۸۶۶۷۹
۲۴ نظر
۵۰۰۲
۲۴ نظر
۵۰۰۲
پ

حاشیه و بحث روز برترینها: بی‌اخلاقی مشاهیر

بررسی بی اخلاقی های ورزشکاران و به طور کلی چهره ها در حوزه حرفه ای یا زندگی شخصی شان، تاثیر آن بر جامعه و طرفداران آنها، لزوم ورود نهادهای رسمی و کشوری به این موضوعات و محرومیت های احتمالی، تدوین منشورهای اخلاقی و کارا یا غیر کارا بودن این گونه قوانین دستوری

با سلام به همه مخاطبان برترین ها

در پی درخواست های مکرر شما عزیزان و احساس نیاز به ایجاد یک بخش جدید در سایت برای شکل گیری بحث و ارتباط بهتر با مخاطبان بر آن شدیم تا از این پس بسته به اخبار، موضوعات و بحث های چالشی، حاشیه ها و معضلات روز مردم و کشور در حوزه های مختلف صفحه جدیدی را به شما دوست داران برترین ها و ایران اختصاص دهیم تا نظرات خود را برای ما ارسال نمایید و پس از بررسی منتشر نماییم، تا دست به دست هم شاید در تغییر رویه های کلان و جاری کشور و اندکی تغییر در نگاه مدیران و مسئولان موثر واقع شویم.


لازم به ذکر است طرح مسائل الزاما باید ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • تکرار متن خبر و موضوع مورد بحث یا تکرار نظرات دیگران نباشد.
  • پاسخ به کاربران دیگر فاقد هرگونه توهینی باشد.
  • از ارسال متن های طولانی و بی ارتباط با موضوع بحث خودداری شود.
  • بدون بی احترامی یا افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، افراد و ... باشد.
  • به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین جاری نداشته باشد .
  • در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.


بحث روز مجله اینترنتی برترین ها

بررسی بی اخلاقی های ورزشکاران و به طور کلی چهره ها در حوزه حرفه ای یا زندگی شخصی شان، تاثیر آن بر جامعه و طرفداران آنها، لزوم ورود نهادهای رسمی و کشوری به این موضوعات و محرومیت های احتمالی، تدوین منشورهای اخلاقی و کارا یا غیر کارا بودن این گونه قوانین دستوری

حاشیه روز: " پیام صادقیان، محسن مسلمان، ابارشی (پزشک) ، خانبان (آنالیزور) و جوزی (سرپرست) به دلیل قلیان کشی در اردوی کیش محروم شدند."

فدراسیون فوتبال در برخورد جدی با این 3 فوتبالیست، آن‌ها را از حضور در تیم‌ ملی زیر 22 سال محروم کرد. بر اساس حکم فدراسیون، این بازیکنان فقط از حضور در تیم‌های ملی محروم شده‌اند و می‌توانند برای باشگاه‌های خود بازی کنند. همچنین از کارلوس کی‌روش نیز خواسته شده است تا اطلاع ثانوی این بازیکنان را به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت نکند.

واکنش های مختلف: البته این بازیکنان گویا منکر اقدام فوق شدند، اغلب کارشناسان فرهنگی و جامعه شناسان محرومیت آنها را بی تاثیر و دخالت در حریم شخصی ستاره ها دانستند، کارشناسان فوتبال بار دیگر به فدراسیون و نهادهای رسمی اعلام کردند به جای پرداخت به حاشیه ها و طرح مسائل شخصی بازیکنان و محرومیت و بگیر و ببند قانونی، تمرکز خود را بر بهبود شرایط فدراسیون و فوتبال کشور از نظر امکانات و بحث های فنی اختصاص دهد، فدراسیون و نهادهای انضباطی آن بر منشور اخلاقی و لزوم رعایت حرمت ها توسط بازیکنان مانور دادند.

نظر شما در این باره چیست؟

منتظر نظرات و تحلیل های شما عزیزان هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عادل

      اگه بخاید نظرات را بررسی کنید که خیلی بده باید آزادی بیان باشه. اینجوری فقط به درد خودتون میخوره

      پاسخ ها

      • کاربر

        حالا شما نزار بده اگه سانسور شد بعد شاکی شو

      • عادل

        من هزار بار نظر دادم که همیشه سانسور شده

    • بهنام برترین ها

      به نظرم هیچ ربطی به فدراسیون نداره، نهادهای حکومتی نباید تو زندگی خصوصی چهره ها و ستاره ها دخالت کنن. چقدر استعداد رو تا حال محروم کردن به خاطر این محدودیت ها و برخوردها، از مجاهد خذیراوی بگیرین تا زهرا امیر ابراهیمی و گلزار (فارغ از بازیش) مجری های ممنوع التصویر، کارگردان هایی مثل مهران مدیری یا از قدیمیها بیضایی و مخملباف و ناصر تقوایی یا محمود دولت آبادی نویسنده ( باز خوبه قدیمیا یا از ایران رفتن یا یه دوره ای آزادی داشتن وای به حال جوونای باستعداد... بازم بگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف شما درست و منطقی و منم باهاش کاملا موافقم اما با توجه به جامعه ما و محدودیت هایی که همه جا وجود داره و همه جا پر از چارچوبای تعریف شده هست میشه توقع داشت این برخورد هم وجود داشته باشه و عجیب به نظر نمیاد!!!

      • محمد حسین

        عجب آش شله قلمکاری درست کردی!!
        این افرادی که اسم بردی هر کدوم به دلایل مختلف به وضعیت فعلی دچار شدن که بحثشون ربطی به موضوع امروز نداره.موافقم که نباید در زندگی خصوصی افراد دخالت کرد ولی باید در نظر بگیری که مصرف دخانیات توسط فوتبالیست ها تو کل دنیا مورد توجه رسانه هاست و باش برخورد میشه.وقتی نیکوتین جزو موارد دوپینگ به حساب میاد چجوری میگی نباید برخورد بشه؟
        شما احساسی نظر دادی...

      • رهام

        حرف شما صحیح.اما این فوتبالیستها از پول مالیات من و شما رفتن برای مسابقات.

      • بدون نام

        نه تنها به فدراسیون که به تک تک جامعه ایران ربط داره و فدراسیون بعنوان نماینده همین مردم حق داره دخالت کنه و مجازاتشون کنه.

    • حسين

      بنظر من فقط جريمه بشن عين همه كارهاي ديگران چه مشهور چه غير مشهور

    • محمد

      همین مسئولینی که اینا رو محروم کردن و هی میگن قلیون بده بده ! می خوام بپرسم تو این چند سال برای تفریح جوونا چه کارایی کردن ؟ الان هزینه اجاره یه سانس فوتبال یه ساعته 60 هزار تومان میشه خوب معلومه همه میرن دنبال این تفریح ارزون پرضرر !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش ربطی به موضوع نداشت
        تو رده ملی و حرفه ای اینا همش توجیه و بهونست

      • محمد

        چرا ربطی نداره فکر می کنید فرهنگ از کجا شکل می گیره از کوچه و خیابون و مردم عادی ! مگه غیر از اینه که این قهرمانان هم از مردمن ؟؟؟!!!

    • پری

      فوتبالیست میلیاردی پول میگیره که در خدمت باشگاهش باشه این مورد نه تنها شخصی نیست که کاملا هم حرفه ایه فوتبالیستای ما پول حرفه ای برای بازی غیر حرفه ای و رفتارهای غیر حرفه ای می گیرند اگه نگاهی به زندگی بازیکنای بزرگ دنیا مثل رونالدو ، مسی ، اینیستا و ... بندازید متوجه میشید تمام رفتارهاشون و حتی تغذیه شون تحت کنترله اون وقت بازیکن ملی ما که ظرفیتش کمتر از درآمدشه میاد قلیون میکشه سوای همه حواشی داره ظرفیت تنفسی اش رو کم میکنه نمی تونه 2 قدم بدووه ضمنا طبق قوانین جدید نیکوتین هم دوپینگ محسوب میشه حالا باز بگین شخصیه اگه میخوایم حرفه ای باشیم که محاله باید شدیدا با این رفتارها برخورد بشه
      حالا هرچی دلتون میخواد منفی بزنید چون جواب حق خیلی تلخه

      پاسخ ها

      • خردادي

        چرا منفي ! دقيقا حق باشماست . كاشكي دستم باز بود 1000 تا مثبت بهت ميدادم .

    • نیما

      به نظر من فدراسیون باید درمرتبه اول تذکر بده واگر اصلاح نشدند محرومیت درنظر بگیره واقعا استعدادهای مثل مسلمان وصادقی حیف که درجام جهانی نباشند

    • وحید

      اگه بحث حرفه ای گری باید کل فوتبال و رفتار مسئولان حرفه ای باشه نه فقط زور شون به بازیکنای جوون می رسه و پشت سر هم محروم می کنند .

    • بنیامین

      ازحرف علی کریمی خوشم اومد که گفت این چیزها تو خارجم هست اما اونجا خود بازیکن حواسش هست و علنی نمیکنه حریم شخصی خودشو. پیام صادقیان رو از نظر فنی قبولش دارم اما این بچه اصلا تربیت حرفه ای نداره. همینکه تو این شرایط اقتصادی بر میگرده میگه ماهی 15 میلیون خرج تیپ و لباسم میکنم نشون میده که هنوز نمیدونه حریم شخصی یعنی چی! با قلیان کشیدنش اصلا موافق نیستم اما میگم به جای تنبیه باید نشست با اینا صحبت کرد و مفهوم حریم شخصی رو بهشون یاد داد.

    • بدون نام

      حریم خصوصی هر شخصی محترمه و هر کسی تو خلوت خودش بسته به شخصیتش مجاز به انجام هر کاریه ولی وقتی بازیکن تیم ملی میاد و تو اردوی تیم ملی که هزینه های ان از بیت المال و حق مردم تامین شده؛ دست به کارهای خلاف عرف میزنه باید توبیخ و تنبیه بشه. از طرفی هم همین آقایان بعنوان الگوی بخشی از نوجوانان و جوانان کشورند که این مسئولیتشونو در قبال جامعه سنگسن تر میکنه. از این حیث باید بشدت مجازات بشن تا نسل بعدی ورزشکارا بدونن وقتی با حمایت همین جوانان و مردم به رده تیم ملی میرسند حواسشونو جمعتر بکنن

      پاسخ ها

      • بنیامین

        با بخش اول نظر شما موافقم اما اشد مجازات مال آدمیه که قتل کرده. اگه این بچه ها آموزش درست دیده بودن و بعد خلاف میکردن حق با شما بود. اما چه کار فرهنگی و تربیتی رو اینا انجام شده که حالا انتظار داریم اینا قدیس باشن؟! الان فقط میشه تذکر داد و البته آموزش.

    • ریحانه

      خیرسرشون الگوی جوونای مملکتن باید ببرن گمشون کنن اونا ابروی کشور ماین و مسئولین نباید راحت از کنار این مسائل رد بشن...

    • علی

      باید برخورد بشه چون اردوی تیم ملی بوده .... زندگی شخصی نبوده که .... اگه خونه خودشون بود بازم یه حرفی

    • رحیمی

      سلام :خواهشمندم درسایت برترینها بخشی راباعنوان فارسی راپاس بداریم یامشابه ان بانظرمتخصصین این رشته بگنجانید
      چون این روزها درمطبوعات اغلاط زیادی مشاهده میشود.که بدآموزی هم دارد.

    • رستم

      چرا فدراسیون کاری نداشته باشد همین آقایون پولهای کلان مملکت را میگیرند آن وقت هر کاری کنند ما هم بگوییم با اینجور کارهایشان کاری نداشته باشیم پس انصاف کجاست

    • پرستو

      به نظر من ما باید اول از افراد رده بالا شروع کنیم و اخلاق ورزشی اونارو درست کنیم و بعد به سراغ جوانان بریم.چون اینها هم مطمئنا الگوهایی دارند و از اونا تبعیت میکنن.متاسفانه در فوتبال ایران تنها چیزی که وجود نداره "اخلاق ورزشی و جوانمردیه" و ما همش شاهد تنش بین و توهین و اختلاف بین مدیرعامل ها و سر مربی ها و...هستیم که همیشه باعث شرمندگی ما ایرانی ها میشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج