۸۴۱۶۳۸
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

ادامه اعتراضات الجزایر با وجود انصراف بوتفلیقه از انتخابات

مخالفان رئیس‌جمهور الجزایر با وجود انصراف عبدالعزیز بوتفلیقه از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز سه‌شنبه باز هم به خیابان‌ها آمدند و با سر دادن شعارهایی خواستار تغییرات سیاسی فوری شدند.

خبرگزاری فارس: اعتراضات مردم الجزایر یک روز پس از اعلام انصراف بوتفلیقه از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد و معترضان روز سه‌شنبه هم در مناطق مختلف این کشور دست به تظاهرات زدند.

بوتفلیقه که دیروز دوشنبه از نامزدی در انتخابات آینده انصراف داده بود، انتخابات ریاست جمهوری ماه آوریل را نیز به تعویق انداخت و همین مساله باعث ادامه تظاهرات مردم این کشور در روز سه‌شنبه شد.

رئیس جمهوری الجزایر گفت که انتخابات ریاست جمهوری پس از برگزاری «کنفرانس ملی» تا پایان سال ۲۰۱۹ با هدف اصلاح نظام سیاسی و قانون اساسی برگزار خواهد شد.

مردم الجزایر شب گذشته پس از اعلام انصراف رئیس جمهور ۸۲ ساله این کشور که به مدت ۲۰ سال قدرت را در دست دارد، به شادی و پایکوبی پرداختند. معترضان الجزایری هفته‌هاست که در واکنش به کاندیداتوری مجدد عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهوری این کشور به خیابان‌ها می‌آیند.

«الاخضر الابراهیمی» وزیر خارجه سابق الجزائر قرار است در یک نشست مطبوعاتی درباره «روند انتقالی جدید» که تعیین کننده آینده این کشور است، سخن بگوید.

الابراهیمی ریاست نشست آتی درباره آینده الجزایر را به عهده دارد و قرار است نمایندگانی از تظاهرکنندگان و شخصیت‌هایی که در جنگ استقلال الجزایر شرکت داشتند، در آن حضور داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      صدای خرد شدن استخوان مستبدان بگوش میرسه....

    • بدون نام

      دیگه خر شدن

    • آ زاد

      فقط ما ایرانیها هستیم که بامسئولین بالای سن بازنشستگی وکسانی که در مجلس های تصمیم گیری یا خواب هستند یا در حال چرت یا در راه دستشویی یا لابی ،در حال گذران عمر هستیم و زندگی نکبت بار خود را طی میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج