه ی زندگیمو توسط همین شخص تجربه کردم همش توفکراینم که درمورد من چی فکرمیکنه دوست داره چجوری باشم واسه همین بدجور بهم ریختم اما یه مدته تصمیم گرفتم که اصلاًنبینمش ومتوجه شدم که اونم به حالت اولش برگشته ودیگه من براش مهم نیستم وخیلی خوشم اومدکه همه چی مثل قبل شده وکلاًبیخیال شدم وچون دختر خیلی شر وریسک پذیری هستم برام زیاد سخت نبود اما اشتباهم اینجابودکه با این دیوونه بازیام باعث جلب توجه میشدم وهمین باعث جذب پسرا میشد واینم باید بگم که درسته گاهی اوغات بی توجهی به افراد اونارو جذب میکنه ولی باید توجه داشت که برعکسشم صدق میکنه راستشوبخواین من همیشه اینو ازبابام میشنیدم که میگفت هرچیزی که به دست اوردنش سخت باشه خواهان بیشتری داره اما درهمین حال متوجه شدم کسی که بودونبودش برام مهم نبود دیوانه واردوسم داره وتصمیم گرفتم به پیشنهاد دوستیش پاسخ مثبت بدم وباید بگم هرموقع که ازش ناراحت میشدم سکوت میکرد تاعصبانیتم فروکش بکنه وهرموقع دعوامون میشد طرفی که میدونست مقصره معذرت خواهی میکردو هرموقع که بهش ابراز علاقه میکنم بی نهایت استقبال میکنه والان حدود سه ساله که ازدواج کردیموسلام صبحمونو جای حرفای عاشقانه پرکرده واینم بگم که من توی خونه گاهی اوقات کارنمیکنم وگاهی کارمیکنم اماهمیشه بعد ازاینکه ازسرکارمیرسه دوطرف واسه کارهای انجام داده ونداه بهم خسته نباشید میگیمو خیلی هم ازش راضیم بنابراین من به شدت مخالفم که بگن مردا بی احساسن این درست نیست مردا بیشتر از خانوما احساس دارن وباید بگم خانومی که میگه همسرم خیلی راحت ولم کرده ویا خیانت کرده باید دنبال اشکال رفتارش بگرده چون مردها هیچوقت ازچیزی که واسه به دست اوردنش سختی بکشه زده نمیشن مردها جوری افریده شدن که احساس حاکمیت نسبت به همسرشون دارن وگاهی خانوما بانشون دادن عکس این اونارو نسبت به خودشون خالی از احساس میکنن اماهمیشه هم نبایدفقط خودشونودرنظر بگیرن چون ندیدگرفتن خانوما توسط همسرشون خیلی دردناک تر ازقطع گردنه پس اگه هردوطرف واسه روحیات هم وقت بذارن همه چیزخوبه.خوشم میاد باهمین مطالب پنجا پنجاتون مردموبدبخت میکنین بد میاین میگین درصدطلاق رفته بالا ماشاالله رونیست که پشته.البته بی انصافی نکنم بعضیاش خوبه اما جامع وکامل نیس واسه همین خطای توجه زیادی روبه وجود میاره.

    • زهرا

      سلام من چند وقته که با کسی هستم ازش خیانت دیدم ولی چون دوسش دارم کاری نمیتونم بکنم

    • مژگان

      به نظر من طرف باید جنبه محبت زیادو داشته باشه زن و یا مرد هم فرقی نداره و این مقاله به صورت نسبی جواب میده نه به صورت مطلق،بعضی از خانمها و آقایون جنبه محبت زیادو ندارند در صورتی که بعضی ها با عشقو محبت زیاد بیشتر بهت نزدیک بشن

    • ف.م

      اونی که میگه محل هیچ دختری نذاشتم خودش با پای خودش اومد، کیه؟

    • علی

      خوبه

    • هانیه

      من خودم بیش از حد توجه و محبت میکنم و همیشه هم سرخورده میشم. متاسفانه نه تنها مردا همه ادما همینن..زیاد محبت کنی شک میکنن

    • ی جهنمی

      خدایش من تا بی محلی به شوهرم میکنم بیشتر میاد طرفم تحویلم میگیره و ازاین موضع خیلی ناراحت میشم چرا آخه خودم از این قضیه خوشم نمیاد توف به این دنیا دوس دارم هرچ مرد اینجوری هست با همین دستام خفه کنم

      پاسخ ها

      • رضا

        ما که شنیدیم زنا ناز میکنن تا بری سمتشون ناز بخری

    • سپیده

      سلام من یکی رو خیلی دوستدارم یعنی دیوانه وار یعنی وقتی یه روز اگه نبینمش عصبی میشم گیر میدم بیخودوبی جهت این دوستداشتن زیادی کلافم کرده نمیدونم چیکار کنم

    • بی نام

      مردا برعکس اسمشون نامردن

    • نازی

      محبت زیادی بعضی ها رو هار میکنه

    • مانیا

      واقعا درسته مطالب بالا من امتحان کردم

    • مانیا

      واقعا درسته مطالب بالا من امتحان کردم

    • اسیه خانوم

      سلام ب نظرم خانوما باید خودشون برای خودشون احترام بخرن با رفتارشون . با این مطالب هم موافقم این محبت محبتی که میکنید واسه بعد از ازدواجه و قبل ازدواج باید محتاط تر رفتار کرد

    • شیرین مظفری

      دوستان عزیز اگه کسی خراب و بد باشه هست. ذاتی هست. هر چه تلاش کنید افاقه نمی کنه . امیدوارم خانم ها. و آقایون خودشون سالم و خوب و متعهد باشن.

    • N

      اکثر مردا بی لیاقتن خوب باشی هوا برشون میداره

    • سین

      بستگی به رفتار خانم.ها داره. و.سنحش ظرفیت اون. آقایی که. همسرشون.ولی ثابت کردن.خود فرقی نداره.خان.یا آقا همیشه.نتیجه.عکس میده

    • ۰۰

      من خودم این موضوع رو تجربه کردم با یه نفر آشنا شدیم برای ازدواج اوایل من بهش علاقه نداشتم بعد کم کم علاقه مند شدم و بهش ابراز احساسات کردم تا این که خودش گفت بیا یه مدت با هم حرف نزنیم منم قبول کردم به یه هفته نکشید که برگشت التماسم کرد ولی من دیگه نتونستم بهش اعتماد کنم توی زمان مجردی باید همین کارایی که اینجا گفته رو انجام بدین زیادی ابراز احساسات کنین دلزده میشن میشن با اینکه دوسش داشتم ولی نتونستم با این رفتارش کنار بیام ردش کردم

    • فرشته

      بره بمیره هرچی مرد بی غیرت و بی شعوره

    • باران

      من خودم الان هفت ساله با یکی تو رابطه هستم.هر وقت بی توجهی کردم بیشتر اومد سمت من.به نظر من همون اندازه که محبت میده بهش محبت کن.همیشه هر چیزی زیادیش میزنه زیر دل

    • هستی

      به نظر من عشق یه چیز چرته

    • شایان

      دلنوشته های یک فمینیست منحرف

    • ساده

      توروخدا ب من کمک کنید اصا رو حرف نامزدم نمیتونم حرف بزنم با این حال بیشعور هنوزم قدرمو نمیدونه

    • سهیل

      ای بابامرداهمه بعدازازدواج دیگه مثل قبل زنشون رونمیخان چون هم درستش آوردن وهم زنشون حالاازخیلی لحاظ باباشون وابسته شده حالا دیگه به زنای دیگه میافتن انقدرخودتواذیت نکنید به همین سادگی

    • حسین

      انسان ،چه مرد وچه زن باید دنبال زندگی باشه تاعشق ، عشق یک هوس زود گذر است .عشق ظاهر است ،زندگی باطن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج