۸۶۴۳۴
۱۱۹ نظر
۵۰۲۵
۱۱۹ نظر
۵۰۲۵
پ

زنان آرایش کرده تهران، طلبکار هم هستند

رئیس دیوان عالی کشور گفت: متاسفانه بی‌حجابی در تهران در حال رشد است، زنان و دختران آرایش کرده به راحتی در بازار تهران رفت و آمد می‌کنند و طلبکار هم هستند.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله احمد محسنی ‌گرکانی در نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن منطقه یک قوه قضائیه که به میزبانی اداره کل دادگستری استان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه بی‌حجابی در تهران در حال رشد است، زنان و دختران آرایش کرده به راحتی در بازار تهران رفت و آمد می‌کنند و طلبکار هم هستند.

وی تصریح کرد: بازاریان متدین تهران روزی به من گفتند در زمان طاغوت بازاریان اجازه نمی‌دادند زنان بدحجاب وارد بازار شوند، اگر به بازار می‌آمدند بازاری‌ها آنقدر آنها را مسخره می‌کردند که دیگر رویشان نمی‌شد در بازار رفت و آمد کنند، اما امروز زنان بدحجاب به راحتی رفت و آمد می‌کنند و طلبکار هم هستند.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به اهمیت قرآن گفت: نگاه کردن به قرآن و خواندن قرآن عبادت است، قرآن کتاب زندگی و عمل است که خواندن آن، فهم آیات و عمل به آن باید به صورت جدی در دستور کار خانواده‌ها قرار گیرد.

محسنی‌گرکانی بیان کرد: مسابقات قرآنی باید منجر به تحول در جامعه شود، مسابقات قرآن باید هدفمند باشد و زمینه اجرایی شدن دستورات قرآن را فراهم سازد.

وی برگزاری مسابقات قرآنی دستگاه قضایی را ابتکاری ارزشمند دانست و افزود: قرآن تمام گره‌های کور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه را باز می‌کند و عمل به آن در حل مشکلات صد درصد تاثیر دارد.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه در هر یک از مسابقات قرآن باید یکی از دستورات قرآن را اجرایی کرد، خاطر نشان ساخت: مسابقات قرآنی باید موجب شود دستورات بر زمین مانده قرآن اجرا شود و برگزار کنندگان این برنامه‌ها باید این مهم را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

محسنی‌گرکانی با اشاره به مهجوریت قرآن در زمان طاغوت گفت: در زمان طاغوت خواندن قرآن تنها مربوط به جلسات ختم و فاتحه بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی بسیار خوبی در سطح جامعه صورت می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه

      سلام وقتی که غیرت مرد های ما از بین میره نمیشه انتظار زیادی از زنی که ذاتش اینه که زیبایی هاشونمایش بده داشت وقتی دانسته و ندانسته پول حروم وارد زندگی میشه تعجبی نداره که مردونگی از بین بره هر چند زنی که اجازه میده پای ماهواره به خونه اش باز بشه هم بی غیرت تر از مرده!!!

      پاسخ ها

      • masi

        شما خودتو ناراحت نکن.اصلا منو شما که نمیدونیم ماهواره چی هست؟! راستی آسیه زن پاکدامنی بوده که شوهرش فرعون نفرین شده بود.میشناسیش؟!

      • بدون نام

        باشه
        تو راس میگی

      • طُرفه

        ماسی خانم، اصلاً زمان قدیم را با الان مقایسه نکن! زنان آرایش کرده و بدحجاب و طلبکار امروزی کجا، زنان با حجب و حیا و باتربیت قدیم کجا !؟!

    • حمیدرضا

      این جمله خیلی جالبه :
      " وی تصریح کرد: بازاریان متدین تهران روزی به من گفتند در زمان طاغوت بازاریان اجازه نمی‌دادند زنان بدحجاب وارد بازار شوند، اگر به بازار می‌آمدند بازاری‌ها آنقدر آنها را مسخره می‌کردند که دیگر رویشان نمی‌شد در بازار رفت و آمد کنند، اما امروز زنان بدحجاب به راحتی رفت و آمد می‌کنند و طلبکار هم هستند "

      بنده کاری به حجاب ندارم اما چیزی که مد نظرم هست اینه که بازاری ها اول حرام خواری ، کلاه گذاشتن سر مشتریان ، دروغ گویی ، دادن اجناس بنجل به مشتریان ،گران فروشی ، کم فروشی ، احتکار ، سوء استفاده از نبود نظارت و غیره ... رو کنار بذارن اونوقت به حجاب این و اون گیر بدن ،ماشالله بازاری ها خودشون کلکسیون انواع خلاف رو دارن انجام میدن حالا از تدین و حجاب حرف میزنن !!!!!!!!
      مجله سانسور نکن که دل خیلیها خون از بازاری جماعت

      پاسخ ها

      • س م ر ب

        موضوع بازری و کاسب و گدا نیست اصل موضوع رو دریاب به نظر شما اگه خانم بد حجاب وارد اتوبوس یا تاکسی بشه این اتفاق نمی افته ؟؟؟!!!!

      • بدون نام

        همین بازاری ها نود درصد درآمدشون از خرید خانومهاست.کلا بازاریها کاری غیر حرف زدن درباره آرایش خانمها ندارن...

      • بدون نام

        جالب اینه که الان همین بازاریهایی که اتفاقا رابطه خوبی با روحانیت دارن، جواب با حجاب هار و نمی دن و برعکس نسبت به بی حجابها، جالبتر اینه که هرچی دو زن دار و صیغه ای دار هست در همین قشر بازاری و ... هست.

      • حمیدرضا

        جناب " س م ر ب " بنده اصل موضوع رو توجه دارم بهش اما مثل اینکه شما نظر منو درست نخوندی
        بنده منظورم این بود کسی درباره حجاب این و اون و دین داری صحبت میکنه که حداقل خودش انسان با خدائی باشه ، از اون مواردی که اون بالا نام بردم(حرام خواری،احتکار،سوء استفاده و ...) چند درصد بازاری ها اون کارا رو انجام نمیدن ؟
        والا من تا بحال با هر بازاری رابطه داشتم کوچکترین ترسی از انجام این کارای زشت نداشتن
        پس منظور منو متوجه نشدی دوست عزیز
        بازاری جماعت توی لقمه ی حرام غرق شده اینو خودشونم خوب میدونن پس همچین آدمایی نباید درباره دین و حجاب دیگران حرف بزنن
        در ضمن جناب "س م ر ب" کدام بدتره ؟ بد حجابی یا سوء استفاده از نبود نظارت ؟
        کدام بدتره ؟ بد حجابی یا کم فروشی و گران فروشی و کلاه گذاشتن سر مشتری ؟
        شما خودتم خوب میدونی نصف آشفتگی بازار تقصیر همین جماعت بازاریه چون به شدت سوء استفاده گر هستن
        لپ کلام بنده اینه از صحبتهام : به نظر شما بازاری جماعت که خودش انواع خلاف رو مرتکب میشه میتونه درباره تدین و حجاب بقیه حرف بزنه ؟؟؟؟؟؟؟

      • اسما

        حمیدرضا تو داری با این حرفات به همه بازاریا تهمت میزنی.
        مهم نیست حرف حقو کی بگه کسی که با خداست یا نه.اگه این حرفو یه آخوند با خدا هم میزد برای اونم حرف درمیاوردین.حرف حق از زبان هرکی گفته بشه محترمه.گناهکار یا بیگناه فرقی نداره.

      • حمیدرضا

        اسما جان بنده تهمت نمیزنم اینها مشاهدات خودمه در دو سال حمالی کردن توی بازار در 17 سالگی
        من قصه و داستان نمیگم ، توی دو سال که اونجا بودم به ندرت آدم حلال خور دیدم بین بازاری ها
        حرف حق چیه ؟ شما اصلا متن این مطلبو خوندین ؟ حرف حق با تمسخر ؟
        " ... بازاری‌ها آنقدر آنها را مسخره می‌کردند که دیگر رویشان نمی‌شد در بازار رفت و آمد کنند ... "
        من بازم روی حرف خودم هستم از دین و دینداری صحبت کردن توسط بازاری های امروزی، چیزی شبیه جوکه

      • اسما

        حمید رضا خان بله خوندم 2-3بارم خوندم اما تمسخری ندیدم.حرف حقش اینه که زنان بدحجاب به راحتی در حال رفت امد هستند و طلبکارم هستن.اینکه بدحجابی زیاد شده حرف حقشه.درسته اون موقع ها مردم به اندازه الان نمیدونستن راه اشتباه رو انتخاب میکردن برای درست کردن این قضیه اما الان که باسوادیم باید راه درست رو انتخاب کنیم .
        در مورد تهمتم بازم میگم اگه حتی 1نفرم این کارایی که گفتی نکنه بازم بش تهمت زدیا...

      • حمیدرضا

        بازم سانسور کردی که نظرمو

      • zari

        والا مگه دیواری کوتاه تر از بانوان هم هست

    • بدون نام

      مشکل کشور ما فقط حجاب است؟؟؟؟؟؟
      رشوه گیری. اختلاس. اسلحه کشی. دروغگویی. تهمت. سواستفاده از بیت المال. تقسیم پول نفت بین عده ای خاص. تبعیض قانون بین مردم عادی و مسولان

      پاسخ ها

      • افسانه

        آی گفتی...

      • س م ر ب

        شما درست می فرمائین اما هر کدوم باید به وقتش اصلاح بشه این که بگیم این مشکل نیست اون یکی مشکله فقط خودمونو گول می زنیم

      • من

        نپیچون
        بحث درمورد حجاب هست هی شیفت نکنید به شکم
        امیرالمؤمنین علی (ع):
        دو چیز مردم را هلاک کرد
        ترس از فقر و طلب فخر

    • سپیر

      حاج آقا هر کسی در این دنیا حق و حقوقی داره و شما بخاطر خواسته خودت نمیتونی دیگران را مسخره و سرکوب کنی
      از شما یه همچین حرفهای بعیده

    • aliRW

      وقتی سر کلاس ما دختره رژ لب میزنه ، انگار داره میره مهمونی
      چه انتظاری میشه از بقیه داشت
      من که دیدمش خجالت کشیدم!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • غزل

        پیامبرمون میفرمایند " «النظرة سهمٌ من سهام إبليسَ مسمومة من تركها من خوف اللهِ جلَّ وعزَّ أثابه الله إيماناً يجد حلاوته في قلبه»" نگاه به نامحرم تيري از تيرهاي زهرآگين شيطان است، هركس از ترس خدا از آن بپرهيزد‘خداوند در پاداش ايماني به او مي دهد كه شيرينيش را در قلبش احساس كند. شما اگه به دستور پیامبرمون گوش کنی نمیبینیش و دیگه اینطور خجالت نمیکشی

      • من

        چشماتو ببند زیگزاگ بزن به درو دیوار برو
        شما از کجا میدونی از عمد دیده؟؟!!!!!>>>تهمت

      • رضا

        عزل خانم.تو هم یه حدیث یاد گرفتی همه جا میگی.پس چرا به آیه قرآن که به حجاب خانمها اشاره می کنه اشاره نمی کنی؟بعدشم والله اینجور خانمها کل مملکت رو گرفتن و هر سوراخی میریم هستن.چقدر چشمونو ببندیم.اگر اینجوریه دائما باید چشم بسته توی خیابون راه بریم و رانندگی کنیم

      • غزل

        در قرآن وقتی از حجاب زن صحبت میشه میگه به زنان مومن بگوید که اینطور باشند و هیچ جادستور جهاد در مقابل زن بدحجاب یا آزار و اذیت و تمسخرش داده نشده. زن بد حجاب همه جا هست آدم دید روشو میگردونه و اگر خیلی متاسف شد برای هدایتش دعا میکنه. اینکه این اقا یه خانم بد حجاب دیده و بعد نگاهش به سمت لبای خانم رفته و بعد خجالت هم کشیده تاسف آوره. مشکل این نگاهای جست وجوگره!

      • مینا

        غزل جان اولا شما از کجا میدونی به عمد دیده که اینجوری تهمت میزنی دوما کسیکه اینجوری میاد بیرون برا دیده شدن میاد دیگه نه؟

      • غزل

        نگاه آدم دست خودشه. وقتی دید کسی که وارد شد نامحرمه دیگه تو صورتش نگاه نمیندازه که رژ لبشو ببینه. اگر انقدر متدین هستید از بزرگان دین الگو بگیرید. کی پیامبر وارد جمعی شدند و گفتن یکی رو در حال گناه دیدم خجالت کشیدم!

    • مرتضی جعفری پور

      ببینید زنهای ایرانی نسبت به زنهای خارجی چی کم دارند که عقدشون را با انواع و اقسام ارایشهای انچنانی خالی میکنند

    • بنده خدا

      نكته ريزيو اشاره كردن خودشونم نفهميدن قران تو جلسه قران بود ولي واقعي بدون ريا بود بيحجاباشم جرات نميكردن برن بازار. اما حالا قران تو خونه ها كمرنگه اما بيحجابا جرات ميكنن برن بازار!
      خوابيم يا خودمونو زديم بخواب نميدونم

    • بدون نام

      حاج آقا مسخره کردن جز سنت رسول خدا نیست بهتره یه نگاه به درسایی که تو حوزه خوندی بندازی من نمیدونم این مطلبی که گذاشتین تازه تو جامعه نا امنی واسه نوامیسو داره یعنی هر کی بد حجاب بود مسخرش کنیم؟

      پاسخ ها

      • من

        کدوم حرفش تمسخره؟؟
        بترس از این که ایشون مسخره نکرده باشه و تو تهمت زده باشی(همه چی برعکس باشه!!)

      • سروش

        بابا مثل اینکه تو مطلب و نگرفتی
        اینو میگه :
        "وی تصریح کرد: بازاریان متدین تهران روزی به من گفتند در زمان طاغوت بازاریان اجازه نمی‌دادند زنان بدحجاب وارد بازار شوند، اگر به بازار می‌آمدند بازاری‌ها آنقدر آنها را مسخره می‌کردند که دیگر رویشان نمی‌شد در بازار رفت و آمد کنند، اما امروز زنان بدحجاب به راحتی رفت و آمد می‌کنند و طلبکار هم هستند."

      • اسما

        قابل توجه حمیدرضا که به حاج آقاشم گیر دادن؟!

    • یه مرد

      از بس که به این بی حیا ها رو دادید. تقصیر زن هاست که جامعه اینقدر بد شده، خدا این دسته زن ها را لعنت کنه. نه تنها خدا که همه مخلوقات اونها را لعنت کنند. بی غیرت ها

      پاسخ ها

      • غزل

        شما خون خودتو کثیف نکن برادر من. هر کسی رو تو قبر خودش میذارن. پیامبر اکرم فرمودند "«اَلنَّظَرُ سَهْمٌ مَسموُمٌ مِنْ سِهامِ اِبْلیسَ‌ فَمَنْ تَرَكَها خَوْفاً مِنَ اللهِ اَعطاهُ اللهُ ایماناً یَجِد حَلاوَتَهُ فی قَلْبِهِِ»" "نگاه تیر زهرآلودی از تیرهای شیطان است و هر كس آن را از ترس خدا ترك كند، خداوند چنان ایمانی به او عطا كند كه شیرینی اش را در دل خویش احساس كند."
        شما هم اگه به دستور پیامبرمون عمل کنی دیگه زنان بدحجاب انقدر اعصابتونو به هم نمیریزن. نشانه ایمان آرامش قلبیه. در کلامتون نشانی از ایمان نیست.

      • بدون نام

        شما جزو برادران القاعده هستی؟!

      • من

        خانم شما که خودت نصیحت پذیر نیستی چرا دیگرانو نصیحت میکنی؟؟؟؟!!!!انتظار داری اونا عمل کنن ولی تو نه؟؟!!!!!!

      • محسن

        مگه شما این خانم را از نزدیک دیدین ومیشناسین ؟؟؟؟یک نفر عالمتر و صالحتر از خودت دیدی برای اینکه از قافله ی چشمچرونا عقب نمونی شروع به تهمت زدن کردی؟؟بابادستخوش

      • محمد

        غزل خانم اینکه هرکسی رو تو قبر خودش میزارن درست نیست یامبر می فرمایند : دنیا مثل یک کشتی است اگر کسی قسمتی را که خودش نشسته است به این بهانه که جای خودش است سوراخ کند عاقبت تمام افراد کشتی غرق میشوند

      • من

        ی نگاه به کامنتای بالا بنداز تا بفهمی

      • غزل

        حدیثی که نقل کردید در مورد امر به معروف و نهی از منکره. نه نظر این اقا شباهتی به امر به معروف داره نه خبر بالا مبنی بر مسخره کردن زنان بد حجاب. امر به معروف و نهی از منکر شرایط و روش خاص خودشو داره. وقتی دم از اسلام میزنید به رفتار بزرگان دین مراجعه کنید و ببینید اونا چه میکردند. به بهانه ی مبارزه با کسی که داره کشتی رو سوراخ میکنه کل کشتیو تکه تکه نکنید. در کنار این حدیث ایاتی مثل لا اکراه فی الدین در سوره بقره و یا "ایه ولو شاء الله ما اشركوا و ما جعلناك عليهم حفيظا و ما انت عليهم بوكيل" در سوره انعام اومدن. مسلمون باید از عقلش اسفاده کنه و بفهمه در هر شرایط دستور دین چیه.

    • بدون نام

      حالا كجاشو ديديد اگه برخورد منطقى نباشه كه اين راه به تركستان است

    • مصی

      خدا تو قرآن در مورد ربا هم گفته و چیزهایه دیگه که همش رعایت میشه...! مثلاً ما بانکداری اسلامی داریم...! با بیت المال کار شخصی نمیکنیم...! بقیش هم که خب دیگه...

    • بدون نام

      رای مثبت 77 نماینده به تحریم‌های جدید ایران ( یا) زنان آرایش کرده تهران، طلبکار هم هستند
      کدام ارزش فکر کردن دارد؟

    • eli

      mibakhshid migham chetor khiyanat marda bezanashoon jorm nist valy arayesh gonahe. albate ghabol daram yekam bihejaby vaarayesh ghaliz hast. valy ma bayad farhangh sazy konim taze . nemishe hardokhtary ke arayesh dare ghonahkar donest . basteghy bekhanevadeh dare ke chetor farzandesho tarbiyat kone ba mahdodiyat hic moshkely hal nemishe balke badtar mishe

    • بدون نام

      فعلا شماها طلبكارتريد البته با اين اختلاسهاى ميلياردى كه ميكنيد داريد طلب هاتون رو وصول ميكنيد در ضمن من نميدونم چرا تمام دين اسلام براى اين حكومت فقط در حجاب خلاصه شده حق الناس و بيت المال هم كشكه ديگه!!!!

      پاسخ ها

      • حمیدرضا

        احسنت ++++++++++++++
        متاسفانه دین شده لباس ظاهری بعضیا برای پیشبرد اهداف

      • من

        نگید که این تهمت نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • اسما

        کاربر عزیز من با اینکه حکومت درسته یا غلط کاری ندارم.اگه اسم منو جاهای دیگه دیده باشی میدونی که نظرم درباره این حکومت چیه .اما درباره اسلام نظرمو میگم.حجاب ظرف و ظاهره و حق الناس باطن...به قول یکی که میگفت حجاب و ظاهر دین مث لوله خودکار میمونه و باطن و عمقش مثه جوهر....لوله خودکار اگه نباشه میتونی چیزی بنویسی؟؟درصورتی که همون لوله خیلی بی اهمیت جلوه میکنه و برای همه جوهره که مهمه

    • بدون نام

      اسلام فقط حجاب نيست شامل بيت المال هم ميشه يادتون نره !!!!!! در ضمن شامل سانسور نكردن نظرات بنده هاى خدا هم ميشه مسسسسسسلموناى بهشششششتى!!!!!!!

    • نسیم

      مادرم خدابیامرزهمیشه این مطلب را در خاطراتشان می فرمودند که در زمان طاغوت هروقت بازار می رفتند ازترس اسیدپاشی مجبور بودند که قبل از ورود به بازار چادری به سرکنند.اماالحمدلله بعداز انقلاب مشکلات این چنینی وجود ندارد

    • نسیم

      مادرم خدابیامرزهمیشه این مطلب را در خاطراتشان می فرمودند که در زمان طاغوت هروقت بازار می رفتند ازترس اسیدپاشی مجبور بودند که قبل از ورود به بازار چادری به سرکنند.اماالحمدلله بعداز انقلاب مشکلات این چنینی وجود ندارد

    • بدون نام

      بازاييهاى محترم اون موبايلهاى مزخرفشون رو خاموش كنند بعد غيرتى بشن .از طرف يك خانوم محجبه

    • بدون نام

      آقای مسئول محترم ! شماکه برنج سمی آلوده وارد کشور میکنید و به خورد
      مردم بزرگ ایران می دهید،یا بخششهای میلیاردی از جیب مردم میکنید، باعث آلوده گی هوا و فضای کشور عزیزمان شده اید خودرو بی کیفیت سرنشین کش با قیمت بسیاربالا تحویل مردم بیچاره می دهید!کدام یک جای بحث وبرسی دارد؟به خدا که مردم فقط و فقط تحمل میکنند .

    • رضا

      اختلاسهاي ميلياردي توسط افراد خاص انجام ميشه پس مشكلي نداره اما اما بي حجابي توسط مردم عادي است حتما" بايد برخورد شديد شود !!!!!!!!!!!

    • غزل

      خوبه که تو جلسات قرآنی از فکرمون هم استفاده کنیم و ببینیم این جملات عربی چی دارن به ما میگن. همون دوستان بازاری که افتخار میکنند که در راه اسلام جهاد کردند و زنان بدحجاب رو مسخره میکردند مگه نخوندن که " ويل لكل همزة لمزة" " واي به حال هر طعنه زن عيب جوي" . من که ندیدم توقرآن نوشته باشه وای به حال زنان بد حجاب.

    • غزل

      کاش در جلسات قرآنی به معنای این الفاظ عربی توجه کنیم و ببینیم خدا از ما چی خواسته. دوستان بازاری که به خود افتخار میکنندکه در راه خدا جهاد کردند و زنان بد حجاب رو مسخره میکردند ندیدند که خدا میفرماید " وَيْلٌ لِّكُلِّ هُمَزَةٍ لُّمَزَةٍ" " وای به حال هر طعنه زن عیب جوی ". من که ندیدم تو قران نوشته باشه وای به حال زنان بدحجاب

      پاسخ ها

      • احسان

        غزل جان ، شما برو کمی به معنی آیه ها توجه کن. منظور از این طعنه زننده، طعنه به عیبیه که توی فرد هست و اون فرد قادر به برطرف کردن اون نیست، مثل انواع معلولیتها یا لهجه افراد یا هزار تا چیز دیگه. در مورد حجاب هم تو سوره نور توضیحات کامل داده شده. شما دوست داری لخت تو خیابون بگردی و خودتو به نمایش بذاری، لطفا به قرآن کار نداشته باش.

      • غزل

        شما آیه رو تفسیر به رای نکن. در معنای عام گفته وای به حال مسخره کننده. کی پیامبر ما وقتی دید کسی گناهی انجام میده واسادند مسخرش کردند؟ کجای دین مسخره کردن از راههای امر به معروف و نهی از منکر معرفی شده؟ در سوره انعام آمده " ولو شاء الله ما اشركوا و ما جعلناك عليهم حفيظا و ما انت عليهم بوكيل" واگر خدا میخواست همه آنها ایمان می آوردند وما تو را نگهبان آنها قرار ندادیم و تو وکیل آنان نیستی. وقتی به پیامبر چنین دستوری داده شده ما جلو تر از پیامبریم ؟

      • غزل

        در ضمن جناب من لخت تو خیابون نگشتم. تهمت نزن! حجاب من مطابق چیزیه که در قران اومده! حرف من اینه که به نام دین حرفای غلط نزنید و رفتار نادرست نکنید! این عین اسلام ستیزیه! جوونای ما دیگه هیچ اعتقادی به اسلام ندارن چون دیدن مردمی که دم از اسلام میزنن رفتارشون انسانی نیست و متاسفانه به اصل دین شک کردن.

      • حمیدرضا

        من کاملا با غزل موافقم

      • احسان

        ولی از حرفهات اینجوری معلوم میشه که میگی حجاب تو قرآن نیومده، پس واجب نیست.

    • کاربر

      همه زنا الان یه مشت زردچوبه به خودشون می مالن میان بیرون آخه این چه آرایشیه،همه هم شکل همن.

      پاسخ ها

      • کاربر

        شما چرا چشم چرونی میکنی و همه رو دید میزنی؟الان هم فکر میکنی چه نظر بامزه ای دادی؟

      • مینا

        چچچچچچچچچچچچچشم به خاطر دل شما هم که شده میگیم آرایشا رو متفاوت ترش کنن؟!

    • سونیا

      باز چه گندی زدن که بند کردن به این چیزا؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخ
        ای ول

    • س م ر ب

      در پاسخ به نظر سمیه : فکر کنم کسانی که به نظر شما رای منفی دادن فقط به خاطر کلمه " ذات " زن مبنی بر خودنمایی باشه !!! در حالیکه فطرت و ذات اولیه همه موجودات و از جمله زن پاک و الهی هست . زنهای بزرگی بودن که این ذاتشون خرابشون که نکرده هیچ به عالی ترین درجات انسانی هم رسیدن چون فقط " خواستن " که اینجوری باشن

    • Malek

      اين بازاريها (اكثرشون ، نه همشون) من نمى دونم تووي بازار نشستند تا يك گربه يا يك مرغ كه ماده باشه رد بشه با اوون چشماى هرزشون اوونارو دنبال كنند چه برسه به يك زن كه رد بشه ، بابا اگر خيلى متدينى يا غيرت داري سرتو بنداز پايين اگر تو نگاه نكنى تحويل نگيرى اونم اوونجوري نمياد اقاى گرگانى والله خيلى منكرات ديگه هست كه انگار امثال شما اصلا نميبينند چرا؟ چون اوونا در خفا هستند

    • احسان

      اون خانومایی که جوری میان بیرون ، انگار که میخان برن عروسی، پس حقشونه که مورد تجاوز قرار بگیرن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دادا یه دکتر خودتو معرفی کن! حتما

      • بدون نام

        از این روزاست که عکستو بذارن واسه شناسائی! جرم : تجاوز به عنف ! نام : احسان !

      • خردادي

        !

      • احسان

        کاربر جان، دکتر و روانشناس و روانکاو مال آدماییه که فرق مجلس عروسی رو با خیابون نمیدونن. نکنه شما هم جزو اونایی؟

    • چشمه

      انواع و اقسام مشکلات مردم بیچاره ایران رو احاطه کرده که همه می دونن، دلخوشی هم برای کسی نمونده،‌ تفریح و سرگرمی هم که نمی شه به راحتی رفت سراغش، بنابراین باید چه کار کرد؟ من خودم اصلا آرایش دوست ندارم و در هیچ شرایطی آرایش نمی کنم ولی کسانی رو هم که آرایش می کنند نکوهش نمی کنم با دوستام که صحبت می کنم می گن وقتی آرایش می کنن حالشون بهتر می شه خب وقتی این کار باعث می شه احساس بهتری پیدا کنند خب برای چی باید برخورد بشه.

      پاسخ ها

      • احسان

        عزیز دلم، این آرامش شما باعث تحریک بقیه میشه. پس اگه مورد تجاوز قرار گرفتین، ناراحت نشین، باشه؟

      • ملينا

        احسان خجالت بكش . چقدر راحت واژه تجاوز رو از دهنت درمياري ! اينجا حرمت داره پس نذارهمه بفهمن چه كاره اي .

      • simaa

        یکی نیست جواب این احسان احمقو بده برترینها مثل اینکه از حرفاش خوشت میاد همه رو درج میکنی؟

    • علی

      هم باید نگاهها پاک باشه هم خانومها در آرایش افراط نکنن.اینطوری بهتره

    • بهار

      ای بابا
      میشه همه چی رو درست کرد فقط کافیه هرکسی به تنهایی خودش بخواد که درست بشه اونوقت دنیا گلستان میشه وهمه خطا واشتباه خودشونو گردن دیگری نمیندازن
      !!!
      هست دنیایی پس از این !!
      پی بهتر است هرکداممان درجهت بهبود دنیای آخرتمان تلاش کنیم ودیگران را بهانه گناه های خودمان نکنیم ....
      گناه کیست ؟؟؟خودمان
      غیرت مردها وقتی به حراج گذاشته شده ودرکامال لذت با همسرانشان درخیابان میگردندچه انتظاری میتوان داشت
      ای مرد جوان ایرانی بیا وخودت را اصلاح کن تا زن ایرانی هم نخواهد برای خودنمایی خودش وتو درچشم مردان هوس بازبی غیرت این رفتارها ر اداشته باشند .

    • حسن

      در این صفحه افرادی از مدیران و مسئولین غیر صادق و نا لایق گلایه کرده وسعی کرده اند با انحراف افکار موضوع گسترش بد حجابی را کوچک قلمداد نمایند در خصوص مدیران باید گفت که در بدنه مدیریتی کشور عناصر شایسته هم کم نیستند ولی علت خلا عناصر شایسته روشن است ما در جنگ 8 ساله عناصر متعهد و شایسته و گرگ زیادی داشتیم که کشتی نظام را در حال غرق شدن دیده و به نبردگاهها شتافتند و کشته شدند و در عوض عافیت طلبانی داشتیم که بعد از جنگ وارد بدنه مدیریتی شدند
      اما موضوع بد حجابی ما مردی در کشور داشتیم که چندین دهه وزیر فرهنگ بود و نسبت به گسترش بد حجابی بی تفاوت بود(مقابله با بد حجابی وظیفه وزارت فرهنگ است و نه نیروی انتظامی و باتوم) و همین مرد رئیس جمهور شد و در دولتش به گسترش بد حجابی چراغ سبز نشان داد و جالب اینجاست که ایشان مورد علاقه بسیاری از مردم قرار دارد فقط می توان گفت رمز سقوط این نظام در گسترش بد حجابی است مانند اندولوس اسلامی که به همین رمزسقوط کرد

    • Malek

      اقاى گرگانى منظورتون از اينكه طلبكارند چيه منظورتون اينه كه اگر به اين بنده خداها اگر متلك گفتند يا مسخره كردن يا تعرضى كردن اينها هيچى نگن صداشون در نياد شما كه ميگيد بايد مسخره كرد واقعا متاسفم براتون قران را بخوانيد كجاش گفته واى به حال بد حجابان ولي خيلى جاهاش گفته واى بحال مسخره كنندگان يا كسانى كه فكر ميكنند همه گناهكارندو خودشون معصوم!!!

    • سرهنگ آدامسى

      جناب آقا احسان كه ميكى اينجور زنا حقشونه مورد تجاوز قرار بگيرن!!!
      قبل از كامنت گذاشتن فكر كن
      انسانيت ما كجا رفته؟؟؟
      خيلى زشته كه بياين گناه بزرگى مثل تجاوز رو كه حكمش اعدامه توجيه كنيد
      پيشنهاد ميكنم كتاب استخوان هاى دوست داشتنى رو بخونيد كه از زبان دختريه كه مورد تجاوز قرار گرفته و به جاى حرفاى سطحى سعى كنيد درك كنيد
      كارى به اين بحث ندارم فقط از كامنت سطحى و احمقانه ى شما عصبانى شدم خواستم همونجا جواب بدم نشد

      پاسخ ها

      • احسان

        جناب آقای سرهنگ ، لطف کن جو گیر نشو و نظرای احمقانه نده. دقت کن که هیچ کس حق نداره جامعه رو به هر نحو آلوده کنه، چه از لحاظ فکری چه روحی چه فیزیکی. اون خانومی که خیابونو با مجلس عروسی اشتباه میگیره و با لباس پوشیدن و آرایشهای عجیب غریب فکر همه پسرا رو بسمت خودش میبره، داره به دیگران اجازه میده هر کاری خواستن باهاش بکنن. چیزی که عوض داره گله نداره.

      • بدون نام

        خودتون رو ناراحت نکن. احتمالا اقا احسان با این حرفش میخواست دلیل تجاوزهای خودش رو توجیه کنه!

    • علی اوغلو

      وقتی اقایان آمرین بمعروف وناهیان ازمنکر خودشان میگویند ظواهر اسلامرارعایت کنید معنی ای حرف اینست که باطن اسلام مدنظرنیست معلومه نصایح اینچنینی وضعیت آنچنانی را بدنبال خواهدداشت

    • masoud

      نه حاج اقا شما طلبکار باشید ,شما و گشت ارشادتان ماشاالله دیگر شما در کوچگترین مسائل زندگی مردم از پوشش و تلویزیون دخالت کرده اید

    • بابک

      آقا احسان بنظر من شما انسان خطرناکی برای جامعه هستید چون اینقدر ضعیف النفس هستی که حتی توانایی کنترل غرایز جنسی خودت را هم نداری، حتماً خودت را به یک روانشناس معرفی کن چون نیاز به یک روانکاوی روحی داری

      پاسخ ها

      • احسان

        بابک جان، شما که از روی شکمت نظر میدی، خوبه یه نگاه به دور و برت بندازی بعد حرف بزنی. غیر از اینه که از وقتی که زنا با لباسهای عجیب غریبو آرایشهای آنچنانی میان بیرون، آمار تجاوزها سر به فلک زده؟ چرا فکر نمیکنی که خود زنا هم باید رعایت کنن تا این آمار تجاوزها بیاد پایین؟ اون خانومی که خیابونو با مجلس عروسی اشتباه میگیره و با لباس پوشیدن و آرایشهای عجیب غریب فکر همه پسرا رو بسمت خودش میبره، داره به دیگران اجازه میده هر کاری خواستن باهاش بکنن. چیزی که عوض داره گله نداره. در ضمن اون کسی که خطرناکه، همین خانومایی هستن که ذکر شد و ایضا جنابعالی که داری از کار اشتباه اونا، بخاطر حال کردن خودت حمایت میکنی. شما بخاطر روحیه زنانه خودت میتونی به روانشناسهای متخصص در زمینه افراد دوجنسی مراجعه کنی.

    • بدون نام

      احسان تو يك احمق رواني هستي ! مشخصات دقيقتو بگو نزارم هيچ دختري بهت نزديك بشه وحشي متجاوز!

    • مجتبی

      زن بد حجاب=مرد بی غیرت

    • sima

      مجله فقط نظر من سانسوری بود؟واقعا که!

      پاسخ ها

      • سیما

        این مردک هر مزخرفی بگه درج میکنی ؟

      • احسان

        سیما جان، ناراحت نشو واقعیت تلخه.

    • مریم

      بازاریها برن سر مردم کلاه بذارن و از بازار آشفته استفاده کنن و بارشون رو ببندن ؛ مگه فضول زنها هستن چشمای کور شدشونو ببندن و به زنها نگاه نکنن ! اینکه این آقایون با هر چیزی غیرت مردونه اشون میجنبه !!!!!!!! مشکل خودشونه ؛ اونا مواظب زنهای خودشون باشن فضولی تو کار مردم نکنن ؛ البته مسخره کردن و مسخره بازی هم کار دلقکهاست و اینم از خصوصیات این جماعته

    • مریم

      دوستان لطفا جوابهای آقای احسان رو ندید چون برای هتاکی و حرف نامربوط زدن و رو کردن دست خودش و ماهیت سستش آماده است !!!!!!گناه داره جوون مردم ممکنه بخواد زن بگیره کسی بهش دختر نمیده میفهمن چقدر چشم چرونه!!!

    • یه نفر

      سایتتون یه سایت آشغاله که با اون اخبار و کامنت های انتخاب شده ای که زیر اونهاست، معلومه که توسط چه کسانی و با چه طرز فکر عقب مونده ای اداره میشه. این هم نظر و کامنت من در خصوص اخبار بچه گانه و مسخره شما نبود. در مورد سایت مسخره شما که به طرز گزینش شده ای همه چی رو منتشر می کنه بود. مطالبتون اصلا ارزش خوندن نداره و بدتر از مطالب بیخودتون، نظرات احمقانه زیر اونهاست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجبوري بياي تو سايت آشغال نظرات احمقانه بذاري ؟

      • کاربر

        افرين دمت گرم واقعا راست گفتي سايتشون اشغاله و بيشتر اينهايي که نظر ميدن از خودشون هستند

      • بدون نام

        اونوقت تو که سردسته احمقا هستی توی این سایت چه می کنی؟

    • Malek

      EHSAN اقا احسان خيلى دلت ميخواد يك متجاوز باشى مثل اينكه بهت پا نداده ، اقا احسان اخرش اعدامه ها بهت گفته باشيم بعدش گريه نكنى منو ببخشيد ببخشيد راه بندازى

      پاسخ ها

      • احسان

        ملک جان نمیدونم پسری یا دختر ، در هر حال امثال اینایی که با لباس خواب میان تو خیابون، بدرد همون تجاوز میخورن، ولی نه برای من. چون من برای خودم ارزش زیادی قائلم و حاضر نیستم حتی برای یک لحظه همچین کسایی رو تحمل کنم.

    • علیرضا

      بابا برا یه بارم که شده دس از سر این دخترا و زنای بیچاره بردارین. چرا کشورای اسلامی هی به جنس مؤنث گیر میدن؟ زنه بد حجابه باباشو دربیاریم (ایران)، زنه موبایل خریده سنگسارش کنیم (پاکستان)، زنا نباید رانندگی کنن (عربستان).

      پاسخ ها

      • احسان

        علیرضا جان، کشورهای دیگه رو نمیدونم. ولی تو ایران واقعیت اینه که زنا با وجود برخورداری از دو مدل حقوق اسلامی و اروپایی، هنوزم داعیه ظلم به زنا رو دارن ولی هیچکس نمیگه ظلم به مردا چی میشه. ایشالله شما ازدواج که کردی، میفهمی که چی میگم.

      • بدون نام

        احسان از روزي بترس كه زن يا دختر خودتم لنگه اين بي حجابا بشن اونوقت يكي مثل خودت راحت بهشون تجاوز كنه ! همون كاري كه خيلي خوشت مياد اااااااااا

      • سیما

        احسان لطف کن دهنتو ببند با این حرفا داری وسوسه تودل بیمار بعضیا ایجاد میکنی گناهش گردن توست.کسایی که مورد تجاوز قرار میگیرن در واقع مرده متحرک میشن شاید قبل از اون حتی فکرشو هم نمیکردن این بلا سرشون بیاد.دوست عزیز بد حجابی دلیلی بر بدکاره بودن نیست بعضیاشون فقط از روی خودنمایی به خودشون میرسن چرا تو کشوری مثل ترکیه که مسلمونن از این حرفا زده نمیشه همه محدودیتها واسه ماست؟میدونی چرا چون ماها بلد نیستیم به حریم همدیگه احترام بزاریم و احساس واعتقادات همدیگه ر و محترم بشمریم ما زنان ایرانی لایق بهترینهاییم بالاترین امنیت وآرامشو باید داشته باشیم ولی همش باید مواظب ایمان سست مردای بیمار دل باشیم آخه چرا؟؟؟؟؟

      • احسان

        کاربر جان، اگه یه روز زن من اینجوری لباس بپوشه، با یه لگد میفرستم خونه باباش. اگه هم دخترم باشه و انجوری بپوشه، دیگه خونه راش نمیدم. این از این. در ضمن من از این کار خوشم نمیاد و عمرا به همچین زنایی نزدیک بشم. زنایی که دوزار ارزش ندارنو دارن جامعه رو به گند میکشن.

      • احسان

        سیما جان، من اگه دهنمو ببندم مشکل امثال شما که با لباس خواب میان بیرون حل میشه؟ چرا فکر نمیکنی از وقتی که شما اینجوری لباس میپوشین، آمار تجاوزها سر به فلک زده؟ چرا شما هم رعایت نمیکنین؟ همش مردا چشماشونو ببندن، پس شما چی؟ در ضمن ، مرده متحرک یا زنده متحرک، این زن همونیه که زندگی هزاران نفرو با لباس پوشیدنش داغون کرده، این عاقبت عمل خودشه. در ضمن شما از گناه صحبت نکن که خندم میگیره، شما که صبح تا شب باعث گناه پسرایین. در ضمن تو کشوری مثل ترکیه، زناشون مثل شما عقده ای نیستن که عقده تمام نداشته هاشونو از مردا بخانو آویزون مردا باشن، واسه همین، دو نفر با هم هستن، هر وقت دیدن نمیتونن زندگی کنن، جدا میشن. حالا شما دهنتو ببند بذار یه کم مغزت هم کار کنه.

      • سیما

        احسان از اینکه انقدر بی وجدانی تعجب میکنم از اینکه انقدر هتاکی حیرت میکنم تو سرزمین من ایران مردان احترام خاصی برای خانمها قایلن چون همه رو همچون خواهراشون میدونن تو قطعن یه مرد آریایی وایرانی اصیل نیستی حتی آقایونی که خواننده این سایتن مطمئنا از این طرز گفتار تو ناراحتن .چه میشود گفت امثال تو کم نیستن کسی که از مردانگی فقط مرد بودن میداند وبس در ضمن من تو رو واگذار کردم به خدای احد وواحد چرا که من محجبه هستم و مطمئنم کسی تو ایران با لباس خواب تو خیابون نمیاد مگه اینکه مثل تو بیمار باشه

      • غزل

        سیما جان ازتون خواهش میکنم با آقای احسان بحث نکنید که حتی شان هم کلامی هم ندارن. شیوه صحیح برخورد با ایشون در آیه 63 سوره فرقان ذکر شده.
        وَعِبَادُ الرَّحْمَٰنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا

      • کاربر

        سیمای عزیزم .کاملا مشخصه که این احسان بسیار سرخورده و عقده ای تشریف داره .بسیار پهن مغزه .شعور ذاتیه و چون این احمق شعور نداره بحث باهاش بی نتیجه است همون طور که به خر نمی شه خوندن و نوشتن یاد داد . باهاش بحث نکن عزیز دلم .اصلا ارزش جواب دادن هم نداره .به نظرم این احسان همون کورشه که با اسم احسان میاد نظر میده .چون سفاهت همون کورش در نوشته های احسان وجود داره

      • احسان

        کاربرجان، میبینم که اینجا باز پارتی بازی کردیو نظرتو گذاشتی. اگه این حرفها رو من میزدم عمرا چاپ میکردی. ببین ضعفو تو نوشته هات کاملا میبینم. این القابی هم که گفتی شایسته خودتو خانواده محترمته. هر کجا دیدی که کسی جوابتو با فحش داد دوتا چیزو بفهم، یکی اینکه شخصیت خود طرف در حد همون فحشاست دوم اینکه طرف کم آورده. حالا سانسور کن.

      • احسان

        قابل توجه خانم غزل، هر چقدر دلت میخاد آیه بیار، ولی قانون طبیعتو نمیتونی عوض کنی. یکی از قوانین طبیعت اینه" اگه با پوشش تحریک کننده بیای بیرون، آسیب میبینی" . در ضمن فکر نکن کم آوردم، به لطف و مرحمت سانسورچی سایته که جوابای منو نمیبینی.

      • احسان

        قابل توجه سیما، همین که میگی کسی با لباس خواب نمیاد بیرون، یعنی تو خونت نشستی بیرون نمیای، نمونه اش همین ساپورت پوشها. کسی با شما که محجبه هستی کاری نداره، مگه اینکه خودت به خودت شک داشته باشی. در ضمن برای بار هزارم میگم، من به امثال این آدما حتی نزدیک هم نمیشم، چون برای خودم ارزش زیادی قائلم. در ضمن در جامعه بسیاری از زنا رو میبینی که از زن بودن فقط آرایش کردنو بلدن. و اما بیمار کسیه که منظور منو نمیفهمه.

      • کاربر

        بی خرد نادون نظرات از طرف مجله انتخاب میشه .همون کسی که نظر من رو درج میکنه نظر تو رو هم درج میکنه سعی کن این رو بفهمی.چند سالته می شینی پای کامپیوتر خاله؟اول مشقات رو بنویس کوچولو

      • احسان

        آره نصفه عقل ، کاملا مشخصه که انتخابها سلیقه ای نیست و نظرات انتخاب میشن. در ضمن ضعیفه عزیز، مشق و تکلیف من اینه که به تو شعور یاد بدم، ولی میدونم تلاشم بی فایده است، فقط من دلم برای اون بچه ای میسوزه که امثال تو ناقص العقل میخان اونو تربیت کنن.

    • غزل

      آقای احسان لطف کنید و شما از اسلام دفاع نکنید! با به کار بردن الفاظ رکیک ومعرفی خودتون به عنوان مسلمون و حامی دین به مبارزه با دین بلند شدید. گناهی که شما میکنید بسیار بزرگتر از بدحجابیه و ضربه ای که به جامعه میزنید خیلی محلک تره

    • بدون نام

      احسان خان واقعا شرمنده ام كه هموطن و هم دين توأم

      پاسخ ها

      • احسان

        شرمنده نباش، سانسورتو بکن. حرفهای من واقعیته، حالا میخای باور کن میخای نکن. قوانین طبیعی دنیا به کارشون ادامه میدن و هر روز قربانیهای جدید تجاوز میگیرن، ولی شما هنوزم نمیخاین باور کنین که زنا هم تو این قضیه مقصرن.

    • بدون نام

      اوه اوه اوه! چه قدر این موضوع بحث برانگیزه!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج