۸۵۹۰۲
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

نمایشگاه CES ۲۰۱۴ در قاب تصویر

در این مطلب عکس و توضیحات مختصری در مورد محصولات جالب نمایشگاه CES امسال را مشاهده می کنید.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر

برترین ها: در این مطلب عکس و توضیحات مختصری در مورد محصولات جالب نمایشگاه CES امسال را مشاهده می کنید.

1. فناوری های پوشیدنی یکی از بیشترین محصولات نمایشگاه CES امسال هستند. به طور مثال، اسکی‌بازها می توانند با عینک ها برف Liquid Images همه فعالیت های خود روی شیب های برفی را ثبت کنند. این عینک ها، دوربین 3 مگاپیکسل داخلی با لنز واید دارند و می توانند با کیفیت و رزولوشن بالا فیلم‌برداری نیز بکنند.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر

۲. Cassidy Lammers از لنوو در حال توضیح دادن قابلیت های کامپیوتر Table-Top این شرکت به نام Horizon ۲ است. این کامپیوتر یک صفحه نمایش ۲۷ اینچ (۶۸ سانتی‌متر) و ۱۰ پوینتی دارد که از هر ده انگشت دست پشتیبانی می کند. این دستگاه به خوبی با گوشی های هوشمند سازگاری پیدا می کند و برای بازی روی میز بسیار عالی است.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر

۳. تولیدکننده TREWGrip، امسال در نمایشگاه CES صفحه‌کلید rear-typing خود را معرفی کرده است که یک وسیله دستی است که بیشتر کلیدهای آن در پشت دستگاه قرار دارند. این به کاربر اجازه می دهد تا هنگام حرکت استفاده بسیار آسان تری از آنها داشته باشد.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر

۴. Casey Macioge، در این نمایشگاه هدبند شرکت RunPhones را به نمایش گذاشته است. این هدبند، هدفون قابل جابه جایی دارد و می توان هنگام تمرینات ورزشی شدید از آن استفاده کرد. این هدبند حاوی مواد جاذب رطوبت است و به دونده اجازه می دهد هنگام ورزش صداهای اطراف را نیز به خوبی بشنود.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر

۵. در این تصویر یکی از اعضای تیم PrioVR را مشاهده می کنید که در حال بازی است در حالی که ۱۷ حسگر را در سر و بدن خود پوشانده است. همه حسگرها، جاذبه‌سنج، ژیروسکوپ و شتاب‌سنج دارند تا حرکات بذن کاربر را برای شخصیت بازی ترجمه کنند تا او کاری را انجام دهد که کاربر انجام می دهد.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر

۶. کمپانی تولیدکننده دوچرخه به نام Schwinn برای دوچرخه سوارهایی که مسیر خود را گم می کنند دستگاه مسیریاب CycleNav طراحی کرده است که با اتصال به گوشی هوشمند و با استفاده از سه لامپ LED سبز، مسیر را به دوچرخه سوار نشان می دهد. از این دستگاه به عنوان چراغ دوچرخه نیز می توان استفاده کرد.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر

۷. برای عکاسی هوایی باید تجهیزات لازم را داشته باشید. یکی از آنها که در نمایشگاه امسال معرفی شده است، دوربین DJI Phantom ۲ Vision است. این دستگاه یک کوادکوپتر است که دوربین ۱۴ مگاپیکسل روی آن نصب است و قابلیت عکاسی و فیلم برداری با کیفت خوب دارد. این کوادکوپتر را باید با گوشی هوشمند کنترل کنید و می تواند ۲۵ دقیقه پرواز کند. این دستگاه جی‌پی‌اس داخلی نیز دارد تا اگر ناخواسته از محدوده کنترل خارج شد، بتواند به مسیر خود بازگردد.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر

۸. مانیتور و ردیاب فعالیت های کاربر به نام shine که توسط Misfit طراحی و تولید شده است از آلومینیومی ساخته شده است که در ساخت هواپیما استفاده می شود. این دستگاه لامپ هایی دارد که با فعالیت کاربر روشن می شود. این دستگاه قابلیت اندازه گیری کالری، قدم های کاربر، مسافتی که طی کرده و خواب او را دارد.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر

۹. گوشی موبایل G Flex مدعی است نخسیتن گوشی هوشمند خمیده دنیا است.این گوشی موبایل یک صفحه نمایش ۶ اینج P-OLED دارد که آن را در برابر خراشیدگی و ضربه های ناگهانی محافظت می کند.

نمایشگاه CES 2014 در قاب  تصویر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ramin

      G flex خیلی عالیه مخصوصا باتریش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج