۸۴۳۲
۲ نظر
۵۰۲۱
۲ نظر
۵۰۲۱
پ

مشایی:نترسید سوئیچ هواپیما دست منه

مشایی تلاش زیادی می‌كند كه سوژه نشود؛ از امتناعش از نشستن در كنار احمدی‌نژاد و سایر مسئولان در سالن تشریفات پاویون فرودگاه هنگام سخنرانی رئیس جمهور قبل از ترك تهران بگیر ‌تا همراهی‌نكردن با احمدی‌نژاد و همراهانش در سوار شدن به هواپیما؛ اما بازهم سوژه می‌شود!

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور به همراه برخی وزرا و دولتمردان "یكشنبه" عازم "دوشنبه" شد، مراسم بدرقه وی از پاویون جمهوری با حاشیه‌هایی خواندنی همراه بود كه در ذیل از نظرتان می‌گذرد؛

* خبرنگاران، عكاسان و تصویربرداران خبری طبق روال اینگونه برنامه‌‌ها به دو طیف تقسیم بندی می‌شوند؛ اولین گروه شامل كسانی است كه همراه با آن مقام مسئول در سفر‌های این‌چنینی حضور دارند و اما گروه دیگر كه تنها برای بدرقه و البته شاید هم پوشش سخنان تشریحی مقام مسئول فقط به فرودگاه دعوت شده‌اند كه البته نگارنده این سطور نیز از گروه دوم به شمار می‌آید.

* گپ‌و‌گفت خانوادگی علیرضا احمدی‌نژاد پسر كوچك رئیس‌جمهور -كه به تازگی بنا بر اعلام برخی سایت‌های خبری با خانواده‌ای از تبار یكی از شهدای نامی وصلت كرده- در حاشیه بدرقه پدرش حاشیه‌ای می‌شود.

* صالحی و سعیدلو دو دولتمردی‌اند كه هر‌چند اندك اما صمیمانه وارد حلقه هر دو گروه از اهالی رسانه‌- كه پیشتر به آن اشاره شد- می‌شوند و به استماع نظرات آنان می‌نشینند.

* ولایتی، بداغی، نامجو، حسینی، بختیاری و الخ (الی آخر) هر كدام به صورت معمول و جداگانه برای بدرقه یا همراهی رئیس جمهور، وارد پاویون می‌شوند اما چگونگی و نحوه ورود ۴ دولتمرد جالب توجه است؛
آن زمان كه وزیر خارجه در صندلی كنار راننده جلوس می‌كند و پیاده‌شدن همزمان رئیس‌جمهور به همراه معاون اول و دستیار ارشد خود از صندلی‌ عقب یك ماشین!.

* مشایی تلاش زیادی می‌كند كه سوژه نشود؛ از امتناعش از نشستن در كنار احمدی‌نژاد و سایر مسئولان در سالن تشریفات پاویون فرودگاه هنگام سخنرانی رئیس جمهور قبل از ترك تهران بگیر ‌تا همراهی‌نكردن با احمدی‌نژاد و همراهانش در سوار شدن به هواپیما؛ اما بازهم سوژه می‌شود!

* همه مسافران سوار هواپیما شده‌اند و منتظرند كه رئیس دفتر رئیس جمهور هم به آنها بپیوندد. مدت انتظار وقتی كمی به درازا می‌كشد، همراهان با تعجب می‌پرسند كه "آقای مهندس! شما نمی‌خواهید سوار ‌شوید؟! هواپیما دارد می‌پرد"؛ مشایی هم با گفتن فقط یك جمله خیال همه را راحت می‌كند؛ "نترسید؛ سوئیچ هواپیما دست من است! تا من نروم، پرواز نمی‌كند!"

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مشایی:نترسید سوئیچ هواپیما دست منه



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای ول اقای مشایی

    • zohre

      2SAAT ASEMOOON RISMOON BAFTE KE HAMINO BEGI?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج